Výměna oleje v teleskopech - xj600s/n

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Výměna gufer a oleje v přední vydlici

Příspěvekod Anonymous » 13.04.2007-21:40

Zdravím, právě to u mě probíhá, v úterý by měli být gufera, koupím olej a dám to do kupy. Už jsem to rozdělal a teď jen dát to dohromady. Díky všem za příspěvky na toto téma, pomohli mě, jak všem jistě dobře známý koště tak i návod na spešl klíč, který byl nakonec nutný. Kov je holt kov a dřevo na to nestačilo... Zároveň přezouvám i zadní gumu a měním přerušovač blinkrů, jež jsem zkusil rozdělat a podařilo se mi ho oddělat. javascriptemoticon(':D')
Very Happy
Naštěstí to bylo po tom, co mi přestala blikat jedna strana, i když to vněm chrastilo, tak snad byl i rozbitej... To se pozná, až tam dám ten novej za rozumnejch 1200Kč javascriptemoticon(':wink:')
Wink
Moje rada na konec zní: Nesnažte se něco spravit, když, se vám chce něco rozbít!
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 14.04.2007-06:28

To sis měl koupit přerušovač do Feldy za nějakých 150 Kč, škoda...
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 14.04.2007-20:02

:oops:

Ale ten určitě není na pět drátů, že ne, že ne! :twisted:
A určitě bych musel předělávat nějaký kablíky? Jinak bych byl nasranej.
Trochu se v elektrice vyznám, vím že to maj předražený, ale nechtělo se mi měnit nebo tahat nový nebo přepojovat starý káble, ale jestli je ten z feldy stejnej, tak si ho za dalších 18let určitě koupím.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 15.04.2007-08:02

Není, mají 3 nebo 4 vývodové.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod karlos » 15.04.2007-18:41

Nedávno mě začal prolínat pravý tlumič. Ne moc, jen zůstávala mokrá vidlice a kapka na guferu. Teď pozoruju už tři dny, za které jsem najel asi 500 km, že prolínání úplně ustalo. Vidlice ani na papíru nenechá ani skvrnku.
Je to možné, setkal se s tím někdo?
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Anonymous » 16.04.2007-22:28

normálně lidi sem to rozebral podle vašeho návodu a co sem nezjistil, hovádko německé přede mnou to mělo poskládané upe blbě a já se tak divil že to tak divně cvaká a je to jak bláto
jinak olej vypadal jak rozpuštěná čokoláda takže díky za cenné rady
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2007-07:13

Tak se mi oskákává přední guma. Tedy asi budu měnit olej. Mění se pri tom rovnou i gufera či nikoli.
Ale jakou vyskozitu do toho mám nalít?
v manuálu píšou 10W-- ??? tady někodo lil 15W-
Prosím napište mi jakej vliv ta hustota ma na tlumení.
A tlumiče tlumějí v obou směrech nebo jenom při zdvihu.
Díky za rady..
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 17.04.2007-07:23

10W měkké, 20W tvrdé. já volil kompromis 15w.
Tlumiče tlumí v obou směrech.
Gufera měnit nemusíš. Teda pokud netečou.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2007-07:27

Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2007-08:14

Díky a ještě dotaz ten človíček předemnou tam dával nějaký tvrdší péra.
Tak nevím jestli je lepší tvrdší tlumič či měkčí.
Mimo jiné když teď přejedu větší nerovnost tak to bouchne do dorazu nevím jestli hodrního či spodního.
Co s tím? Vážím cca 75-80kg
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 17.04.2007-10:10

Pokud to bouchne do dorazu tak dej hustší. Je už jedno jestli do dolního nebo spodního.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2007-21:54

Tak dneska jsem si nedal pozor a úplně zbytečně si zkurvil nový gufero do přední vydlice :roll: Usadil jsem ho mooc pěkně, akorat jsem nějak zapomněl tam nejdřív dát nosnou trubku :?
Ale jinak paráda, zitra bude mašina v kupě. Olej jsem vzal Denicol 15W40 a podle toho, co jsem našel tam patří nalít 280ml na jednu šavlu?
A ten přerušovač blinkrů nakonec vadnej nebyl, takže jsem ho zkurvil já, když jsem se do něj chtěl násilím podívat...
:smt022 Byl to špatněj spoj v konktoru, který je za světlem. :lol:
A přerušovač co mě prodali má jen tři vývody (ten muj jich měl pět a všechny obsazené). A přitom to funguje! Zatracení japonci, kdyby to trochu popsali, tak jsem si to proměřil a nemusel bych u toho být ten blbej. Myslel jsem, že na každou stranu je zvlášť přerušovač nebo co, tak mě těch pět drátů zmátlo.

Ale jinak, jsem výborný mechanik! :smt039
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 18.04.2007-22:26

nevíte prosim někdo kolik můžou stát péra do předního teleskopu popř. nějaké stránky s tímto???
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 19.04.2007-11:35

Našel jsem tady toto: http://www.dkracing.cz/obchod/index.php ... &stranka=1
a projdi odkazy clanek.php?post=722 tam taky určitě něco bude
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 20.04.2007-18:13

no já mám doma jedny zbytečný nejsou moje ale pokud bude zajem tak se zeptam kamose co za ne chce jsou i s trubkama
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.04.2007-20:54

mno já sem si spíš chtěl udělat představu o ceně dyby byly penízky tak bych do toho šel bo se mi ten předek zdá ňáké měkké pořád ale není love
Anonymous
 

Příspěvekod JOE » 11.12.2007-10:21

Mira XJ píše:10W měkké, 20W tvrdé. já volil kompromis 15w.
Tlumiče tlumí v obou směrech.
Gufera měnit nemusíš. Teda pokud netečou.


Čus Miro,mám XJ900Div,podle tvojí rady si myslím že je rozumné dát do šavlí 15W30 při mé váze cca 110kg i s hadrama.Co ty na to?Díky JOE
Změna je život.HONDA XL 1000 VARADERO
Uživatelský avatar
JOE
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 152
Images: 8
Registrován: 06.11.2007-19:46
Bydliště: Rakvice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: HONDA XL 1000V VARADERO
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod Mira XJ » 11.12.2007-12:02

Vyzkoušej uvidíš. Ono to je těžký. Nědo cce komfort a někdo předek tvrdší a tím víc drncá. Ale asi bych tam tu 15W dal. Však co, pokud ti to nebude vyhovovat,tak za max. dvě hodiny máš olej vyměněnej a náklady cca 200kč za jiný.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod JOE » 11.12.2007-12:12

Mira XJ píše:Vyzkoušej uvidíš. Ono to je těžký. Nědo cce komfort a někdo předek tvrdší a tím víc drncá. Ale asi bych tam tu 15W dal. Však co, pokud ti to nebude vyhovovat,tak za max. dvě hodiny máš olej vyměněnej a náklady cca 200kč za jiný.

Díky moc.Dám tam 15W.
JOE
Změna je život.HONDA XL 1000 VARADERO
Uživatelský avatar
JOE
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 152
Images: 8
Registrován: 06.11.2007-19:46
Bydliště: Rakvice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: HONDA XL 1000V VARADERO
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod PIG » 09.07.2008-21:23

Čest práci
Takže: Dneska jsem měnil olej v předních vidlách.
Proč? Protože jsem neveděl odkdy tam je a hlavně jakej tam je a zdálo se mi že je to nestabilní a dost se mi to vlní a padá v zatáčkách na čumák.

Koupil jsem Motul 15W a dal se do práce.
Celkem pohoda podle návodu tady. On je teda napsanej v tom anglickym manualu,ale ne všechno jsem ocať přelouskal.

Za dvě hodiny bylo hotovo. Už ale v garáži se mi zdály ty vidle nějaký měkký. Taky že jo. Měkčí jak před tím, řekl bych že když tomu hópnu na přední brzdu tak jsem na dorazech.

ALE: Motorka se uklidnila, jak v průjezdech zatáčkama, tam je to teda fest cítit, tak i ve vyšších rychlostech. Jízda je celkově příjemnější a na nekvalitním povrchu to o hodně líp sedí na silnici to kolo. Se starým to dost poskakovalo. Jenom mi vadí to jak se to boří do země když brzdim.
Tak mě trápí otázka co se bude dít ve dvou a s náloží.
To je asi tak všechno o co jsem se chtěl s Váma podělit :D P.S. příště zkusim 20W :roll:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Bartus » 10.07.2008-06:21

No možná jsi tam předtím měl ten 20W :wink: Já vyměnil a dal 15W a přesný opak, vidle se už tak neboří. :roll: Měnil jsem nedávno i Viltovi a taky mi tvrdil, že je to tužší. uvidíme co bude referovat až se vrátí z chorvatska.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mira XJ » 10.07.2008-06:56

To PIG: kolik jsi tam dal oleje? a jak jsi ho měřil?
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod PIG » 10.07.2008-21:05

Oleje trochu víc, asi 390ml. Mám takovou velkou 150ml stříkačku tak s tou. Samozřejmě 2xplnou a pak 90ml :wink: Péra jsem dal dobře a po složení nic nezůstalo. No zajímavý je, že ten olej co jsem vylil tak se mi vešel do 3/4 zavařovačky od okurek a ta má pokud se nepletu 720ml takže toho původního tam muselo být jak sviňa
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Mira XJ » 11.07.2008-06:45

objem je moc pěkná věc,ale měřit se má výška hladiny od vršku spuštěné trubky ( bez pružiny).
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod PIG » 11.07.2008-17:02

To jako myslíš že jsem ho tam dal málo?
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 29.12.2009-14:16

ještě takový malý upřesnění..
ten 15W30 můžu brát jako 15W?
Otisi jak tam máš na fotce repsol, seš spokojenej?
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod OTIS » 29.12.2009-19:51

To byl jen ilustrační obrázek z eshopu. Měl se tam 10W-20. Teď tam mám Denicol 15W a na nerovnostech je to méně komfortní, ale zase při rychlejším průjezdu zatáčky se to zdá být stabilnější a o to mě šlo. Ale v Alpách to otestované nemám, těžko říct, jestli to splnilo mé očekávání.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 23.02.2010-21:55

zdravíčko :smt109 neměl by někdo typ na prachovky za rozumnou cenu?
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 23.02.2010-22:44

Zkus lojzka, jedny jsem tam už kupoval. Občas je mívají i v akci za hodně slušnou cenu. http://www.louis.de/_308549cd715e7cc048 ... il_kontext

A nebo se zeptej přímo v yamaze, nemyslím že to bude stát ranec.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005


PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron