J&Z&R píše:I na šestce se dá dělat velká mototuristika, --[url=viewtopic.php?t=1742]viz[/url]-- --[url=viewtopic.php?t=1574]viz[/url]-- --[url=viewtopic.php?t=1234]viz[/url]-- --[url=viewtopic.php?t=1143]viz[/url]-- --[url=viewtopic.php?t=770]viz[/url]-- --[url=viewtopic.php?t=612]a viz [/url]--
Tak to máš určitě pravdu, je to kus motorky, to je mi jasný. Kamarádová FJ 1200 by občas potřebovala zpátečku , když ho vidim s ní zápasit v kolárně v práci. Už jí radši nechává před fabrikou .Teď sem přijel z odpolední šichty a koukam jak se tam ta moje šestka lehce blejská v přítmí garáže mírně osvícená paprskem vzdálené zářivky, až sem zapoměl že sem chtěl uklidit auto, a chvíli sem vytuhnul. Sakra , já už skoro skládam básničky na téma XJ . A tak mi napadlo jestli nemyslim opravdu hodně dopředu. Vždyť sem si jí ještě ani pořádně neužil a nemohl ocenit její kvality na co byla postavená...Pocitove je motorka tezka a nema moc velkej rejd
Bartus píše:To co popisuješ jsem absolvoval několikrát, a krom asi 2 průsmyků se setoupáním 17% v alpách nebyl problém a to taky nejsem žádné pírko .
K tomu brždění v zatáčce, pokud chcete navštívit svodidla, tak určitě brzděte
Zkuste se podívat na ten pořad motobar co běží, nebo běžel na netu, tam Pepa Sršeň krásně popisoval jak se zaručeně vysekat v zatáčce při brždění
Racek píše:Tak mam domluvenou projížďku na FJ 1200 a možná i na FJR 1300 (2006) , což pro mě!!! bude asi nezapomenutelnej zážitek. To jsem zvědavej co to se mnou udělá . TO že s FJR to bude jako v pohádce je mi jasný , ale sem zvědavej na rozdíl mezi mojí XJ a FJ 1200(1986!) , ani ne tak výkonu motoru , ale jízdy a řízení vůbec... samozřejmě až z jara
kaplos píše:O brzdění je to tady: http://www.moto-bar.cz/?np=testy/motoskola/klip_502.wmv
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků