KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod OTIS » 18.07.2005-09:00

Tak sem dnes obešel 3 zámečnictví, kde jsem chtěl udělat náhradní klíče. Všude reagovali asi takto :smt120 :smt102 . V tom posledním (nejmenším) mě paní udělala aspoň klíč od zapalování, každopádně na klíč od řízení taky reagovala :smt104 :smt102 . Všichni mě tvrdili, že to musí být nějaká novinka.
Ještě to zkusím v Brně :smt017
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 18.07.2005-10:35

Malý dotaz....asi to mam jinak...klíč od zapalování a řízení je jeden ne dva.? :smt017 :smt036 Teda u mě jo. :D
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 18.07.2005-10:58

Origoš "N" má zamykání řízení jako Jawa- tudíž jsou dva.
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 18.07.2005-11:23

:shock: :!: :D Dik
Anonymous
 

Příspěvekod sjirka » 18.07.2005-15:23

Teda - to jsou fígle. To jsem netušil. Zase jsem oněco chytřejší :D
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Ales » 19.07.2005-09:56

Na fotce krku řízení OTISOVA stroje jsem si všiml mezikusu mezi utahovací a zajišťovací matkou - co to je??? :?: . Na svém XJ600S mám matku na matce. Je to normální :smt017 ?
Jinak se chystám do servisu s reklamací řízení - které bylo po opravě - výměně ložisek, gufer vidlí, nového tl. oleje a výměně říditek za suma 5300,- totálně volné. Hlavy servismenů vystavím na webu. (pouze pro otrlé povahy)
Ales
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 176
Registrován: 01.07.2005-21:07
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Mira XJ » 19.07.2005-10:23

Jetli myslíš,ten černej mezikus mezi horní a spodní matkou je gumovej kroužek. Slouží k tomu abys až budeš kontrovat spodní matku tak ju ještě víc nedotáhl,takto stačí tu vrchní matku jen trošku víc dotáhnout a ta guma ti udělá vlastně "pružnou protipovolovací "podložku.

Jináč 5300,- by i docela souhlasilo- teda pokud je to i s matrošem.

Ložisko - 1000,-
olej do vidlí - 300,-
gufera - 250,-
řidítka - 1000,-

Když si vemeš,že natom dělali asi celej den,tak 2500,- za prácu nejní moc.
TeĎ je otázka kvalitativní. :?
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod sjirka » 19.07.2005-10:32

No, neviděl jsem, jak to bylo původně, ale vzhledem k tomu, že mu to Otis s Ronnem ráno na tom srazu pomáhali spravit, aby mohl trochu jet, tak asi moc kvalitní ta práce nebyla :(
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod OTIS » 19.07.2005-10:38

Ja sem nic nepomáhal.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod sjirka » 19.07.2005-11:01

A jéje - tak to promiň. Jsem asi po ránu špatně postřehl, co se děje. Ale pokud vím, tak to tam nějak Aleš spravoval, ne?
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Mira XJ » 19.07.2005-11:14

Měls povolenej střed? To je práve kvůli tomu že tam není ta guma!!!!
Spodní matka se nedotahuje na pevno a to je ten problém. Tím že udělali kontra /kontra na ty matky pevně,tak se to pootáčet celí!!!!!
Problém bych tušil asi tady: Pokud tam nemáš tu gumu,přečuhuje ten plech co kontruje matky.A otáčením řidítek se tobě matky současně povolujou!
Tož ti dotáhnou řspodní matku .aby ti šli trošku "ztuha" řidítka,pak ti k tomu dotáhnou vrchní matku,daj ten zajišťovací plech daj řidítka a je vše OK - než párkrát zatočíš řidítkama.

