Náhon tachometru

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Náhon tachometru

Příspěvekod Anonymous » 15.11.2008-15:02

Děkuji předem za radu všem!!!
Odešel mne v požehnaném věku náhon tachometru, čímž rychlost ani kilometry neukazují. V dobré víře pomoci si, zakoupil jsem náhon nový netušíc jak komplikované složitosti mne potkati mohou.
Dole ještě odpojení fungovalo, ale jak se dostat k matce horní, to jsem opravdu nevymyslel.
Nejprve jsem sundal plexi, rámeček přístrojovky, abych zjistil, že tudy cesta nevede. Následně pak popraskaly mne umělohmotné šroubky plexi /4/ a protikusy z gumy utrhli se /3/ se závytem. V dobré víře objednal jsem nové za ceny snové. /jeden šroubek za 97kč a gumička 198kč/. Další cesta vedle bokem, že plast kapoty sundám a tím tak prostor pro nástroj ručku svou vytvořím, ale pouze další zničená gumová matka přichycení z boku mne čekala, kdy uchycení kapoty jsem nenašel zcela a tím ji tak nesundal. Zůstává mne záhadou jak se nástroji k náhonu dostat, neb jak kapotu celou sundat. Ať jsem zíral jak jsem zíral seděla pěkně jak přibytá a já nenašel místa, kde je přichycená a jak na některá místa se dostat, aby mohla povolena býti. Nyní mohu pouze sníti, že někdo další zručnější se narodil a mne tak prozradil jak k náhonu dojíti či jak a kde a čím povoliti místa lstivá, co kapotu drží...
Děkuji všem za podrobný návod pro technicky zručného člověka méně.
Albert a LudvíkXJ 900
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.11.2008-16:17

Měnil jsem náhon loni na podzim a musím říci, že jsem se docela vyškolil než jsem se k matce u budíků dostal. Ono když už to potom znáš je to brnkačka, ale než se to člověk napoprvé naučí.
Tvů zádrhel zůstal viset na blinkrech, ty musíš sundat ty dvě velké matky, tuším 22 klíč. Bez toho kapotu nesundáš. Ale postupně.
Odšrouboval jsem dva boční z plastu u nádrže, potom jsem sundall blinkry, ty to drží nejvíce, poté jsem další dva co jsou na bocích na kapotě, dále jsem vyšrouboval ty čtyři šroubky co drží plast kolem budíků, sundal plexi, sundal plast a jakoby poposunul celou kapotu dopředu a vysadil dolů a pod ní nad světlem jsou dva šrouby, které uvolní držení krytu budíků a jeden šroub zespodu.
Nyní odšroubuješ náhon tachometru a hned jsem tam našrouboval nový a zhruba si jej protáhl všude kde je potřeba ho protáhnout, protože vracet se k tomu se mi opravdu nechtělo. Vše jsem zase poskládal dohromady a když jsem to dodělal kromě plexi, zůstaly mi v krabičce dva šroubky a já za boha nemoh přijít na to odkud. Takže jsem jednoduše rozebíral znova a byly to ty dva co drží budíky zepředu pod plexi.
Dá se říci, práce na půl hodiny když víš jak na to, já to dělal cca hodinu napoprvé.
Jen mne zarazilo člověče, kde si to všechno nakupoval?? Komplet sada všech šroubků na plexi včetně gumového těsnění okolo plexi a stálo mne to v různých barvách 289,-Kč. To by mě zajímalo kolik si dal za náhon?? :o
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.11.2008-16:24

To ti mnohokráte za radu děkuji, sem si říkal, že tam musí být někde něco schovane a silou jsem na to nechtěl jít.
Hned zítra se na to vrhnu a pak dám vědět, jak jsem dopadl.
Ty umělohmotné šroubky a gumové matičky jako protikus, jsem kupoval origo v Yamaze, něvědíc, že budou tak drahé. Příště koupím stejné v Kovomatu. Náhon mne stál jen 480 kaček.
Albert
Anonymous
 


Zpět na Vzhled&Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků

cron