Dokážu vyměnit řetězovku?

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod MatějXJ » 18.02.2008-09:43

Tu podložku nemusíš kupovat. Dá se použít i vícekrát.Akunrát nechápu jak chceš jet :shock:
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Bartus » 18.02.2008-09:59

Já to řešil stejně nasadil sám, dal rychlospojku a 3km do servisu. Tam mi to znýtovali, já se to naučil a už jsem snýtoval sám 2 řetězovky.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Bartus » 18.02.2008-10:03

A propo, našel jsi už ty vymezovací pouzdra?
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Tommy XJ » 18.02.2008-11:50

ty vymezovaci pouzdra jsem tam nemel- nebo se rozpadly na prach - objednam si je v yamaze ;)
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Anonymous » 18.02.2008-11:56

Vymezovací podložky, hmmm... Někdy na podzim sem to tam čistil a žádný podložky na mě nevypadly, jen něco na řadičce bylo navlečený. Na šroubech ale nic, a to sem to čistil fest, takže kdyby tam něco bylo i přilepený, tak to zjistim. Vadí to něčemu vůbec? To víko sedí po okrajích, to snad stačí...
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 18.02.2008-12:13

Sú tam dve púzdra, nie podložky. Sú rôznej dĺžky, nepamätám sa presne, asi 10 a 30 mm rúrky. Je malý predpoklad, že by skorodovali tak, že by zmizli. Buď tam sú, alebo ich stratil predošlý majiteľ . Kto má mikrofiše k XJ 600, tak strana 4130, položky 13 a 18. Idú cez ne šrouby.
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Bartus » 18.02.2008-12:37

No ty trubičky tam nejsou pro srandu, jsou to opěrné body pro víko, pokud je tam nemáš, vpodstatě křivíš to víko jak utahuješ šrouby. V yamaze to nekupuj, to bude majlant. Jsou to normální trubičky, uděláš je z plastové trubky. Mrkni do mikrofišů, vnitřní průměr dej tak o 2-3mm větší než je šroub.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Tommy XJ » 18.02.2008-15:51

Chotis píše:Vymezovací podložky, hmmm... Někdy na podzim sem to tam čistil a žádný podložky na mě nevypadly, jen něco na řadičce bylo navlečený. Na šroubech ale nic, a to sem to čistil fest, takže kdyby tam něco bylo i přilepený, tak to zjistim. Vadí to něčemu vůbec? To víko sedí po okrajích, to snad stačí...

heel chotisi mam stejnej problem - na me nic nevypadlo - teda krom milionu O krozuku ze retezu :D nevim kde bych ale zjistil delku tech trubicek ani nevim z jaykho jsou materilalu- jaka tvrdost?
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Anonymous » 18.02.2008-16:33

No já už asi vim... Jen sem si představoval něco jinýho pod pojmem podložky... Sou to fakt trubičky, už si moc nepamatuju, jestli tam opravdu byly obě, ale jedna určitě. Vzpomínám si, jak sem ji tam nemoh dostat, byla pod tim šroubem co je u kyvky a nemoh sem se tam dostat. Materiál bych moc neřešil, prostě kovová tenká trubička, aby sedla na šroub. Horší bude, aby byla dlouhá tak akorát... Aby kvůli ní víko neodstávalo a naopak aby nebyla kratší a nekroutilo se...
Anonymous
 

Příspěvekod Tommy XJ » 18.02.2008-19:04

kouknu na to - promerim, vyrobim pokud by se nekomu chtelo a mel cas nebo chut a hodil jsem fotky nebo hodnoty tech podlozek tam budu rad
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Mira XJ » 24.02.2008-05:09

To chce klid. Ty trubičky jsou tam pouze jako vedení aby díly lícovali k sobě. o nic jiného nejde. Je to zjednodušená náhrada kolíků,které slouží pro přesné usazení. Když tam nebudou - nic se neděje.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 24.02.2008-10:30

Nedělal jsem to, pouze jsem si prohlédl microfishe, kdo jste to dělal, nejsou tyto trubičky jako dorazové pro dotažení víka? Na vedení souhlasím, ale když tam nebude a budu pořád utahovat, tak to půjde pořád tak dlouho až to prohnu nebo to prdne. Nebo se mýlím?? Jak říkám, živě jsem to nedělal, podle obrázku by to mělo být vymezení dorazu pro utažení.
Anonymous
 

Příspěvekod felika » 24.02.2008-10:37

Tridač, nemýliš sa, je to tak, ako píšeš. Sú to distančné trubky, nie vodiace, slúžia ako doraz pri priťahovaní dekla, aby sa nedeformoval. Ja som menil reťazový kit vlani, no nenapadlo mi zmerať ich, mohol som byť užitočnejší :wink:
Naposledy upravil felika dne 06.03.2008-16:46, celkově upraveno 2
felika
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 238
Images: 232
Registrován: 22.02.2006-20:53
Bydliště: Dudince, Slovensko
Kraj: Banskobystrický
Typ XJ: 900 S Diversion
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Anonymous » 24.02.2008-10:41

Děkuji Ti za potvrzení, potom ta rada o tom, že tam nemusí být nebo se nic neděje může být pěkný výdělek. Tomáši, pokud je tam nedáš, zůstane víko jakoby ve vzduchu a pokud budeš hodně utahovat, můžeš to poškodit. Radil bych sehnat ty trubičky i třeba náhradou od někoho ze soustruhu, ale ten doraz tam být má.
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 24.02.2008-11:22

Tridacu máš naprostou pravdu :)
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod lynx » 25.02.2008-09:48

Je samozřejmě lepší, když tam jsou, ale není to nezbytné. Stačí cit v ruce a případně pro klid v duši lepidlo. Pokud ty vymezovací trubičky neuděláš přesně (a taky přesně neusadíš) a budeš to rvát na krev, tak to víko stejně zkurvíš.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Bartus » 25.02.2008-10:30

Už jsem to tu výše psal, že když to dorve může buď servat šroub, což už v tom praxi má, nebo dodělat víko. Ono kdyby to nebylo potřeba tak to tam ty "kurvy šikmooké" necpou že :lol: Já budu včil někdy čistit motor tak ti je změřím, koupíš silonovou trubku a žízneš si ji pak.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod OTIS » 06.03.2008-18:15

Mira XJ píše:...Tak máte pravdu ,teĎ jsem došel z Mualu a i toho borca co tam prodává jsme vyvedl z omylu,že 520 SDZ není. Je X kroužkovej řetěz 520 OMRX. Ten tam mají. Ten jsem loni dával na XJ a do teĎ - 8000km ho nebylo potřeba napnout. Takže taky dobrý.

Tak Mirošu 520SDZ už je. Tehdá jsi svým tvrzením předběhl 2 roky :D

http://www.retezy.info/index.php?menu=5 ... ovinka=159

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 06.03.2008-20:45

Říkejte mě Sibil! :D
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2008-14:19

chlapi měním dotaz. chci se zeptat potřebuju koupit novou řetězovku a chci poradit jestli mi stačí ČZ ORM s o-kroužkem a nebo raději ORH s x-kroužkem, moc se v tom nevyztnám tak nevím, taky ten s o-kroužkem je levnější,že? a taky jakou spojku, nýtovací nebo rozebítratelnou. raději bych bral rozebíratelnou, ale zase mám strach. chtěl bych od vás jednoznačnou odpověď.stačí ta rozebíratelná? díky
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.04.2008-10:04

chlapi prosím poraďte,díky
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.04.2008-11:06

Jasně že je ORM použitelný. X je dražší, protože má lepší vlastnosti - např. těsnící kroužky mají menší odpor (rozdíl při jízdě nepocítíš), ale za celou životnost řetězu ti to třeba může ušetřit tolik paliva, o kolik je X proti O dražší. Kdybych já kupoval X tak jdu do SDZ.

Rozebíratelná spojka je z hlediska pevnosti spoje rovnocenná s nýtovanou. Ale proti případnému rozpojení nenabízí takovou jistotu jako ta nýtovaná.
Může a taky nemusí se samovolně "rozebrat". Jednoznačnou odpověď ti nikdo nedá.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Jiri BN » 06.04.2008-12:19

Za mě jednoznačně X. kroužek SDZ (lepší těsnění článku, vyšší pevnost....) a snýtovat.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod PIG » 27.04.2008-00:10

čus, dneska jsem koupil u Lojze sadu pro XJ a trošku jsem čuměl že tam mají na řetězu spojku :shock: není to blbý? Jinak je to D.I.D 520VM a proč to píšu.. Zná někdo rozety ?SunStar? nebo jak to tam mají napsaný.. :roll:
Jsou made in Japan. Snad by k tomu nedávali nějakej šmejd :?:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Bartus » 27.04.2008-17:47

Znám je, mám ji totiž taky, naprostá spokojenost. :wink:
Někde uprostřed strany 2 tohoto tématu to najdeš o té značce.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod David Houda » 28.04.2008-19:23

Může nekdo poradit zda je tato řetězová sada dobrá či ne cena se zdá dobrá a kvalita? Mám xj omezené na 25kW a nejezdim žádnou sport. jídzu. Jezdím jenom kochací :D . Může ji někdo doporučit? Nebo mam pořidit něco drašího? Mám vyhlídnuté dva a nevím který.
Díky.


http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/ ... 49793&od=0

http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/ ... 49793&od=0
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod PIG » 28.04.2008-19:42

No já nevim jak ty, ale stejně sám nevěříš tomu že si tu motorku necháš pořád zavřenou, takže si přihoď pár korunek a vem si tu lepší, nevim jestli zrovna tady u těch dvou co tu máš platí že dražší je lepší ale myslim že to D.I.D v X kroužku co mám já od Lojze za 2500 není žádnej šmejd. Stejně to postupem času otevřeš a pak budeš rád že máš kvalitnější řetězovou sadu. :lol: :wink:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod David Houda » 28.04.2008-19:50

Ne žádné zvedání kW nebude neplanuji siji necht a doufam že se to s 25kw bude lépe prodávat. Už nechci žádné řetězovky :twisted: :arrow: xj 900
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod PIG » 28.04.2008-19:54

To jsi u 6tky dlouho nevydržel.. Nebo ji máš dlouho? Nech si ji otevřít a uvidíš že ti na chvilku vydrží :wink: Jo jinak k těm řetězum, já bych vzal did.
A prodávala by se líp s těma 25kW jenom v papírech, myslim
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 28.04.2008-20:27

Tak ať už se zase bavíme k tématu... až ji budu zítra měnit, tak je potřeba třeba k přišroubování zadní rozety nějaká srajda na zajištění závitu :?: :roll:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron