Zase ono se asi moc nedá srovnávat to malé „šidítko“ s tímto. Když sem ho namontoval stejně jako Oskar (foto nahoře) tak se to za tou hranou vířilo tak, že mě nárazy větru doslova liskaly. Teď sem to dal co nejvíc zešikma (víc to už nejde-foto dole) a pomohlo to k lepšímu. Motor samozřejmě neslyším, ale ten hluk při vyšších rychlostech je snesitelnější a hlavně tlak konstantní- neliská to.
Dal sem si to tam hlavně na chladné počasí – pod křiváka už toho moc nenarvu. A taky je to výhodné když už z nějakého důvodu musím na dálnici, že se tu vyšší rychlost tak nepocítíš.
Dost blbě se s tím odhaduje rychlost (nějak podvědomě mi napomáhal v orientaci ten tlak na tělo) a to mě dělá (zatím) problémy hlavně v zatáčkách. To si tak jedu a najíždím do „ostřejší zatáčky“, tak na 80 km/h a mrknu na tacháč a ono tam přes 110.
Další pocit- možná že po delší jízdě nemám tak „vytahané“ ruce, ale na druhé straně tím, že mě tlak na tělo nenadlehčuje, řekl bych, že jsou namáhány opačně.
Drží to jen dva šrouby takže demontáž a montáž je velice snadná. Teď, co sem to okusil docela lituju S-kaře, že si to někdy nemůžou sundat a vychutnat si tak jízdu kolem...