CESTOVNÍ ŠTÍTEK XJ 600

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

CESTOVNÍ ŠTÍTEK XJ 600

Příspěvekod OTIS » 01.07.2005-12:41

Drobečku, mrknul sem na vaše stránky (jinak pěkné!). Nevíš, esi za tímto (zdá se mě nějaký vyšší) štítkem je uchráněna před větrem i hlava?
Obrázek
Naposledy upravil OTIS dne 28.08.2005-12:27, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 01.07.2005-13:49

No můžeš se zeptat na SRAZU "Oskara" kterého motka je, BUDE TAM :)
Jinak on mi je tak po ramena (je dost malej) a jemu to stačí :wink:

Obrázek
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod OTIS » 01.07.2005-14:07

Jestli měříš kolem 2m tak je to tebe snad každý malej. :roll:
Jám mám 1,8, takže to bych mohl byt jak on :smt031
Asi mám víc věcí stejných jako on :oops:
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 01.07.2005-16:03

Našel jsem rozdíl !!!

NEMÁŠ ČERVENOU !!! :smt040
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod OTIS » 09.07.2005-15:42

Tady na této fotce ten vyšší štítek vypadá, že by mohl být opravdu funkční. Doufám, že ho budu moct omrknout v realu na srazu 8)
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 19.07.2005-17:05

Drobečeku měls pravdu, je to ten -A 600- . Když sem to označení, co sem nafotil na srazu ukázal v motoshopu tak na mě :smt102 , ale když viděli fotku celého štítku na motorce tak jim zapálilo. Jestě na tím přemýšlím, možná si ho na chladnější počasí a delší cestování pořídím :smt017 :smt017 :smt017
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 06.08.2005-17:58

Tak sem to sehnal v bazaru. Zkusil sem s tím ujet asi 200 km a nadšený zatím moc nejsu :? . Nechcu hned dělat černé závěry, musím to zkusit ve víc polohách. Ale jak sem napsal, bude to aktuální, až za chladného počasí, teď se tím nebudu zbývat.
Lado.s, je to uchyceno na dvou bodech a myslím, že kdybys chtěl udělat repliku s klasického plexi tak by to dlouho nepřežilo.

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 06.08.2005-21:33

OTIS píše:Tak sem to sehnal v bazaru. Zkusil sem s tím ujet asi 200 km a nadšený zatím moc nejsu....


Hele z čeho nejsi nadšený ?
Co vím tak si "Oskar" nestěžuje spíše naopak. Bez plexi by už nejezdil. To víš ochrana jako na GoldWingu nebo BMW "LT" to nikdy nebude, ale přeci jen tam nějakou máš. Já na původním "XJ 900F" měl ještě větší (největší co GIVI vyrábí), ale to byla "900" na "600" by to už vypadalo jak skůtr :wink:
Jak víš mám skoro 2m (195cm) a toto plexi mo ochránilo dostatečně proti větru, hmyzu, a i dešti. Při orig. kapotáži jsem daleko víc zasviněnej od much a různých brouků a i při dešti na mne daleko více prší :?


Obrázek

Obrázek

8)
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod OTIS » 06.08.2005-22:06

Nejsu nadšený z toho, že při jízdě nad 110 už jsou silné nárazy větru do přilby a "nesnesitelný" hluk - bez zalehnutí bych po dálnicí dlouho nevydržel. Ale jak říkám je to potřeba "odladit". Prvně sem ho nechal co nejvíc vzpřímený (aby byla vrchní hrana co nejvýš), ale to byla chyba. Pak sem ho dal do ostřejšího úhlu a už to bylo lepší- vzduch mě naráží těsně nad štítek přilby. Možná to chce ještě ostřejší úhel, zkusím to, ale jak říkám až na podzim, teď mě to "N" naprosto vyhovuje. Su zvykly slyšet motor, ale s tímto ho neslyším, takže sem se docela špatně orientoval při řazení. No a nevím proč, taky mám pocit lepší kontroly nad motorku, když tam nic "netrčí".
Už sem napsal výše, že to nechcu bez pořádného odzkoušení a seřízení hned poplivat, každopádně moje první dojmy byly horší, než sem čekal.
Snad ani netoužím po takové ochraně, kterou poskytuje to BMW- spíš mě to připadá jako auto bez střechy a musí za tím být v létě pěkně horko. Ale ty už jsi do toho dospěl tak to vidíš úrčitě jinak.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 28.08.2005-10:38

