Stránka 1 z 1

Chcem poprosit o Vas nazor

PříspěvekNapsal: 10.05.2007-21:36
od Anonymous
Pri brzdeni prednou brzdou mi jemne trasie riaditka.Zistil som ze kotuc je trosku krivy...Orig hrubka je 60mm ja mam miestami 57mm.Je moznost stocit kotuc na 52mm.Moze sa nieco stat.Myslim ucinost brzd ?prehriatie kotuca ? alebo nieco ine

Dakujem za rady Yamaha Xj 600 S 93

PříspěvekNapsal: 11.05.2007-16:38
od Mira XJ
na to ani nepomýšlej!!!!!!!! kup rovnou novej´. Cenu odhaduju kolem 2000,-. třeba Lucas.
Někde v manuálu le povolená házivost kotouče - myslím si 0,1 mm.
Tím že ztročíš kotouč na 52mm ,tak ho ztenčíš tak,že ho při prudčím zabrždění zkroutíš jak hada a budeš na tom stejně jak před tím. Nehledě na to,že se ti bude dřív přehřívat. S brzdama si nehraj a kup novej kotouč.
Ještě bych ti doporučil zkontorlovat jestli ti nehází celí střed po nějaké bouračce. nebo nemáš v háji ložiska na kolech.

Mira XJ odpoved

PříspěvekNapsal: 12.05.2007-22:53
od Anonymous
Dakujem za radu budem to zhanat ale nieje to jednoduche.pocul si o ludoch ktory to vypaluju na mieru z nejakeho materialu.Poradili mi to chalani u nas ze oni si tiez davali vypalit a ze je to bez problemov.A hlavne vela to nestoji. :D

PříspěvekNapsal: 13.05.2007-19:13
od lynx
Mám typ na zajímavou poznávací vyjížďku - Bánská Bytrica a okolí, slyšel jsem, že pohřby mají velice pěkné. Tomas7 dej vědět, kdy budeš na svých vypálených kotoučích vyjíždět, ať víme, kdy ta pohřební sláva bude :lol:
P.S.: Pořádně za to tahej, pak to nebolí :lol:

PříspěvekNapsal: 13.05.2007-19:55
od Bartus
No na brzdách nešetři, ber to tak že to je jediná věc co tě dokáže zastavit. Vijímaje : zeď, strom, auto, svodidla ..... :P

PS. V Bánské bystrici jsem byl včera, jel jsem se projet na harmanec, no jeden pohřeb jsem potkal cestou v Martině. Farář si to s procesím mašíroval po hlavním tahu na Žilinu, takže byla celkem pěkná dopravní kalamitka :lol:

PříspěvekNapsal: 28.09.2007-02:15
od Anonymous
ja jsem si vypaloval kotouče na enduro a stále jsem tady :smt098 , ale že by to bylo výrazně levnější? Materiál, technologie, naprogramování a popřípadě i následné zpracování (kvůli rovinnosti) zvedá cenu někam k zavedeným výrobcům...

PříspěvekNapsal: 27.12.2007-12:39
od JOE
Zdarec,mám stejný problém s chvěním řídítek při bzdění přední brzdou.
Díval jsem se na kotouče a vypadá to,že levý je na několika místech zkřivený. Musím vyměnit oba dva kotouče,nebo stačí vyměnit pouze ten špatný?

PříspěvekNapsal: 27.12.2007-14:06
od lynx
Pokud máš jistotu, že je ten druhý v pořádku není důvod měnit oba. Rovnost ale na mašině nepoznáš. Zkus ho upnout do soustruhu a pomocí hodinek zjisti jak na tom je, teprve potom se rozhoduj co dál.

PříspěvekNapsal: 27.12.2007-16:59
od JOE
Podle mě by to mělo jít změřit i nasazené na kole.Když si připevním stojánek s hodinkami na vidli,tak bych to mohl taky změřit a nemusím vůbec sundávat kotouč dolů.Co myslíš? Jde jenom o to aby měřidlo bylo kolmo na měřenou plochu.A kolo s kotoučem je kolmé na osu otáčení.

PříspěvekNapsal: 28.12.2007-09:30
od lynx
Záleží co je pro tebe pracnější (a dostupnější). Přesné nastavení - zúhlování - hodinek s nasazeným kolem může být dost náročné. Právě tohle na soustruhu odpadá. Ono je taky otázkou, zda je tak důležité mít úplně tip ťop vymazlené kotouče. U mě ten jeden není úplně vzor rovnosti, ale při brzdění nekmitá, jenom mi žere víc destičky. Což pro mě není argument abych se pouštěl do nějakých větších akcí

PříspěvekNapsal: 28.12.2007-10:39
od Jarek
Nemá to smysl, měl jsem kotouče přebroušené na magnetické brusce a problém to neodstranilo :( Musel bys je bousit namontované na kole.

Kup nové kotouče, na brzdách a gumách se ti těch pár ušetřených tisícovek může krutě vymstít.

PříspěvekNapsal: 01.01.2008-16:23
od lynx
Hergot tady se rozjela Silvestrovská zábava a mě to uteklo :shock: Jarku dobrý fór, dík,to jsem ještě neznal :lol: :smt038

PříspěvekNapsal: 02.01.2008-19:48
od Chose
Mel jsem take problemy s nestejnomernym opotrebenim kotoucu,a to jsem dal nove! Musel jsem si pohrat s podlozkama abych je jakz tak vycentroval. Ono totis pokud motoka dostane ranu na kolo tak se pevne prisrobovany kotouc dotazenim pokrouti! XJ ma prave tyhle pevne kotouce. Nez je tedy dotahnete presvecte se jestli sedi na vsech dirach stejne.

Preji vse nejlepsi v novem roce a hodne kilometru bez nehod.

cau Josef.