Ufffff! Jsem se nějak rozepsal - raději dělám rukama - že bych si otevřel servis? :D
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Ales » 19.07.2005-11:46

Díky- zní to logicky :smt115 a vysvětluje opětné mírné zhoršení, které jsem pocítil po projetí terénní vložky s Sjirkou. Jdu si koupit gumu :smt007
Ales
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 176
Registrován: 01.07.2005-21:07
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod sjirka » 19.07.2005-12:30

Aha... teď mi došlo, co jsi myslel tou teréní vložkou. Ale taková hrůza to zas nebyla...
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod OTIS » 21.07.2005-16:18

Tak už mám i ten klíček od řízení. Udělali mě ho bez připomínek v Tescu Brno u nádru. :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 25.08.2005-12:14

Netusite tedy kde nechat udelat nahradni klic? :?: Koupil jsem moto a byl k ni jen jeden, tak bych uzil kopii...
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 25.08.2005-12:22

Vždyť píšu, že v zámečnictví. Ale ne v každém mají "vzorek" na tento klíč, proto je lepší obejít zámečnicví ve větších městech.
Já bych ještě chtěl klíč na kufr GIVI, ale zatím mě všude poslali do....
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 26.09.2006-16:08

chtěl bych se zeptat na ten zámek..mám XJ 600N z 96 ale nějak se mi nikdy nepodařilozamknout řízení. dá se ten zámek nějak zkontrolovat? bez toho abych vyndaval vidle??? díkes
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 27.09.2006-08:35

Pacous - v Praze v železářství nad Vršovickym nám (po tram). Mám osobní zkušenost, na počkání bez divení :lol: [/quote]
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 30.01.2007-20:41

Zdar chci vám jen říct že jsem taky sháněl klíče jak od zapalování tak od zamku u řízení...jedním místem kde je mají je obchodní dům wagner v Brně na České
Anonymous
 

Klíčky od mašiny

Příspěvekod Anonymous » 13.04.2007-21:49

Ja mám jeden klíč pro vše (zapalování sdružený se zamykáním řidítek, nádrž a prostor pod sedlem.) Jo, to byl ten poctivej rok výroby 1989. :)
Náhradní klíče mě udělali bez problému v Brně Králově poli kousíček od semilasa, na ulic si nevzpomenu, ale je to jednosměrka dolů z kopce, ještě před semilasem směrem od centra.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 14.04.2007-08:29

...ale i ty nepoctivé S co byly potom to mají úplně stejně :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 14.04.2007-19:56

Aha, šetřili na těch s "N"? N tedy není jen naked bike ale taky je no usefull free bike... :idea:
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 15.04.2007-08:07

Nevím, zda šlo o šetření... možná to byla věc konstrukce- jako že tam není tolik místa jako u S, případně stránka designu... :?:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod jawarmaniak » 14.10.2012-18:06

Zdravím vespolek. Mám taky zámek bez klíče. Jak ten zámek vytáhnu z motorky? Díky
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod mirekm » 14.10.2012-20:18

jawarmaniak píše:Zdravím vespolek. Mám taky zámek bez klíče. Jak ten zámek vytáhnu z motorky? Díky

Vrtačkou ... :-).
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod jawarmaniak » 14.10.2012-20:26

A nedestruktivní způsob není? Rád bych nechal udělat klíč a používat ho. Motorka zamknutá není.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod mirekm » 14.10.2012-20:42

Nevím co tam máš za zámek, normálně je jeden klíček od všech zámků, tak stačí si udělat kopii.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod jawarmaniak » 14.10.2012-21:13

Viz fotka od OTISe. Není jeden klíč. Jsou dva. Do zapalování, nádrže a sedla a druhej do krku. A ten nemám.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod xy » 15.10.2012-10:50

...tuhle vložku asi fakt jedině odvrtat :(
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Re: KLÍČE NA ZÁMKY XJ

Příspěvekod jawarmaniak » 15.10.2012-20:43

Dík, toho jsem se bál... Zkusím se poptat ještě u zámečníků, jestli by nebyli schopní to otevřít bez vrtání přímo na motorce. Nerad bych ten zámek zničil...
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Další

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků

cron