Kontra řízení v zatáčce

Fórum o různých stylech jízdy a technice průjezdu zatáčkou, zácpou, nebezpečnou situací, atd..

Kontra řízení v zatáčce

Příspěvekod Anonymous » 07.06.2005-15:32

Taky používáte kontra řízení, tedy před levotočivou zatáčkou točím doprava, aby šla mašina rychleji sklopit vlevo?
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 07.06.2005-16:35

No já osobně su v tom to remla. Jezdím "normálně". Raději se do zatáčky pěkně položím.Případně vysednu. Zatáčky mám rád,ale jaksi u nás jich je jak šafránu a ještě pěknej asfalt? :lol:
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 07.06.2005-21:32

Máš kousek za barákem Buchláky, Blansko a cesta z Brna kolem přehrady na Veverskou Býtišku(snad to nepíšu úplně blbě) je taky supr.

Trošku z ruky je pak skřítek a suchý vrch :D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.06.2005-12:45

Ja se snazim sklopit do zatacky normalne, tzn. bez kontra. Ale spis bych rad vedel, jaky ma moznosti XJ s tou 130 pneumatikou v naklonu. Slysel jsem, ze se da jet az "na koleno" nebo brousit stupacku, ale uprime receno se zatim dost bojim to tolik klopit, protoze nemam moc najezdeno. Navic pri jedny jizde se zenou na silnici do Cesky Lipy lehce podklouzlo zadni kolo a uz sem mel hrachy. Mam vzadu novou Dunlop arrowmax GT501. Nejspis to uklouzlo protoze byla nova... Ale kazdopadne se mi zatim kvuli pudu sebezachovy nepodarilo ji sjet uplne do strany. Da se to vubec pri normalni jizde na dobry silnici? Nemyslim ted na okruhu...
Naposledy upravil Anonymous dne 08.06.2005-14:45, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.06.2005-12:50

Při rychlostech do 100km/h se dá odřít hlavní stojan, ale jezdím na sportovních gumách, tak nemůžu posoudit, co vydrží GT...

Stupačkama nedřu bo na nich nemám "dřecí stopky"
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 14.06.2005-08:49

kontra se davaji na motorce temer vzdycky kdyz jedete rychleji, nemyslim napr.otaceni na miste. kazdej to dela intuitivne, ja jsem tomu taky neveril ale taky ho davam
Anonymous
 

Zalezi na motorce

Příspěvekod Anonymous » 12.08.2005-14:19

Zalezi dost na tezisti motorky a na tom jak je tezka. Pokud je tezka nalozena, a teziste je vysoko, tak to musis delat velmi okate. Pokud jezdis na chopperovi, tak to delat nemusis.
Pokud se chci vyhnout dire vpravo a jedu ve dvou nalozenej, tak to nejdriv trham doprava a pak hup doleva.
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 10.06.2007-01:36

Předvším pro zatáčníky, kteří ještě nevědí, že zatočením doprava pojedou vlevo! (a to vážně)

Video je sice v němčině, ale snad to z toho každý pochopí.

http://www.gaskrank.eu/tv/motorrad-schu ... en-803.htm
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 10.06.2007-09:01

TOMMZ píše:Předvším pro zatáčníky, kteří ještě nevědí, že zatočením doprava pojedou vlevo! (a to vážně)

Video je sice v němčině, ale snad to z toho každý pochopí.

http://www.gaskrank.eu/tv/motorrad-schu ... en-803.htm


To Sigg: Právě se ti ozval vrchní klopič :wink: o limitech XJ by ti mohl vyprávět. Nebo zkoukni jeho videa :smt023
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 10.06.2007-19:18

No to je jednoduchý....ne levé straně se dře stojanem(neměl jsem dřecí stopky na stupačkách) a na pravé stupačkou. Když mrkneš na video viz. clanek.php?post=5348 tak kromě první zatáčky za cílovkou jsem všude něco dřel nebo jsem k tomu měl jen pár milimetrů. Jo a dřít hlavním stojanem není moc bezpečný...docela umí nakopnout.....jen teda kolínko jsem si nikdy nedal. Ono ani není o co stát, když jezdim v corduře(bez sliderů).
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000


Zpět na Technika jízdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron