od Anonymous » 21.08.2008-11:02
Asi bych s Tebou souhlasil s tím volnoběhem, ale on se právě výkon měří při zatížení a pokud je napsáno 25kW při 8tisících, tak by mne zajímmalo jak těch 8 tisíc docílí. A při rozjezdu je to možné vyzkoušet kdykoliv u čehokoliv, tento systém, dát jen kousek plynu a rozjíždět se, ono když nejde šoupě výš, tak to tak nějak nejede do otáček vůbec.
To co si popsal jsem tedko vyzkoušel u své devítky, mám ji u sebe tedko a bohužel to asi tak nebude, protože jsem dal plyn na volnoběh asi na polovinu a ono to na volnoběh točí 4,5tisíce, trošku plynu točí na 2 tisíce, asi třičtvrtě točí na 6 tisíc. Je to na volnoběh. Takže př půlce plynu nejde motor na plné otáčky.
No a můj názor, pokud by to omezení nebo sundání výkonu u 6 bylo takto jednoduché, proč by se s tím dělali takové výměny, testy, zkoušky, úpravy. Stačí zkrátit krok plynu na polovinu aby nešly šoupátka výš a je vyřešeno. Podle mne to není forma uškrcení motorky.