Lynx: przneni
jestlize tu byla moznost ze se pouzivaly dva ruzny typy karburace tak to je smesny
navic se nakonec potvrdilo podezreni a mel jsem pravdu, ze se mi ty Mikuni zdaly divny, takze tam patri Hitachi a to bud 32 nebo 33mm a kde je prosim przneni?
oba jsou na chlup stejny a lisej se jen difuzorem, pokud by sehnal 4 karbce stejnyho typu klidne ze zahradniho trakturku tak snad nejde o puvod ale o to co to je za karbec a jestli je otryskovanej podle manualu. Kdyz si prectes muj zcela prvni prispevek k tomuhle tematu pred tydnem, tak jsem nikomu lepeni nenutil, jen jsem to zminil jako vtipnou alternativu aby dokud nesezene novou moh na jare treba jezdit, obcas se schaneni neceho protahne a tohle je banalita ....aspon me daleko vic stvou na motorce strzeny zavity, omlaceny konce hridelu, ozvatlany hlavy sroubu a tuning pyco nez to ze na 25letou motorku se v pripade nouze da jinej typ karburace
......tohle uz nejsou motorky poslednich 10 let ale veterani stary 1/4 stoleti a obcas se musi konstruktivne vymyslet nejaky nahradni reseni, nicmene i tady si vsimni ze nakonec se to vyjasnilo a neni duvod proc to nejak bastlit.
Naposledy upravil Anonymous dne 25.02.2009-21:12, celkově upraveno 1