Stránka 1 z 1

Těsnění na brzdu.

PříspěvekNapsal: 24.02.2007-13:36
od Bartus
Chystám se vyměnit těsnění na pístcích na přední brzdě a zajímalo by mě jak je nejjednodušeji dostat pístky ven :?: Nechtěl bych ty pístky při demontáži poškodit. Dělal to už tady někdo z vás? Díky moc za rady.

Ps. jen pro orientaci, nové těsnění na model 97 stojí 603kč :evil:

Obrázek

PříspěvekNapsal: 24.02.2007-18:27
od Anonymous
Já sem to dělal celkem nedávno a blbec sem je ven dostával klešťama takže trochu utrpěly ale ne zas tak moc aby to mělo vliv na funkčnost.Teď to vyměňuju i vzadu a tam sem ty pístky normálně vytlačil ven šlapáním na brzdu,akorát musíš dávat pozor aby ti šli oba zároveň a nevytlačils jen jeden a ten druhej tam zůstal,takže když jeden pude rychlejc musíš ho něčím zajistit těsně předtím než ti uplně vyskočí.

PříspěvekNapsal: 24.02.2007-20:15
od Anonymous
Eště je dobrý si udělat z nějakého drátu zahnutej drápek na odstranění zoxidovaného hliníku z té drážky pro těsnění a prachovku.

PříspěvekNapsal: 25.02.2007-11:22
od Bartus
Dík za rady, taky jsem nad tím uvažoval že to takhle udělám, dělával jsem to takhle kdysik na MZ když jsem opravoval brzdu. Kleštěma to dělal známý a pístky pěkně poničil. :smt018

PříspěvekNapsal: 03.04.2007-00:58
od Anonymous
Taktez jsem pres zimu menil na celem predku. Osvedcil se mne kompresor z lednicky:). Zavit sroubu s hadici jsem "ucpal" sroubem z drzaku trmenu ( jsou stejne ) a vzduch jsem tam cpal pres odvzdusnovak. Jelikoz kazy pistek je jiny a jinak "zatvrdly:, je dobre misto desek nechat pistky tlacit na vhodne tlusty kus dreva.

PříspěvekNapsal: 03.04.2007-07:12
od Bartus
Tak, včera jsem to těsnění vyměnil. Šlo to jak po másle. Udělal jsem si fotodokumentaci, takže v brzké době sesmolím k tomu i článek :wink: