XJ 600 25 kW?

XJ 600 25 kW?

Příspěvekod Anonymous » 27.01.2009-11:26

Cau lidi, XJcko (600) jeste nemam, planuju ho koupit. Ted mam 4T 125ccm, takze si nechci kupovat hned otevrenou verzi. Myslite ze by se dalo sehnat zavreny na 25 kW? Diky za odpovedi.
Anonymous
 

Re: XJ 600 25 kW?

Příspěvekod zajson » 27.01.2009-12:25

Sucre píše:Cau lidi, XJcko (600) jeste nemam, planuju ho koupit. Ted mam 4T 125ccm, takze si nechci kupovat hned otevrenou verzi. Myslite ze by se dalo sehnat zavreny na 25 kW? Diky za odpovedi.


Asi dalo, ale běž aspoň do 37 kW, jestli nemáš omezený řidičák. Z výkonu neměj strach. Záleží co máš v hlavě. :lol:
Xj je moje první a asi i poslední
zajson
 
Příspěvky: 34
Registrován: 21.10.2008-11:08
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Příspěvekod Anonymous » 27.01.2009-12:56

I s "malým" XJčkem můžeš bez mozku vlétnout 120km/hod do zdi, v tom to není.
Je jich málo, obtížněji se shánějí. A příští jaro to budeš prodávat se ztrátou a shánět nezavřené.
Anonymous
 

Příspěvekod Radimathor » 27.01.2009-13:28

Šel bych do otevřený verze, hlava ovládá zápěstí pravé ruky a od toho se to odvíjí, byl bys za chvíli zklamán z výkonu uzavřený verze.
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod PIG » 27.01.2009-13:54

Zapomínáte na to že si může koupit otevřené XJ a pak si na něj dát moje zavřené karburátory :D
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Radimathor » 27.01.2009-15:47

No vidiš, to mě nenapadlo :aiwebs_011
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod zbynek » 27.01.2009-17:54

PIG: Pokud mu vydáš potvrzení pro inspektorát, aby mu to mohli zapsat do TP... ;-) Předpokládám, že shání pětadvacítku protože nemá neomezený řidičák :-) Představoval bych si to asi takto:

Věc: Karbenátky na XJéčko
Já, PIG, tímto potvrzuji, že mnou dodané karburátory jsou ze škrcené verze. Měl jsem je a jelo to nic moc, na dálnici ve stošedesáti to přestalo táhnout. Takže zaručeně budou neotevřené, ať si je Sucre klidně namontuje a lítá i s omezenými papíry.
S pozdravem XJéčkář PIG
:-D

A teď vážně.
Sucre, nevyplatí se to. Budeš ji horkotěžko shánět, výběr oproti otevřeným je o dost užší. A až se jí budeš chtít zbavit tak s dost velkou ztrátou. Pokud Tě netíží problém omezeného ŘP a jde jen o vlastní pocit zodpovědnosti tak se neboj a klidně vem otevřenou. Já jsem přešel na devítku (při vší skromnosti je to ten nejvýkonější typ ze všech devítek co se kdy dělaly) ze třiapůle a taky jsme to přežili ve zdraví. Jak už tu padlo, pod plynem do zdi se dá napálit i na zavřené šestce a já říkám, že koně se nerozeběhnou dokud jim nedáš povel :-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod Racek » 27.01.2009-20:59

Klidně kup otevřenou , takový ruchadlo to zase neni, teda pokud nevážíš 40 kg :D , a nebo si udělej doraz na rukojeť plynu :wink: :lol: ...Já mám XJ 40 kw a je to tak akorát...
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod PIG » 28.01.2009-10:05

J&Z&R: máš tam chybu! ne ve 160ti, ale víc jak 135 to nejelo a navíc to při tahání za plyn žralo klíďo i 8litrů. Jako fakt.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-15:39

Cus, sorry za pozdni odpoved. Bude mi teprve 18 kdyz to budu kupovat takze omezeni do 25 kW. Takze to musi mit 25 kW aspon v papirech. A kdyby to bylo u omezeny konstrukcne tak by to bylo vubec nejlepsi ptz bych si to pak moh dat otevrit. Vim ze zabit se muzu i na zavreny verzi ale 25 a 45 kW je rozdil, takze bych radsi byl opatrnejsi. Moznost taky je ze bych koupil ty zavreny karbce a po nejaky do be bych tam dal ty otevreny... Ty zavreny to omezej na 25 nebo 37 kW?
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 28.01.2009-15:55

No pokud vim , tak se to praktikuje tak , že občas někdo prodává papírově 25 Kw , ale mašina je ve skutečnosti otevřená :wink: ... to by asi pro tebe bylo nejschůdnější..
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-16:16

Sucre píše:A kdyby to bylo u omezeny konstrukcne tak by to bylo vubec nejlepsi ptz bych si to pak moh dat otevrit.

Například tady si přečti, kolik starostí Tě čeká s otevíráním
viewtopic.php?t=1209
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-17:02

K tomuhle bych se rád připojil. Mám možnost koupit XJčko za 22tis s Italským TP, ale 45kW. Jelikož nemám neomezený TP, potřebuji alespoň v TP 25kW. Majitel říká, že to jde zařídit po domluvě na STK při přepisu. Máte s tím někdo zkušenosti, popř. nevíte kolik stoji přepis XJ 600 z IT? Díky
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-17:13

"Majitel říká, že to jde zařídit po domluvě na STK při přepisu" proto, že to potřebuje prodat a myslí si, že jsi osel.
Neber to, na STK nic nepřepíšeš.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-17:18

No, nemyslel přímo STK, ale Technickoou kontrolu před schválením technické způsobilosti vozidla - ale i tak dík - ještě, že jsem se zeptal.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.01.2009-00:48

Zde nabizi clonky na redukci vykonu, podobny "kit" melo kdysi asi moje XJ, protoze 650 se nikdy 25kW nedelala a moje mela mit 15mm clonky v sani. Kit by mel mit ABE nemeckou homologaci, tedka jsem nenasel tu spravnou aukci, jeste to tam nabizi nekdo jiny ktery tam vyslovene o ABE pise, tzn. koupi se clonky, namontujou v servise, prepise v TP a melo by to byt OK.

http://cgi.ebay.de/Drosselung-Drossel-Y ... dZViewItem

Bolek_xj: no ono to jde, ale musi bejt znamej, kdyz jsem dovez XJ a prijel ke kamaradovi na STK tak jsme to sepisovali a on vedel ze to je papirove 25kW a ptal se me co tam napisem, ja jelikoz si uz treti rok stale jeste neudelal An tak jsem samozrejme 25kW chtel nechat, ale kdybych mu rek, tak by mi tam klidne napsal otevreny nebo naopak zavreny a protoze dovozova STK je takova "mala homologace" tak by mi na urade napsali to co by mi napsal do lejster.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.01.2009-01:50

když někdo shání motku s 25kW, většinou to chce jen v papírech :wink: a motka s 25kW v papírech jinak otevřená má větší prodejní cenu jak motka, která je otevřená výkonově i papírově... pač jak správně říkate, je jich míň a pokud o ni má někdo mladší zájem, připlatí si :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 29.01.2009-10:11

clonky... co je to za blábol??
Tak znovu: šoupata, pružiny, volnoběžný trysky a jehly!!!!!!!!!
V Yamaze díly za cca 10táců.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 29.01.2009-12:49

PIG: Proc ne? :-) moje XJ melo to samy, je rozdil mezi tovarni skrtici sadou a naslednym skrcenim, kdy nasledny skrceni je delany co nejjednoduseji a tovarni naopak ve snaze co nejvic ztizit zpetnou upravu. Pricemz zpravidla u clonkovyho skrceni neni ani potreba menit trysky, protoze se jedna o skrceni az za karburatorama. Jo a jeste jsem zapomnel, navic pokud dotycnej ani moc nechce ubirat vykon, tak je to nejjednodussi, urednickej siml dostane homologaci, ze to ma 25kW a vic ho nezajima. Bohuzel DE technicak nenechavaj jinak bych to ofotil a v ceskym uz je pouze 25kW a nic vic. ...ale teda stale je skrceni XJ jak koukam sranda proti jinejm motorkam, kde krom karburace jsou jiny vacky, clonky ve vejfuku, jiny CDI a pod.
Anonymous
 


Zpět na Jen tak

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 210 návštevníků

cron