Vůle v rychlopalu... - xj

Vůle v rychlopalu... - xj

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-15:46

Zajímalo by mě jak velkou vůli máte na plynu a jestli se dá nějak zmenšit, seštelovat, případně skoro zrušit. Mám XJčko už dělší dobu, ale až teď jsem se začal zajímat. Dřív mě to moc nepřišlo, měl jsem předtím jáwku a tam jsem jí měl taky. Jenže po okouknutí jiných strojů, jsem zjistil, že u jiných, je tam ta vůle minimální. Já jí mám zhruba (odhadem) takových 20-30 stupňů na rukojeti. Docela mě to začíná vadit, při řazení, nebo při jízdě v kopcích, kde jedu dolů třebas bez plynu a pak chcu jen malinko přidat a ono buď nic, nebo to cukne z důvodu neodhadnutí, kdy to " zabere ". Třebas na kamarádově CBR jsou na lanovodech štelovací matky hned u rukojeti, u XJ jsem nenašel. Leda by byly na druhý straně, tzn někde pod nádrží, ale tam jsem zatím nehledal.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-16:46

a tam ich aj najdes :wink:
kukni medzi 2-hym a 3-tim karburatorom su bowdeny ukoncene stelovacimi maticami
599
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-17:08

Vyraž s námi na sraz nebo nějakou vyjížďku a tam se dozvíš víc. :idea: .
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-17:08

Tak to je fajn ;) Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.

To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas :(
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-18:19

Alladin píše:Tak to je fajn ;) Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.

To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas :(

Až Tě ve městě potká kozatá blondýna a bude to od tebe chtít, tak jí řekni, že nemáš čas a dej jí moje číslo.......
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 09.08.2007-18:35

bolek_xj píše:
Alladin píše:Tak to je fajn ;) Díky. Ještě to nepřetáhnout, abych neměl pořád malinko přidanej plyn, radši tam stejně nechám malinkatou vůli, kvůli ohřátí. Nevím, jak moc jsou tyhle lanovody náchylný na teplo.

To bolek: Já bych rád, ale pořád nějak nevychází čas :(

Až Tě ve městě potká kozatá blondýna a bude to od tebe chtít, tak jí řekni, že nemáš čas a dej jí moje číslo.......


:lol: motorkáři jsou hovada :lol:
Že to na tebe řeknu :?: :lol: :lol: :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.08.2007-16:10

Tak jsem to měl včera dole a koukal jsem na to. Jenže ona štelovací matička je jen na jednom bovdenu a co jsem to tak studoval, tak právě na to druhým, než bych potřeboval. Když jsem popotáhl bovden cca o 1mm, kde to štelování není a zkusil vzít za plyn, tak to bylo v pohodě. Klapky reagovali skoro hned. Takže jsem to zasejc celý zadělal a pořád mám pěknou vůli v rychlopalu. Ještě co jsem koukal do manuálu, tak se to tam šteluje pootočením toho držáku plynu na řidítkách. Dal jsem to na jednu stranu a vůle děsná, tak jsem dal na druhou, je to lepší, ale pořád to není podle mých představ. Asi se na to budu muset optat přímo v yamaze. Nebo máte někde ještě nějakej nápad, radu do života? A že by se mě chělo měnit bovden za delší, to se mě teda nechce.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 10.08.2007-21:05

Musíš to teď poštelovat na kladkách. Tam to pošteluj. uvidíš,že to půjde. Jde to blbě,ale jde.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Mira XJ » 10.08.2007-21:07

Mrkni pořádně na to plynové lanko. Mělo by tam být štelování ještě na prostředku. Teda jestli je to origo lanko.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 22.08.2007-12:36

Pokud zatocis plny rejd riditky, ta se ti bovden ohne a lanko zacne tahat plyn. Tak aby si pri zatoceni nepridaval plyn, proto tam ta vule musi byt.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 23.08.2007-17:01

Omlouvám se za dlouhé mlčení. Dneska jsem tu po dlouhé odmlce, páč co se nestalo... položil jsem to a poležel si v nemocnici. :smt089
To štelování "uprostřed" lanka jsem našel, ještě než jsem se sem dostal a přečetl si to. Je krásně schovaný pod kapotáží, takže neubírá na kráse, ale najít ho na první pokus, se mě nezdařilo :oops:
Takže teď už plyn fachá, jenže já ne a motka je taky trošku potlučená, ale zase tak moc to neodnesla :P Jen předek (Plasty, zrcátka, blinkry a tak...) minula šikovně svodidla, zato já jsem se o ně pěkně rozmlátil. Naštestí mám trvdý kosti a měl jsem, zde zdůrazňuji slůvko "měl" jsem moto hadry, takže polámanej nejsem jen malinkato odřenin a ty zhmožděniny, to se tak za měsíc třebas (moc v to doufám) nebo za dýl(to bude asi reálnější), vyléčí a spravý. Na sraz mě to zase nevyjde. :smt093 Snad vyjedu už...nebo až... na příští sezónu. Přeju všem hodně zdaru a ŠTASTNĚ dojetých kilometrů.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 23.08.2007-17:24

Ajajaj, tak ale hlavně že si vpohodě... aspoň teda relativně... A můžu se zeptat jak a kde se to stalo? Taky sem od MB :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 23.08.2007-19:43

4 alldin:
Hrůza, taky se z něčeho podobného vzpamatovávám.
Snad pár rad k opravě.
Masku jsem nechal svařit a nastříkat. Cena svaření do 2000 Kč (nová asi 11000Kč), stříkání asi do 2500 Kč ( ještě nemám zaplaceno ).
Světlo neseženeš, kup nové (4400 Kč)
Zrcátka druhovýroba 320 Kč, (nové asi 1200 Kč. jeden kus )
Budíky jeté jsem sehnal za 3500 Kč ( nové 12000 Kč )
Lešení jsem nechal srovnat za 500 Kč ( nové přes 8000 Kč)
Plexi z MRA okolo 2000 Kč ( orig 3800 Kč)
Blinkry koupíš pěkné od 500 Kč

Držím palce. Teď bych Ti nechal i tu kozatou blondýnu, abys přišel na jiné myšlenky.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 27.08.2007-10:55

To Chotis:
Stalo se to na nadjezdu železnice u obce malý újezd cca 2km za Mělníkem směrem na Ml. Boleslav.

To bolek_xj:
Díky za informace. Motku jsem ještě neviděl, ale z doslechu by to nemělo být moc drahý. Kamarád mě to spočítal zhruba odhadem na 8-10tis. v originál dílech. Jedinný co asi nebude je čirý plast přes budíky, prý je prasklý. Ale bral svaření masky. Orig by se do týhle ceny nevešel. Světlo je celý :P

Dále o nehodě budu pokračovat v sekci pokec/jen tak/život po nehodě. A na díly nebo jiné věci v sekci bazar, či jinde, kde je to aktuální.
Tyto věci z nehody se danému tématu nevěnují a nebylo by tedy dobré to psát někam, kam to nepatří.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 27.08.2007-12:02

Ten kryt budíků (máš S-ko?) by měl jít nechat vyříznout z "plexi." jak se to jen jmenuje - co se hůř odře.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.08.2007-06:38

Blinkry co vypadaj uplne stejne na jawu 350/640 stoji 250kc jeden. )=>
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.01.2008-22:57

taky mi ta vule na plynu vadila,škubalo to,když jsem přidal y volnoběhu.Vyšteloval jsem převlečnný matky na bovdenu na řídítkách,že není vule skoro žádná,je po škubání a jsem spokojen. Miloš
Anonymous
 


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron