20 kw ve velkém TP

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

20 kw ve velkém TP

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2008-07:29

Předem se omlouvám že začínám opět se škrcením motoru... ale souhlasím s jedním kolegou který napsal : dotazů hodně, ale odpovědi ( konkrétní ) žádné. Ve velkém TP mám uvedený výkon 20 kw / 7500 ot. a všude se dočítám o výkonu 25 kw. Myslíte že jde o chybu úředníka ?? Motorka fyzicky jede max. 140 ( na dálnici ) je to autorizovaný dovoz z D a rv. je 1993. Uvítám jekékoliv rady týkající se způsobu škrcení, jak ji odškrtit, jestli je možné aby měla opravdu 20 kw a pod. Děkuju všem.
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 17.04.2008-07:49

čau kolego :) hele nemáš pravdu s tím že tady nejsou konkrétní rady. Např.: ten výkon: vem si pětistovku a nech si ho změřit a víš na čem jsi. Podle toho co píšeš za max rychlost, tak ji máš uškrcenou na 25kW. Ano, může to být chyba nějakýho uředníka, nebo někoho na evidenčce, nebo technické když to sepisoval po dovozu. Asi. Za druhý: jak odškrtit: Podle VIN u nějakýho dealera Yamahy zkusit zjistit způsob škrcení. U mě to třeba nikdo nevěděl. Takže máš možnost buď koupit karburátory z otevřený verze jako já a nechat vyměnit. Což je podle mě nejlevnější varianta. A nebo to nechat v servisu aby ty tvoje rozdělali a vyměnili v nich co se má (šoupata, pružiny, jehle, volnoběžný trysky) u originálních dílů je tohle balík jako sviňa.
A nebo ještě jedna horší možnost, že máš třeba kombinaci v omezení v karburátorech a pak ještě v řídící jednotce, když píšeš že to točí 7500. Mělo by to jít v poho až nadoraz jako mě. Právě to že se to zastaví na těch otáčkách může dělat podle mě ta jednotka.
To znamená: rozbij prasátko a běž s tím na brzdu kde zjistíš výkon a ty otáčky a pak k ofiko dealerovi Yamaha a když budeš mít štěstí na ochotnýho prodavače tak ti z jijech počítače o té motorce něco zjistí.
Je to málo rad a postupů? myslm že ne. Nic jiného se tady asi nedozvíš.
Čus a hodně štěstí

Jo jinak karburátory od 2000 nahoru myslim a jednotka na eBay se dá kolem 100e
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2008-08:00

Díky kolego :lol: Trochu jsi mě postrašil s tím omezením v řídící jednotce. Tahle možnost mě vůbec nenapadla... Ale vzhledem k tomu, že je to taková stařenka, tak bych spíš čekal omezení v karbecu mechanického charakteru. Přesněji se tím teď uklidnuju :wink: Zkusím se poptat v Yamaza co mi poví a potom rozbiju prasátko a nechám to někde rozdělat... Pokud bych chtěl koupit karburátory z otevřené verze, poznám na nich že sou opravdu otevřené nebo je to na slovu prodávajícího ?
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 17.04.2008-08:11

hele v první řadě se ho zeptej jsem tomu jedou šoupata až nahoru, zkusí to prstem. A pak zkus jestli ví maximálku co ta motorka jela. Máš ale asi pech na kus, protože myslim že tady ty první XJ nebyl nějak moc důvod škrtit a bylo to spíš všechno otevřený, dělali to hodně později až ty různý státy začali vymejšlet ptákoviny s omezením řidičáků. hele někde tady jsem dával číslo na nějakýho týpka od Plzně co tahá nějaký motorky a vim že měl dvoje karbeci, jedny z 96tky, ty už mám teď já a pak jedny z 92, ty by ti pasovaly. Páč od 95 na nich byla myslim trošku změna. Ale nevim jak moc. Kdybys ten telefon nenašel tak napiš, zjistim
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 17.04.2008-08:58

To je ono 777 17 67 64 se zeptej jestli nemá nějaký XJ na díly. Od tohodle mám ty karburátory já. Týpek v pohodě.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2008-09:13

PIG píše:To je ono 777 17 67 64 se zeptej jestli nemá nějaký XJ na díly. Od tohodle mám ty karburátory já. Týpek v pohodě.


Díky za rady, už sem psal email do Yamahy a počkám co odpoví ( jestli odpoví... ) a pokud ne, tak zavolám jemu a nechám si to přehodit. Mám řidičák na všechny motorky a je škoda nevyužívat co umí. Na běžnou lízdu to bohatě stačí, ale na dálnici už není rezerva... Díky za rady !
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 17.04.2008-09:16

Přesně jak řikáš, nehledě na to že mě to o dost míň žere teď otevřený. Hele na mail se ti vyserou, s tím počítej, jdi někam osobně

Nebo si sežeň na informacích číslo na Yamahu do Prahy a ti by to s tebou měli vyřídit i po telefonu
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2008-10:26

PIG píše:Přesně jak řikáš, nehledě na to že mě to o dost míň žere teď otevřený. Hele na mail se ti vyserou, s tím počítej, jdi někam osobně

Nebo si sežeň na informacích číslo na Yamahu do Prahy a ti by to s tebou měli vyřídit i po telefonu


Tak po velkém utrpení se mi povedlo zjistit, že moje XJ vyjelo z fabriky s 37 KW tzn. že byla zavřená až dodatečně... Takže stejně sem na začátku - možná s větším klidem, že bude zavřená mechanicky. Každopádně 37 kw je lepších naž 25 :)
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron