taky jsem měnil čerpadlo. Koupil jsem ho origo na
http://www.moto-rabidus.cz/img/nd/Yamah ... n400k.html za 400Kč
(nalevo je elektrické - napravo podtlakové)
Na zapojení opravdu co vymýšlet, držák a hadičky pasují na původní místo po podtlakovém. Zbylý vývod který na karburátoru zbyl po ovládacím podtlaku pro čerpadlo jsem zaslepil kouskem hadičky se šroubkem.
Napájení pro čerpadlo je pak přímo od pojistky zapalování (ignition)
(jsem si říkal že když vypadne zapalování nepotřebuju čerpadlo - a obráceně)
Tohle čerpadlo pracuje na principu bzučáku, není to klasické rotační. Magnet ovládádá membránu, která jen kmitá. Jakmile tedy dojde v systému dosažení jistého tlaku přestane membrána kmitat a dávat tedy palivo.
Po pár dnech stání jsem to skusil, čerpadlo opravdu na pár vteřin naběhne.
Starty po delším stání se rapidně zlepšily.
Ale hlavně už nemusím mít hrůzu až mi zase dojde benzín, že vymlátím baterku než nastartuju (než se karburátory opět zaplní benzínem)
(ale stejně mě přes zimu čeká rozborka a sborka karburátorů)