No možná ti to pomůže.
Na vidlích má celkem 3 štelování:
-předpětí pružiny
- tlumení
-odskok
Předpětí pružiny: šteluje se tvrdost pružiny . je to na víku vidlice na klíč (použij golu, klíčem to dokurvíš) čím víc je to zašroubovaný, tím víc je pružina tvrdší.
Tlumení: zezadu na kluzáku je velký šroub,má hodně poloh a při každé cvakne ( až 21 poloh!) origo se to nastavuje tak že ho dotáhneš ve směru hodinových ručiček na max. a pak povoluješ a posloucháš to kliknutí.Továrně to bývá cca 7 z maxima.
Odskok:Na víku vidle jak šteluješ předpětí,tak uvnitř té matky je šroub šteluje se to uplně stejně - taky dotáhneš do maxima a pak povoluješ a posloucháš cvakání.
Ohledně nastavení v dílenské příručce ( i uživatelském manuálu) jsou napsány tovární nastavení kolik má být kliknutí zpátky z maximálního dotažení. Já si hrál s vidlema docela dost a základ je vyměněný olej za 10W a po hodně pokusech jsem se dostal zpátky na tovární nastavení,akorát jsem přitlačil na předpětí pružiny. Pokud se ti to bude zdát pořád měkké,tak si přitáhni tlumení udělá to strašně moc.
Toto je popis pro mého litrovýho fazera, ale platí pro všechny Yamahy se štelovatelnýma vidlema.Doufám že je to srozumitelné,přeji hodně štelovacích pokusů.