Seřízení volnoběhu

Seřízení volnoběhu

Příspěvekod Anonymous » 09.06.2007-04:21

Potřebuji seřídit volnoběh a nevím jak vy, ale já neshledávám v malůvce v manuálu nic, co by mě přivedlo k tomu, kde je ten šroub, kterým se to seřizuje. prosím, můžete mi říct, kde to je? ten obrázek je vážně o ničem, díky
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 09.06.2007-05:55

Sice je dobře schovaný, ale i u teplého motoru jím otočíš rukou aniž by ses popálil.

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 09.06.2007-10:24

našel jsem, díky moc..

Jinak XJ je silně návyková.... včera jsem ji postavil na značky a dnes jsem nemohl dospat, takže jsem vyrazil už v pět ráno... bylo to fajn, na cestách ani noha... Jezdí se na tom dobře, jsem překvapen, jak se to lehce ovládá, v zatáčkách nemusím vyvíjet žádnou aktivitu a přece se točí :-)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.06.2007-01:47

no jo, taky jsem ho chvilku hledal, ale kamoš mi řekl, že to vypada jak víčko od píva - pak jsem neměl nejmenší problem :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 10.06.2007-06:28

Jinak kolísání otáček asi nebyla sama o sobě příčina ale důsledek.... něčeho.... Motor jede skvěle do 4500 otáček, ale do 6000 je totálně tupý a netáhne.. Až nad 6000 začne zas oheň..... Dokonce pokud hodím pětku/šestku okolo 5000, už nemám šanci zrychlit.... co s tím? Je pravdou, že jsem to koupil minulý týden a ještě jsem neměnil vzducháč (jen oil a svíčky) a za týden si to vezme jeden dobrý motomechanik na seřízení, snad to bude podtlakama a zas to pojede v celém spektru otáček....

není někde na webu průběh krouťáku?
Anonymous
 

Příspěvekod Jarek » 10.06.2007-07:49

Vzducháč ani svíčky to nebude, to by nejelo ve vysokejch otáčkách.
Viděl bych to na problém se zapalováním, zrovna v těchto otáčkách se mění hodnota předstihu. Ať ten mechanik vezme stroboskop a prověří to.
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod Mira XJ » 11.06.2007-06:36

Jakej máš rok? Pokud máš snímač TPS - z boku na karburátorech je černý snímač. Tak to může dělat i on. Jinak bych to viděl na preventivní výměnu vzduchového filtru a vyčištění + poštělování karbeců.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Faudy » 11.06.2007-08:50

Chyba cidel by se mela pokud vim signalizovat rucickou tusim otackomeru? Normalne kdyz otocis klickem do pozice ON, nic se nestane, ale pokud je treba spatne tps, melo by to vytocit rucicku do plnych, jako to delaji soucasne masiny s pocitacem uz bezne. Ale osobne jsem to nikdy nevidel... 8)
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Mira XJ » 11.06.2007-09:27

Fazer mě to dělá,ale XJ to tuším ještě nemá. (ruku do ohněza to nedám,páč manuál na něj už nemám.)
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Faudy » 11.06.2007-11:25

Uz jsem to nasel: Posledny tyzden, hned po zapnuti elektrickych obvodov
(klucik do polohy "ON") zacne rucicka otackomera kmitat, a to do polohy
"3" a spat na "0". Uplne pravidelne. Na kazdej hodnote zostane cca 4-5
sekund a vrati sa spat na nulu alebo trojku. Toto sa nezmeni ani po
nastartovani, ani pocas jazdy. Motor ale drzi otacky bezchybne.

Tehle manas mel xjcko, ale nasli jsme to v manualu k fazerovi. Tomas Seben tvrdil, ze to maji vsechny s tpskem. :oops:
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 11.06.2007-13:39

Mira XJ píše:Jakej máš rok? Pokud máš snímač TPS - z boku na karburátorech je černý snímač. Tak to může dělat i on. Jinak bych to viděl na preventivní výměnu vzduchového filtru a vyčištění + poštělování karbeců.
1993... jo, takové něco černého co jsem čuměl, co to je tam je :-) Díky
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 11.06.2007-14:47

musim potvrdit,
minule som mal motku rozobratu kvoli karbecom a vsetky cidla doli odpojene. po otoceni klucika do ON behala rucicka od 0 do 3000 ot/min
cumel som na to ako teliatko :)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 11.06.2007-17:07

Ta ručička lítá v poloze ON ale ještě před natočením motoru?
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 11.06.2007-19:02

ano, staci iba otocit klucikom
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 11.06.2007-19:09

Pokud máš rok 1993,tak TPS snímač ještě nebyl.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Faudy » 12.06.2007-08:20

Pokud mas na 93ce tohle: http://www.volny.cz/hampster/jpg/tps.jpg tak je neco spatne (ten kablik od tps je videt i na tom obrazku nahore od Otise).
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků

cron