Jak píše Otis o tom nesnesitelném hluku, tak to mě taky hrozně rozčilovalo. Ale nenapadlo mě, že to může dělat štítek. Tak jsem ho sundal a je to mnohem lepší. Dřív jsem přestal slyšet motor tak kolem 70 km/h. Sice je větší nápor vzduchu, ale je stabilní, předtím se mnou ty turbulence házely mnohem víc. Nevím jak s větším štítkem, ale ten malej co mám já moc výhod nepřinesl. Asi už ho zpátky dávat nebudu, i když teď budu víc zasranej od mušek :(
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 28.08.2005-11:47

Zase ono se asi moc nedá srovnávat to malé „šidítko“ s tímto. Když sem ho namontoval stejně jako Oskar (foto nahoře) tak se to za tou hranou vířilo tak, že mě nárazy větru doslova liskaly. Teď sem to dal co nejvíc zešikma (víc to už nejde-foto dole) a pomohlo to k lepšímu. Motor samozřejmě neslyším, ale ten hluk při vyšších rychlostech je snesitelnější a hlavně tlak konstantní- neliská to.
Dal sem si to tam hlavně na chladné počasí – pod křiváka už toho moc nenarvu. A taky je to výhodné když už z nějakého důvodu musím na dálnici, že se tu vyšší rychlost tak nepocítíš.
Dost blbě se s tím odhaduje rychlost (nějak podvědomě mi napomáhal v orientaci ten tlak na tělo) a to mě dělá (zatím) problémy hlavně v zatáčkách. To si tak jedu a najíždím do „ostřejší zatáčky“, tak na 80 km/h a mrknu na tacháč a ono tam přes 110.
Další pocit- možná že po delší jízdě nemám tak „vytahané“ ruce, ale na druhé straně tím, že mě tlak na tělo nenadlehčuje, řekl bych, že jsou namáhány opačně.
Drží to jen dva šrouby takže demontáž a montáž je velice snadná. Teď, co sem to okusil docela lituju S-kaře, že si to někdy nemůžou sundat a vychutnat si tak jízdu kolem... 8)


Obrázek
Naposledy upravil OTIS dne 28.08.2005-19:25, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 28.08.2005-13:06

Otisi, já mám přesně opačný pocit - mám tam sice jen ten menší štítek, ale ted jsem ho na víkend sundal (pral jsme po dovolené dráčka) a úplně mě překvapil ten tlak na tělo který jsem pocitoval a vytáhané ruce - takže jsem ho tam zase po 10-ti. km rychle vrátil. Pro mě to bylo tak nepříjemný, že už se mě něchtělo bez něj ani jezdit.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 28.08.2005-13:37

Taky záleží o jakých rychlostech se bavíme, já mám namysli do těch 110.
Já sem to tak někdy střídal už na Jawině a nikdy sem takové pocity jako ty neměl - nepotřeboval sem si zvykat.
Ono u naháče je taky důležité oblečení. Z hlediska odporu je nejlepší kuže, protože ji máš prakticky uplou na těle. U textilní je nutné, aby měla stahovací pásky na rukávech. Když si dám nemoky tak ten zvýšený odpor dává dost pocítit.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod sjirka » 28.08.2005-16:41

Já jsem si náhodou dneska ten štítek sundal... Bohužel už je na sračku, takže mu¨sím koupit novej :(
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod OTIS » 28.08.2005-19:30

Proč plexi, tak si už z toho udělej zrovna naháče- jen v rouše Adamově.
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod sjirka » 28.08.2005-19:51

Fuuuuj, aby na mě foukalo?
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod OTIS » 28.08.2005-19:53

Abys věděl jak chutná jízda na klasickém motocyklu.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod sjirka » 28.08.2005-20:04

Jo, a pády na klasickém motocyklu...
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Ales » 19.10.2005-09:52

Zdravím všechny,
nový plexi štítek na verzi 600S stojí v originále neuvěřitelných 4.310,- Kč. Od GIWI vyjde na 2.500,- Kč. Znáte nějaké další řešení :?:
Pro informaci vnitřní plast kapotáže (kousek plastu) vyjde v originálu na 2.457,- a o jiné náhradě nevím.
Ales
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 176
Registrován: 01.07.2005-21:07
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod TOMMZ » 19.10.2005-10:02

Zkus se mrknout třeba sem http://www.ermax.fr/accueil/accueil.php
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Ales » 19.10.2005-10:19

Díky,
jejich distributorem je nějaký pan NOVAK z Hořic, který nemá ani http://www.stránky. Poslal jsem mu e-mail, tak uvidíme.
Ales
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 176
Registrován: 01.07.2005-21:07
Bydliště: Ostrava


Zpět na Vzhled&Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků

cron