Chcem poprosit o Vas nazor

Vše kolem brzd.
Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Chcem poprosit o Vas nazor

Příspěvekod Anonymous » 10.05.2007-21:36

Pri brzdeni prednou brzdou mi jemne trasie riaditka.Zistil som ze kotuc je trosku krivy...Orig hrubka je 60mm ja mam miestami 57mm.Je moznost stocit kotuc na 52mm.Moze sa nieco stat.Myslim ucinost brzd ?prehriatie kotuca ? alebo nieco ine

Dakujem za rady Yamaha Xj 600 S 93
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 11.05.2007-16:38

na to ani nepomýšlej!!!!!!!! kup rovnou novej´. Cenu odhaduju kolem 2000,-. třeba Lucas.
Někde v manuálu le povolená házivost kotouče - myslím si 0,1 mm.
Tím že ztročíš kotouč na 52mm ,tak ho ztenčíš tak,že ho při prudčím zabrždění zkroutíš jak hada a budeš na tom stejně jak před tím. Nehledě na to,že se ti bude dřív přehřívat. S brzdama si nehraj a kup novej kotouč.
Ještě bych ti doporučil zkontorlovat jestli ti nehází celí střed po nějaké bouračce. nebo nemáš v háji ložiska na kolech.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Mira XJ odpoved

Příspěvekod Anonymous » 12.05.2007-22:53

Dakujem za radu budem to zhanat ale nieje to jednoduche.pocul si o ludoch ktory to vypaluju na mieru z nejakeho materialu.Poradili mi to chalani u nas ze oni si tiez davali vypalit a ze je to bez problemov.A hlavne vela to nestoji. :D
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 13.05.2007-19:13

Mám typ na zajímavou poznávací vyjížďku - Bánská Bytrica a okolí, slyšel jsem, že pohřby mají velice pěkné. Tomas7 dej vědět, kdy budeš na svých vypálených kotoučích vyjíždět, ať víme, kdy ta pohřební sláva bude :lol:
P.S.: Pořádně za to tahej, pak to nebolí :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Bartus » 13.05.2007-19:55

No na brzdách nešetři, ber to tak že to je jediná věc co tě dokáže zastavit. Vijímaje : zeď, strom, auto, svodidla ..... :P

PS. V Bánské bystrici jsem byl včera, jel jsem se projet na harmanec, no jeden pohřeb jsem potkal cestou v Martině. Farář si to s procesím mašíroval po hlavním tahu na Žilinu, takže byla celkem pěkná dopravní kalamitka :lol:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 28.09.2007-02:15

ja jsem si vypaloval kotouče na enduro a stále jsem tady :smt098 , ale že by to bylo výrazně levnější? Materiál, technologie, naprogramování a popřípadě i následné zpracování (kvůli rovinnosti) zvedá cenu někam k zavedeným výrobcům...
Anonymous
 

Příspěvekod JOE » 27.12.2007-12:39

Zdarec,mám stejný problém s chvěním řídítek při bzdění přední brzdou.
Díval jsem se na kotouče a vypadá to,že levý je na několika místech zkřivený. Musím vyměnit oba dva kotouče,nebo stačí vyměnit pouze ten špatný?
Změna je život.HONDA XL 1000 VARADERO
Uživatelský avatar
JOE
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 152
Images: 8
Registrován: 06.11.2007-19:46
Bydliště: Rakvice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: HONDA XL 1000V VARADERO
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod lynx » 27.12.2007-14:06

Pokud máš jistotu, že je ten druhý v pořádku není důvod měnit oba. Rovnost ale na mašině nepoznáš. Zkus ho upnout do soustruhu a pomocí hodinek zjisti jak na tom je, teprve potom se rozhoduj co dál.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod JOE » 27.12.2007-16:59

Podle mě by to mělo jít změřit i nasazené na kole.Když si připevním stojánek s hodinkami na vidli,tak bych to mohl taky změřit a nemusím vůbec sundávat kotouč dolů.Co myslíš? Jde jenom o to aby měřidlo bylo kolmo na měřenou plochu.A kolo s kotoučem je kolmé na osu otáčení.
Změna je život.HONDA XL 1000 VARADERO
Uživatelský avatar
JOE
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 152
Images: 8
Registrován: 06.11.2007-19:46
Bydliště: Rakvice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: HONDA XL 1000V VARADERO
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod lynx » 28.12.2007-09:30

Záleží co je pro tebe pracnější (a dostupnější). Přesné nastavení - zúhlování - hodinek s nasazeným kolem může být dost náročné. Právě tohle na soustruhu odpadá. Ono je taky otázkou, zda je tak důležité mít úplně tip ťop vymazlené kotouče. U mě ten jeden není úplně vzor rovnosti, ale při brzdění nekmitá, jenom mi žere víc destičky. Což pro mě není argument abych se pouštěl do nějakých větších akcí
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Jarek » 28.12.2007-10:39

Nemá to smysl, měl jsem kotouče přebroušené na magnetické brusce a problém to neodstranilo :( Musel bys je bousit namontované na kole.

Kup nové kotouče, na brzdách a gumách se ti těch pár ušetřených tisícovek může krutě vymstít.
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod lynx » 01.01.2008-16:23

Hergot tady se rozjela Silvestrovská zábava a mě to uteklo :shock: Jarku dobrý fór, dík,to jsem ještě neznal :lol: :smt038
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Chose » 02.01.2008-19:48

Mel jsem take problemy s nestejnomernym opotrebenim kotoucu,a to jsem dal nove! Musel jsem si pohrat s podlozkama abych je jakz tak vycentroval. Ono totis pokud motoka dostane ranu na kolo tak se pevne prisrobovany kotouc dotazenim pokrouti! XJ ma prave tyhle pevne kotouce. Nez je tedy dotahnete presvecte se jestli sedi na vsech dirach stejne.

Preji vse nejlepsi v novem roce a hodne kilometru bez nehod.

cau Josef.
Chose
 
Příspěvky: 79
Images: 3
Registrován: 23.09.2007-18:45
Bydliště: Prerov


Zpět na Brzdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron