jak opravit potah sedla

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

jak opravit potah sedla

Příspěvekod kubik1 » 01.04.2008-14:37

dneska sem nasel na sedle malou trhlinku aby se mi nenacuclo az zmoknu zatim sem ji prelepil cernou izolackou. mate negdo zkusenosti s opravou potahu? nejakou nazehlovaci zaplatu? nebo ji prilepit chemoprenem? diky za info
a jak to opraví v calounictvi,zalepí nebo zašijí?
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Drobeček » 01.04.2008-17:13

Hele tu tam mám také a již pěkně dlouho a naštěstí se dál znevětšuje :wink:
Kde jí máš? U satých XJček je většinou v levém horním rohu jak sedlo přechází na nádrž. Vyděl jsem to už asi u 5 sedadel tohoto typu. bude to nějaká konstrukční vada. :cry:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Tommy XJ » 01.04.2008-18:53

zapatlat to kaucukem v nekolika vrstvach, takle jsem zpravil diru primo uprostred sedla propalenou od cigarety, na mych strankach ( tomasbenda.rajce.net) jiste najdes fotku, mam posledni zbytek toho cernyho kaucuku- pujcim
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Mira XJ » 01.04.2008-19:45

Záleží kde to je. Jiá to odnesl známému čalouníkovi a ten mě to za 200kč přepásal koženkou - vypadá to jak výroby.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Mira XJ » 01.04.2008-19:54

Tak jsem se díval na řešení tím kaučukem a teda jako jsem opravdu zvědav jak dlouho to tam vyrží. 'Spíš po pár nasednutí budech chodit s kaučukem na zadku. A až to bude maminka prát ,tak dostaneš pár pohlavků že sis zničil rifle. :D
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Tommy XJ » 01.04.2008-19:59

no je pravda ze to nemam vyzkouseny ale po zaschnuti to je jako guma, pruzny a neztvrdlo to, kousek mi odlili do sklenicky v motoprodejne kde jsme motorku kupoval, zatim do drzi a nemam problem s cernym zadkem na riflich tak ani s nejakym praskanim po obvodu ty diry- ale to ukaze cas a vic kilometru
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Drobeček » 01.04.2008-20:33

Tam bych se bál, že až motka bude stát hodinku v létě na přímém slunci, tak černé sedadlo má dost vysokou teplotu a ten kaučuk může začít doslova tát. :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 02.04.2008-09:19

no tak s tym lavym hornym rohom pri nadrzi to bude asi skutocne pravidlom... na 900F ktoru teraz bracho prihlasoval je to tiez...

Obrázek Obrázek
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 02.04.2008-09:41

Čím to že ty starší modely jsou udržovanější než většina nových :lol: Moc pěkný kousek gratulace :smt023
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 02.04.2008-10:22

dakujeme :D

starsiu masinu si zoberie bud ten, ktory nema na novsiu a viac si to vazi, alebo sa mu ta starsia jednoducho paci, tak si ju vazi, alebo je jednoducho nadsenec a vazi si vsetky. :D

tuto konkretne jazdil jeden 62 rocny ujo, jazdil na tom do Chorvatska, aj povod dost pomaha. Sice som ju dostal pod ruky ako padnutu, ale stacilo sa trosku pobavit a je OK.
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 02.04.2008-11:20

Bartus píše:Čím to že ty starší modely jsou udržovanější než většina nových :lol: Moc pěkný kousek gratulace :smt023


Podstatný rozdíl je také v tom, že starší modely jsou daleko lépe provedené po designové stánce (více propracované detaily) a dále je to používaným materiálem v ´80 letech, který je podstatně lepší a trvanlivější.

Mohl jsem podrobně posoudit 3 modely tohoto XJ900F model A31 z roku výroby 83-84 a model 58L r.v. 1985-1990 a poslední model 4BB r.v. 1991-1992(93).
Již mezi těmito modely jsou značné rozdíly v použitých materiálech na díly tak i některá technická řešení a je zajímavé, že vždy k horšímu. Prostě Japonci šetřili jak se dalo. No a pokračovali samozřejmě i dalšího tupu XJ900 Diverzion.

Příklad uvedu jen zkráceně:
1) Dvouplášťové chromované kolena výfuků (nefialoví a nereznou)
2) Sytič přemístěn ze řidítek pod nádrž ke karburátorům
3) Šaltpáka, brzdová nožní páka, stupačky místo slitinového lehkého odlitku se znaky Yamahy je lisovaný plech.
4) Jednodužší př. i zadní tlumiče bez "Antidive system"
atd...

Prostě šetřili kde mohli :roll:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod zbynek » 02.04.2008-12:11

Miso251SK, tak na tuto jsi potřeboval ten scan TP :-)

Drobečku, prosím Tě, dá se nějak vystopovat, kdy se změnily ty svody? Rok, typ nebo VIN. A vůbec, nechtěl bys sepsat historii XJ900F? ;-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod kubik1 » 02.04.2008-14:48

ten kaucuk vypada zajimave :)
ja mam tu díru na levé horní hraně na miste spolujezdce,takze ja na ni nesedim ani se to misto nedeformuje kdyz sedim ale spolujezdec by tu dirku mel primo pod stehnem takze bude dost na ráně.

Mira XJ: muzes sem prosim hodit foto nebo mi ho poslat do mejlu zajimalo by me jak to vypada. z ceho je to sedlo? kozenka nebo jiná umělotina? ten calounik to prosil nebo prilepil?

Drobeček: u nadrze mam to sedlo taky kapičku prošoupany ale jen zespodu po okrajich...
moc pekna mašina dark lord,porad si řikam ze bych chtel neco novyho treba TDM abych jen jezdil a jezdil ale vzdycky kdyz dam masinu do garaze tak nez ji opustim se na ni koukam a rikam si doprčic taková parádní klasika toho se prece nemuzu zbavit. je to sice bába ale taky jezdí a jezdí fpodstate co vic si přát :smt007
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 02.04.2008-15:00

veru tak... KRASAVICE INTELIGENTNI :)
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 02.04.2008-15:11

J&Z&R píše:Miso251SK, tak na tuto jsi potřeboval ten scan TP :-)

Drobečku, prosím Tě, dá se nějak vystopovat, kdy se změnily ty svody? Rok, typ nebo VIN. A vůbec, nechtěl bys sepsat historii XJ900F? ;-)


Člověče nevím kdy to bylo, ale nové svody, které se dají sehnat u "JAMA" už jsou jen jednoplášťové. No a tak jsem také mohl vidět na motorce už nějaké kupované později. Bulo to ale na modelu 4BB z roku 1992
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 02.04.2008-21:09

Ano, presne na prihlasenie tejto slecinky, uz mam od dnesneho dna znacku, tak sme splu spravili orientacnych 100, len tak pre zabavu, tesim sa na tuto sezonu.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.06.2008-12:16

ahoj,
je to řešení odjinud. Potřebuji čas od času přilepit něco, co vydrží i ve vodě. I ve slané. Chemoprén selhal úplně. Nedrží. Ale lepidlo, co se jmenuje AQUASURE drží pergektně. Lze ho použít i pro zalití děr. Jen cena je trochu vyšší. ale drží.
Anonymous
 

přečalounění sedla

Příspěvekod Anonymous » 10.11.2008-22:59

Poté, co mi "pes" kastról vykousal polovinu sedla, bylo nutné přečalounění. Opravu jsem svěřil Čalounictví Antoním Chudoba, Gagarinova 10, 669 02 Znojmo.
Jako originál z fabriky to sice není, ale vzhledem k příznivé ceně 700 Kč a čekací době 1 pracovní den jsem velmi spokojen.
3830
3831

No, při mém zjištění, co se stalo, mi bylo přislíbeno zaplacení škody. Dosud se tak nestalo. Musím tedy nechat promluvit svou kouzelnou pušku :D
3829

...zahynul náhle, ve věku nedožitých 8 let
Anonymous
 

Příspěvekod Tommy XJ » 30.12.2008-13:37

Mira XJ píše:Tak jsem se díval na řešení tím kaučukem a teda jako jsem opravdu zvědav jak dlouho to tam vyrží. 'Spíš po pár nasednutí budech chodit s kaučukem na zadku. A až to bude maminka prát ,tak dostaneš pár pohlavků že sis zničil rifle. :D


Tak mohu po roce konstatovat, že zapatlání propáleneé díry kaučukem vyšlo jako nejlepší řešení. Po tom roce stále drží. Kaučuk ztvrdnul a je zkoro tvrdej jako plast. Na přímém slunci se kaučuk neroztekl ani po několikahodinovém stání. Na zadku taky nemám černý flek. Proto mohu jen doporučit.
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem


Zpět na Vzhled&Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron