Stránka 1 z 1

XJ600 - S nebo N

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-16:10
od Anonymous
Jak jsem se nenápadně zmínil, chtěl bych se letos (tak kolem kvěna) stát majitelem XJ. Jen že váhám :( . Né.. jestli XJ :) , ale jestli se S, NEBO Nahatou. Přeskakuji z Jawky. Je mi jasné že je to do jisté míry věc vkusu. jsem osbně pro nahatou, jen že mě zvyklává ta praktická stránka polokapoty. Tak že bych byl moc rád, kdyby mi někdo NEZAUJATĚ popsal své pocity v případě že měl možnost se svést na obou verzích. Moc děkuji za rady. Jinak jsem vážně rád za veškeré články tady.. Pomohli mi při výběru. Má volba je "jasná".

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-16:39
od Anonymous
Rozhodni se podle toho, jak moc budeš cestovat a delší vzdálenosti. S-ko bude na delší cestu díky kapotáži pohodlnější co se týče větru, ale mě osobně se víc líbí N-ko :smt023 jinak jsou to samozřejmě stejné motorky. ps: ještě kdyby nedej motopánbůh se ti to podařilo složit, tak na N-ku je toho méně k rozbití :lol:

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-17:31
od xy
...taky jsem přešel z Jawy,N se mi líbilo víc,nakonec jsem si nechal poradit,mám S a nelituju.Měřím sice jen 173 a tak se za kapotu krásně schovám... :wink:

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-17:49
od Anonymous
Já sem si koupil Sko,ale prvních pár jízd sem jel bez té polokapotáže a pohoda...pak sem ju tam dal a zjistil sem že teprve teď je to pohoda :D

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-18:10
od Mira XJ
měl jsem Sko i Nko. Pokud budeš z větší části jezdit jen po okreskách a ve městě. Tak bych šel asi do Nka se štítkem. Nko je jakody lehčí a ovladatelnější při menších rychlostech. Pokud to vidíš že větší část budou dálnice nebo rychlosti na 100km/hod. ,tak ber jednoznačně kapotu. Kapota je udělaná proti větru opravdu dobře a je velmi funkční. Jel jsem na dálnici na Nku bez štítku a nad 140km/h to bylo vcelku drsný. Jinak to Nko je moc pěkný - černý.

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-18:14
od OTIS
Kapotáž není vždy výhodou. Pokud je horko tak na N to mnohem příjemnější. A když potřebuješ štítek, tak ho z 5 minut přiděláš - jde to tak snadno i u S?

Já dávám štítek když jedu delší cestu kde se předpokládá vyšší rychlost (dálnice).

Ale kupoval jsem to hlavně kvůli vzhledu a navíc převážně jezdím do 110. Čím jsem starší, tím jezdím pomalej.
Škoda, že se 900 nedělala N :(

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-18:46
od Anonymous
Martini kolik měříš? Pokud jseš trochu vzrostlejší, doporučuji S. S tím horkem to není zas tak horký, teda pokud nemáš 160cm. Já mám 185 a abych se schoval, musel jsem se přikrčit, pokud jsem seděl normálně fučelo to i tak celkem slušně. Ta kapota je celkem dobře udělaná. Na S je na hovno světlo, myslím, že N svítí líp. Zasejc když S složíš, tak z něj uděláš N 8) . Když složíš N, tak už jenom ratbike. :lol:

PříspěvekNapsal: 01.02.2007-21:03
od Anonymous
Moc děkuji za informace, jsem rád že někdo poradí. Měřím 173-85kg. Zatím to vypadá že se nechmám zvyklat na S-ko. Nejsem člověk jezdící po Praze, jsem výletní typ ( v létě pojedeme celé Slovensko ). A kromě toho budu občas vozit přítelkyni, která asi nesjspíš (když vůbec) ocení "závětří". Líbila se mi i varianta která tu zazněla s tím větrným štítem. Koukal jsem že sehat ho není problém, viděl jsem nějaké univerzální a motorka s ním vypadá dobře, zase na druhou stranu, určitě máte pravdu v tom že na cesty, popřípadě hodinový přejezd po dálnici bude 100% lepší S-ko, nemluvě o troše toho deštíku (mám pocit že i proti dešti je to přiměřená ochrana ). Co se týče té praktické úpravy S-ka na N v případě povedeného pádu, tak to je "smutné" leč pravda. Tak že to vypadá že to bude S-ko. Přeci jen jsem "chabrusovitá" postava (které má svojí hmotnost uloženou v dobře tvarovaném tričku v oblasti břicha a v rukách nic), tak že asi ocením to S-ko. tak že moc děkuji za rady.

PříspěvekNapsal: 02.02.2007-12:36
od Anonymous
Výborná volba! :)