Vysoká spotřeba

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-10:10

Ale motor v TDÍ-čku táhne 1300kg,a motor v motorce tak 250kg.Z tohoto pohledu je to vlastně hroznej žrout paliva.V takovým laickým přepočtu by motorka měla brát kolem dvou litrz na 100km.Ovšem ve hře jsou další aspekty,jako nižší tepelná učinnost benzinového motoru proti naftě,bezodporové plnění naftového motoru vzduchem,vyšší komprese nafty a vyšší otáčky benzinu.aj Čau Miloš
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 09.09.2007-10:15

Děkuji, z tohoto pohledu to vypadá zajímavě, přesto bych řekl, že TDíčka se do motorek zatím moc nemontují, takže jejich dalšímu zmiňování bych se raději vyhnul, ne?
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-10:36

A dieselovej Enfield neznáte? :D To musí bejt svezení... Žrout motorka je, ale zase krom toho všeho, cos napsal, musíš pamatovat taky na ten výkon... 600ccm dvouventil má stejnej výkon jako 1.3 felicie :D To za tu lehce vyšší spotřebu stojí ne? Ta dynamika je úplně někde jinde... Mimochodem, sem měřil spotřebu u sebe a nejvyšší sem dosáhl při opravdu hrubé jízdě 4,8 l, jinak běžně na hranici 4l. Já si určitě stěžovat nebudu :lol: Se mnou jezdí kámoš na jawce 350 někdy i za 7 :lol: Prostě vtipnost :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-11:19

Naftovej Enfild znám,ale je to výkonová mizerie.Obsah kolem350ccm,výkon asi 6kw.Spotřeba prej 1,5 - 2l.Toby šlo.Líbil by se mi v motorce přímovstřikovej naftak tak 1l obsah a 25kw.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-11:45

xj 600 za 4,5 - 4,8, jawa 350/640 za 3,375 a felda 1,3BMM za 6,7 - BA 95 a 7,5 LPG :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-11:46

Před xj 900s jsem měl kawu er-5,brala skoro přesne o litr mín než xj.Ještě před tim suzuki gs 500,ta brala o nepatrně víc než ta kawa,ale ani jedna z nich se nemuže srovnavat s xj-čkama co se týče svezení a chodu motoru. Miloš
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-11:49

Teda to čumim,že s třiapulí se da jezdit za 3,5l.Každej hlásí tak 5-7l.Miloš
Naposledy upravil Anonymous dne 09.09.2007-12:25, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-12:13

taky tomu moc nerozumím, jeden kamos nadává ze mu 350/640 bere 5, druhej nedavno změřil 350/639 za rovné 3l a třetímu bere 350/632 taky 5,0...tak sem z toho Cervus elaphus :roll:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-12:28

Asi budou ve hře klasický aspekty,jako styl jízdy,stupen opotřebení,seřízení motoru,ap.Miloš
Anonymous
 

Příspěvekod Jarek » 09.09.2007-16:32

Tak na jawce se dá jezdit mezi 3-9 litry, já měl 634 a průměr 4,2 styl jízdy dělá strašně moc. Ale na XJ 900S se nemohu dostat pod 5.
Většinou jezdím mezi 5,3 - 5,8 k mojí plné spokojenosti :D
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod Anonymous » 09.09.2007-16:46

AHOJ Jarku,vyšší spotřeba muže být,mnoha záležitostmi,třeba zaneseným vzduchovým filtrem,hustým olejem,,neco udelají pneu.ale hlavne bohatosz smesy,a celkové seřízení(podtlaky,volnoběh,správné trysky a vzdušníky).Bohatost zhruba poznáš na svíčkách,mají být na koncích elektrod lehce okrové,nanejvýše cihlové barvy.potom je směs stechyometricky vyvážená(14,7:1+-).Bohatší trochu líp jde za plynem a víc žere a karbonuje,chudá je nebezpečná z hlediska velkého nárustu teplot a emise HCjsou v čudu. Miloš
Anonymous
 

Předchozí

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron