Po ujetí cca 1km zdechne - xj750

Po ujetí cca 1km zdechne - xj750

Příspěvekod Anonymous » 19.05.2008-20:42

Prosím o radu. Moje XJ 750 r.v.1984 po ránu když je studená po ujetí cca 1km za jízdy najednou zdechne. Vždycky skončím na stejném místě cca +-100metrů.
Pak ji nakopnu a jedu dál.(někdy ji musím trochu dýl točit). I když stojí cely den v práci, když jedu domů je to OK. Ještě nikdy mně nezdechla jindy než když jedu první jízdu po předchozím dni.
Mám podezření na palivovou soustavu. Nemáte někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?
předem dík
Michal
Anonymous
 

Příspěvekod MatějXJ » 20.05.2008-02:12

Kurňa to je zajímavý. Asi nechce jezdit do práce :lol:
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Anonymous » 20.05.2008-05:41

Jestli chcípá v jednom místě, zkus jet jinudy. :)
Ale abych se pokus o radu - když motorka chcípne, tak je to buď benzín nebo elektrika. A v tomto případě to bude spíš ten benzín. Vypadá to, že vyjede karburátory a opětovně nenatečou. Přepnul bych kohout na pri, jestli to není od podtlaku.

A na Matěje se nezlob, je po noční a asi neví, kde je. :D
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 20.05.2008-06:23

Zkus ráno vyjet s otevřeným víčkem od nádrže.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Drobeček » 20.05.2008-06:45

Na 70% je to palivová soustava. Na tu se zaměř. Tyto modely XJček mají po těch letech provozu s přísunem paliva dost problém.
1) Minimálně vyčistit karburátory těmi čtyřmi odkalovacími šroubky vespod karbeců. (pokud si to již nedělal)
2) Rozebrat a vyčistit kohout na nádrži. Dost často upadne to sítko do nádrže a veškeré nečistoty jdou do karbeců. Dále ten "bordel" zůstává zaseknutý v kohoutu a potom dělá problémy.
3) Pokud máš přidaný na hadičce mezi kohoutem a karbecama ještě další filtr, tak ho vyhoď. Občas to dělá problémy, že nejde dost paliva do motoru.
4) A to sice není palivový systém, ale může být též zdroj problému. Zkontroluj svíčky a hlavně také kabely a "fajfky"!!!
Kabely totiž zestárnou, natahují vlhkost a začnou probíjet. Stačí i malá vlhkost a 1/2 proudu jde venkem po kabelu a né vnitřkem.
Pokud tam máš ještě původní kabely 20 let staré tak je ihned vyměň a to i s fajfkamy.

Pokud budeš mít nějaké další dotazy tak mi klidně brnkni na telefon v mém profilu.
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků

cron