Úprava výfuků

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Úprava výfuků

Příspěvekod Anonymous » 18.07.2008-19:09

Takze ode dneska mame mezi sebou noveho clena, i kdyz zatim neregistrovaneho...kamos si dneska koupil XJ 600 N ´96...ale to je jedno, jde o to, ze kdyz s tim ke mne prijel, tak ma zhruba do 1/3 kuchly vyfuky a ma to za jizdy nadhernej zvuk. Vim, ze to tady mnozi z vas neradi slysi, ale mne se to libi a hotovo. Chci se zeptat, jak se takovej vyfuk upravi, protoze me uz ten seriovej vyfuk nebavi.

A myslite, ze to bude mit nejaky vliv na zivotnost motoru, popr. spotrebu (to si myslim, ze asi urcite).

takze jak na to...DIKY!
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 19.07.2008-13:16

Já je mám například "upravený" komplet..zvuk až trochu brutální..zvlášť při brždění motorem na přechodech lidi preventivně uskakujou. Spotřeba je uplně normální..nemám zkušenost se seriovejma vejfukama, ale při turistice se dá ujet na nádrž 320km do přepínaní na rezervu, takže standard. Jestli to nějak ubližuje motoru netušim, s vykuchanejma vejfukama sem to už koupil, sám najel přez 30tis km(momentálně XJ překročí 80tis celkově), ventily sou v pohodě, jen mi odešlo těsnění pod a nad válcema, což nevim, jestli má souvislost..už sem viděl i jiný XJ s mrtvým těsněním s podobnejma kilometrama a mělo sériový vejfuky.
Pokud ty seriový vejfuky ale máš pěkný, neponičený, na úpravy bych se vyprd a radši koupil jakýkoliv dva laďáky a upravil mezikusy trubek k nim. Škoda ničit pěkný originály. Navíc když koupíš ty laďáky a k sériovým se už nebudeš chtít vrátit, prodal bys je za sakra slušný prachy(ale nedělal bych to). Jestli ale chceš ty vejfuky "upravit", uříznout flexou konec v nejširším místě, vykuchat vnitřek, konec zase zpátky navařit..nebo třeba přinejtovat přez pásek z nerezu nebo tak..záleží na tobě, když už do toho chceš vrtat.. 8)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.07.2008-15:20

Dekuji za super odpoved, presne tohle jsem chtel slyset. A nakonec po rozumnem zvazeni vsech pro a proti jsem se dohodnul se znamym, ktery mi udela nove tlumice a "ohybac" k nim ten kousek trubky...Ale bude tam toho vic, mam tri kufry a chci ty tlumice delsi, takze se posunou niz k zemi, ale to s sebou zase nese uprava centralniho stojanu, u ktereho se jenom predela ta "slapka" (udela se vic do U). A ja mam ty seriovy vyfuky neponiceny, jenom na levym je par mist, ze si tam nektera spolujezdkyne asi trochu pripekla boticky, takze asi tri fleky.

A za kolik myslis, ze by se daly prodat? Nejak nemam predstavu, kolik treba stoji jeden origo novy?

U mne je zajimavy presne to co pises, na leve strane mi prosakuje olej jak dole, tak i nahore a to ma motka najeto 29 500km a mam k tomu i servisku a jsem 1.majitel v CR, prede mnou jeden 55-lety Ital, takze snad poctive km...Ale stejne je mi to divny...

DIKY!
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.07.2008-20:14

Něco o vejfukách je tu..
[url]viewtopic.php?t=742[/url]
Mám takovej pocit, že originály stály kolem 9 litrů nový..jeden kus..u replik to byla podobná cena ale za oba..a vzhledem k tomu, že vejfuk je i při malým pádu to první, co se podrápe nebo sedře, je jich speciálně pro XJ, na kterým spousta pilotů začíná, dost nedostatek-po bazarech a tak..skoro nemožný sehnat pěknej jetej... Netušim ale, kolik bys za ně moh chtít..sám bych je neprodával asi. Jestli si tím ale seš jistej, že je nebudeš potřebovat(třeba při dalším prodeji jsou originál laufy-a ještě nepoškozený-docela plus), tak je prodej a nech si za ty prachy udělat to těsnění ;) Co sem se tak předběžně informoval..seřídit karburátory(synchro), zkontrolovat ventily, vyměnit rozvoďák a přetěsnit motor by mě bez materiálu vyšlo cca na 6-7litrů..a jen to těsnění stojí jedno kolem litra a druhý přez 3, rozvoďák taky přes litra. Jetej komplet motor koupíš za desítku..ale to je zas trochu zajíc v pytli, že :lol: Ale zajímavý úpravy chystáš s tím stojánkem a tak..abys o to pak v každý zatáčce neškrtal.. :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.07.2008-20:36

Mimochodem, nevim jak moc průchozí budeš ty vejfuky mít, ale aby tě pak třeba po delším čase při cestovýní ten hluk nezačal obtěžovat.. Jaks psal, že ten kámoš to má zhruba do jedný třetiny(asi vybraná jedna přepážka), tak by to mohlo bejt hlučností asi ideální..hutnější zvuk, ale ještě ne řev.. :)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.07.2008-21:01

Tak uvidime jak to dopadne, ale dle mych predpokladu bych skrtat nemel...A stejne to na levou stranu klopim min, takze pohoda :D

Ten prodej origo jeste promyslim, ale nejspis asi pujdou, prece jenom jak pises je to zacatecnicka motorka a takovy mladosi (jako i ja) tam radsi vidi nejakej peknej ladacek. Nejde o rev, ale ani moje auto nikdy nemelo seriovy vyfuk...Tim padem uz vubec nemuze mit motorka!

Tim tesnenim jsi me docela vylekal...Mam ted domluvenej servis : vymena tech tesneni, gufera ve vidlich+olej, ventily, vycisteni a serizeni karb., svicky, vzduch. filtr, zadni desticky tak nejak prohlidka vseho s praci a materialem dohromady predbezna cena 7000. A je to tipek, co dela jenom Yamahy, takze podle me prehled o cenach musi mit. A servisuje uz tak 5-6 let.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.07.2008-21:37

Ty jo..tak s tou cenou jsi mě docela překvapil...já teda nevim, kde nakupujou servisy materiál..ale nejlevnější svíčky dohromady 4 kousky litra, to těsnění tak 4ku, filtr teď nevim přesně ale mám pocit že 7kil minimum, destičky kolem 5kila..a to dávám spíš ty lepší ceny, za co by to normální člověk moh pořídit..plus nějakej ten olej, ty gufera, možná nějaká ta podložka pod ventily a tak..ten člověk buď nakupuje mrtě výhodně, nebo dělá zadarmo.. :shock: Ale tak snad ti nekecal, že..jestli s ním máš dobrou zkušenost, tak bych neváhal, ta cena je hodně fajn ;)

Jinak když sem se já ptal v jednom servisu tady, jen za ten rozvoďák, ventily a karbece to předem odhadli kolem 5 litrů..

EDIT: ještě sem mrknul na ty těsnění na Partsdepot a tyhle dvě konkrétně tam celkově maj zhruba za litra, takže to s tou cenou nebude nakonec tak horký..zaměnil sem to za celou sadu těsnění motoru, kterou třeba Motonet nabízí za necelou čtyřku..takže moje chybka..sorry :oops:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 21.07.2008-06:27

Budou pruchozi uplne...no, ja moc necestuju, spis tady kolem okresu, ze neco nekam potrebuju. A zhruba tak jednou za 14 dni podnikneme tak 300km sobotni vylet...Ted v sobotu jsme zrovna byli i v Chrudimi, jeli jsme do Slatinan a do Rabstejnsky Lhoty a po ceste zpatky Chlumec n. Cidlinou.

Jo, to je v pohode...Jsem radsi, ze ses spletl, protoze jinak bych se asi do tech sedmi tisic nevesel. Ale moza to necham az po zime na zacatek pristi sezony, ted uz muzu najet stejne jenom max.2000km kvuli oleji...Mam servisku, takze s tim musim do Yamahy a to je 1300,-
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 21.07.2008-09:58

Chtěl bych tě jen upozornit, že pokud budeš chtít jet s těmi neorigo výfuky ven (to jako za hranice ČR, hlavně A a D), tak budeš mít asi dost velký problémy, poněvadž tam vyžadují homologaci a předpokládám, že ty tvoje homologaci mít nebudou :D
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 21.07.2008-10:49

Jo, přesně.
Ale jestli ti stačí jezdit po vlastech českých, tak zatím v pohodě.
Že to sem taky někdy příjde, o tom žádná.
Pak si koupíš nové.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 21.07.2008-12:40

Jo chlapy, diky za upozorneni, ale to vim, takze v pohode...Nemam chut zatim nikam ven jezdit. Jediny kam bych se treba nekdy podival by bylo do Louise, docela bych to tam chtel videt, co tam vsechno maji...

A treba bych ty poldy v zahranici obmekcil sluzebakem, ale nevim, mozna ne...

Jo a kazdopadne homologovany fakt nebudou :lol: 8)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 21.07.2008-13:34

Ani služebním psem
Anonymous
 


Zpět na Vzhled&Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron