Stránka 1 z 2

Ceny ojetin..

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-09:22
od OTIS
občas pro přehled zabrousím do bazaru a jaksi nechápu ty až moc nízké ceny. Je to tím, že v zimě není zájem, nebo už o XJ není zájem???
Ten cenový propad oproti pořizovací zhruba mě připadne dost extrémní!
Třeba když to srovnám s J638, r.v. 90 ta se prodává 10-15 tis., oproti pořizovací, která byla pod 30 tis....

Obrázek
Obrázek
Obrázek

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-09:33
od Anonymous
Ta devítka je snad až podezřele levná..to sem teda na jaře prodělal :shock: Já doufám, že to není těma pomluvama že to nejede, nebrzdí, kroutí se a že s ní není sranda co o ní všichni říkaj a píšou.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-09:48
od Anonymous
Je to hlavně zimou a ke všemu jsou to taky už 8leté stroje a za cenu 90tis dneska pořídíš i třeba 6tkovýho Horneta, a to už je přece jinej stroj. Navíc začátečník má šanci pořídit ER5 za 124tis. funglovku, když mu někdo vrátí DPH tak je na stovce za novou. Lońskej Bandit 650 mi nabízel náš dealer za 140tis. Takže ojetiny musely jít dolů. Je to trochu sviňárna, když se stím mazlíš, chováš to jako v bavlnce, a když to chceš prodat tak bys brečel.
Jinak ta třetí 99 je pěkně otřískaná, ta se klouzala až má ubroušenej roh na kapotě, to není "pád ze stojánku", vejfucky má orvaný jako samice :lol: ta za víc opravdu nestojí. A u tý 900 musí zase kroutit očima MatějXJ, jestli teda je opravdu v pohodě.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-11:16
od OTIS
XJelen píše:...dneska pořídíš i třeba 6tkovýho Horneta, a to už je přece jinej stroj.


Trošku odbočím - pod tím "jinej" stroj si asi máme představit celkově lepší?

Já to vidím, že
má lepší podvozek, brzdy, je výkonnější, rychlejší, modernější - to však neznamená že je spolehlivější.
Taky je oproti XJ menší, méně pohodlný, žíznivější, servisní intervaly má kratší...

Pokud budu převážně sportovně jezdit tak je lepší, ale jinak je horší.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-11:32
od TOMMZ
Musíš to brát tak, že většina mladejch nechce motorku na cestování, ale na blbnutí a k tomu chtěj samozřejmě největší možný výkon, což XJ moc neposkytuje.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-11:59
od OTIS
Oni mladí ani neví co chtějí. Když čtu na těch fórech - on přeroste věkem simála a ptá se tam co si má koupit...?!
A většinou to skončí -kup si zrovna litra, slabší tě hned omrzí. Myslím, že i mladými by bylo hodně nadšených cestovatelů, ale právě toto je odradí.
Prostě jen max výkon a rychlost, víc se nehodnotí.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-12:37
od Anonymous
Ja som si kúpil Diversiona, aby som sa znova do jazdenia dostal a nemusel sa za každú cenu zabiť. Táto motorka mi bola doporučená od kamoša, čo robil v Yamahe, že na "znovuzačiatok" je to dobrá volba (pred 11 rokmi som mal Jawku 350/639). A mal pravdu. Ak to niekoho zaujíma, tak som ju kúpil za necelých 80.000 Kč, r.v. 2003, 7.500 km, viac menej v povodnom stave, dovoz z Nemecka. Mala to tam nejaká baba, a položila ju. Je v striebornej farbe.

Maťo

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-13:39
od Anonymous
[quote="OTIS Já to vidím, že
má lepší podvozek, brzdy, je výkonnější, rychlejší, modernější - to však neznamená že je spolehlivější.
Taky je oproti XJ menší, méně pohodlný, žíznivější, servisní intervaly má kratší...
Pokud budu převážně sportovně jezdit tak je lepší, ale jinak je horší.[/quote]
Já věděl, že se chytíš :lol:
nechci nijak znevažovat, tvé zkušenosti, ale takhle to vypadá, že jsi na nic jiného než XJ nesedneš. :D Zkoušel jsi někdy třeba toho Horneta? Pokud mu budeš dávat za uši a budeš s ním lítat tak jak se něm lítat dá, tak skutečně bude žrát víc, ale pokud na něm pojedu tak jako na XJ, tak ti garantuju, že ta spotřeba bude nižší. Nebo si opravdu myslíš, že ti Japonci to dělají schválně užranější, aby pomohly třeba Shellu s hospodářskýma výsledkama? Zkus s XJ držet krok třeba s Fazerem, a sežere tě taky. Je to o tom v jakém režimu ten motor poběží.
O pohodlí sedačky na XJ mám taky svůj názor, ale to je spíš o tom jak komu co sedne. A servisní intervaly? Moje XJ bych nikdy nehnal 10tis do oleje a můžou si soudruzi v Yamaze říkat co chtějí. Ale tohle třeba spoustu začínajících vůbec nezajímá, kolik z nich udělá desítku za rok? Já měl za rok něco kolem 6500km, nepopírám jsou lidi co najezdí mnohem víc, ale nepozoruju ve svém okolí, že by někdo měl nějak extrémně přes 6tis. A nechat to bejt a dělat servis třeba v červenci, to mě přijde lepší udělat to přes zimu a pak můžu lítat :wink:

Ale jinak jsou všechny Hornety, Fazery, ZR a možná i Bandasky horší a v podstatě na ně na evropských silnicích nenarazíš. :wink:

8) Jinak Nic ve zlým, musel jsem si do tebe šťouchnout :wink: když ty jsi takový XJ fundamentalista :lol: Alespoň trocha zábavy v hektickém předvánočním shonu. Mimochodem už máte napečeno?
Obrázek
Veselé Vánoce bando motorkářská :smt114

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-16:10
od OTIS
To víš že sem se toho musel chytit! Kdyby ses tady nikdo ničeho nechytal tak můžeme mlčet.
Samozřejmě že sem se na tom Hornetovi projel a nejsilnější dojem byl pro mě to, že je to opravdu maličká motorka :?

S tou spotřebou - nějakou dobu sem jezdil z borcem na B6 (on držel moje tempo) a prostě to neudržel tak nízko jako já. Stejně tak to bylo u ZZR6... a věřím že by to tak bylo i u Horneta.
Píšeš, že tu menší spotřebu můžeš garantovat. Máš pro to nějaké konkrétní argumenty?

Co se týká servisních intervalů, já se doporučením soudruhů z Yamahy nebráním. Co děláš ty je tvoje věc.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-16:56
od TOMMZ
Taky si myslím, že se XJ ve spotřebě při klidném stylu jízdy žádná jiná čtyřválcová šestková motorka nevyrovná....přeci je to snad nejuškrcenější motor v této kategorii. Ono stejně je spousta mladejch, kteří na spotřebu nekoukaj vůbec :?

Taky jsem zkoušel Horneta, Fazera, FZ6 a Bandita. Všechny tyhle motorky maj vyšší max. výkon, odspoda moc nejedou, pomalejší řízení(díky širším gumám), měly by jít snadněji na stupačku, ale podvozek asi u žádné z nich není dokonalej....všem chybí taková důležitá věcička - tlumič řízení. Ten je opravdu potřeba při rychlejší jízdě. Měl jsem možnost jet cca 10km úsek na Hornetu(v rychlosti cca 180kmh), pak s Haybusou (s tlumičem, cca 240kmh) a to byl fakt nepopsatelnej rozdíl. Na buse navzdory vyšší rychlosti nebyly hrboly prakticky vůbec znát, zatímco na Hornetovi se mi několikrát rozkmitaly řídítka. Hornet(zánovní) měl přitom podstatně méně najeto než busa. Takže, co jsem tim chtěl říct....že pro většinu mladejch a bohatejch je XJ nezajímavá motorka a pro chudší je to finančně velmi zajímavá mašinka, takže pro nezájem bohatších jde cena pořád níž.

Toť má možná zcestná úvaha :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-17:51
od OTIS
To bude asi tím, že je to 8V, ty 16V prostě musí dole točit víc aby stejně tahaly. Už nevím kde sem to četl, myslím jakási Honda (?) do nějakých 7 tis pracuje na 8V a od 7tis na 16V.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-18:12
od Anonymous
TOMMZ a OTIS:
Zcestná jenom trošičku :lol: , ten tlumič řízení je něco jiného a busa s hornetem taky pokulhává. Ta musí být stabilnější i bez toho tlumiče. Busu jsem ještě nekočíroval, ale CBR954 sice bez tlumiče je taky velkej rozdíl proti čemukoliv. To co jsem projel na Fároši "jako prd" (myslím stabilitu) tak třeba VFR, nebo i B12 v podstatě na hraně a musíš s tím trochu bojovat. To už je o geometrii celého rámu. A to že ostatní šestky od spoda moc netáhnou, mi přijde taky zcestný, možná je to takovej subjektivní pocit, protože ve vyšších otáčkách začnou tahat pořádně, ale nevšiml jsem si třeba, že by šel třeba Fazer hůř postavit na zadní než XJ. Ba naopak si myslím. Ale to by chtělo mít třeba grafy z Dyna a ty tu byly někde jenom na 9.
Co se spotřeby týče přímé porovnání spotřeby s XJ sice nemám, ale když se s tím bude "loudat" do 120 měl by tam mít podle mě někde kolem 4tis otáček, takže pojede pod menším zatížením. Beru to jenom odhadem podle B12, kde když jedu s ostaníma do 120 mám tam do 4tis a v postatě to nechávám jen tak bublat tak se dopočítám do 5litrů. Ale stačí jet s Jiřinou(FZ1) a jsme rázem na 8 jen to fikne a možná ještě vejš. Ale to i XJ když jezdilo mezi 8a10tis.

Ale budiž přiznávám, že XJ je spořivý motocykl, za velmi přijatelnou cenu na současném trhu, a všechny ostatní 6 jsou skoro ve všem horší :wink: akorát že když jsem se svezl na čemkoliv jiným, tak jsem to potom docela pocítil po přesedlání zpátky.
Musím bejt hodnej, abych někde na srazu ještě nedostal na paštiku :smt021 :lol:
Takže už se nebudem hádát, XJ je mašina nejlepčí :smt023

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-18:16
od Anonymous
OTIS píše:To bude asi tím, že je to 8V, ty 16V prostě musí dole točit víc aby stejně tahaly. Už nevím kde sem to četl, myslím jakási Honda (?) do nějakých 7 tis pracuje na 8V a od 7tis na 16V.

To je VFR800, na tý jsem se učil znova jezdit :D
Je pravda, že to tam je hodně znát, ten přechod byl někde kolem 6tis.

PříspěvekNapsal: 17.12.2006-18:20
od OTIS
XJelen píše:Takže už se nebudem hádát, XJ je mašina nejlepčí :smt023


Bylo to náročné, ale sme moc rádi, žes to konečně pochopil. :smt038

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-09:20
od Anonymous
Na tých lacnejších moto by som si dal bacha. Kámoš skoro kúpil blackbirda s prasknutým rámom.
S predajcami v bazároch a dovozcoch zo zahraničia mám zlé skúsenosti a už by som v živote od nich nič nekúpil. Česť výnimkám, ale takých tu nepoznám.
K tým porovnávkam motocyklov. Nebudem porovnávať pod 900 cm nakoľko na takých som ešte nejazdil. Jazdil som s XJR1200, ZXR1100 a pravdaže moje dobre XJ. Čo sa týka cestovania vyhralo moje XJ. Čo sa týka ťahu motora XJR. Na športovú jazdu si netrúfam nakoľko už som otrieskaný dosť a pochoval som polovicu partie.

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-10:00
od OTIS
Já sem si svoji zkušenost "odbyl" u Jawy. Podle prodávajícího v pohodě, nikdy prý nemusela na opravu. A ejhle nastavuji zapalování a jaksi to nejde u druhého válce... Klikova nebyla přesazená o 180 stupňů a o 140 st. (v jistý okamžik se posouvaly oba písty stejným směrem). Předchozí majitelé byli 2 a jeden to házel na druhého....

Takže po takové zkušenosti jsem chtěl japonce - nový koupen ČR a přímo od 1.majitele. Do smlouvy musel prohlásit, že tam neprováděl žádnou opravu, jinak bude možno od ní odstoupit.

OTIS píše:Už nevím kde sem to četl, myslím jakási Honda (?) do nějakých 7 tis pracuje na 8V a od 7tis na 16V.


viewtopic.php?t=23&highlight=z%E1tah
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003399

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-10:48
od MatějXJ
XJelen píše:Je to hlavně zimou a ke všemu jsou to taky už 8leté stroje a za cenu 90tis dneska pořídíš i třeba 6tkovýho Horneta, a to už je přece jinej stroj. Navíc začátečník má šanci pořídit ER5 za 124tis. funglovku, když mu někdo vrátí DPH tak je na stovce za novou. Lońskej Bandit 650 mi nabízel náš dealer za 140tis. Takže ojetiny musely jít dolů. Je to trochu sviňárna, když se stím mazlíš, chováš to jako v bavlnce, a když to chceš prodat tak bys brečel.
Jinak ta třetí 99 je pěkně otřískaná, ta se klouzala až má ubroušenej roh na kapotě, to není "pád ze stojánku", vejfucky má orvaný jako samice :lol: ta za víc opravdu nestojí. A u tý 900 musí zase kroutit očima MatějXJ, jestli teda je opravdu v pohodě.

Tak já jsem koupil taky dobře. Ten co mi ji prodával tak už ji nabízel loni a nemohl ji prodat, tak šel s cenou dolů.

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-12:49
od Mira XJ
Teda že je XJ v 600 stovkách nejuspornější,bych se taky hádal. A asi dost.Jezdím s kamarádem co má kawu 636 a při turistické jízdě máme stejnou spotřebu a on někdy i menší. Na litrovém fazeru mám spotřebu jen o trošíčku větší než na XJčku cca o 0,5l/100km.
S pocitama ohledně jízdních vlastností. konkrétně hornet 600/ busa. Busa je těžší, obalená plastem (menší nápor na jezdce) a hlavně!!! Má jiný úhel řízení + rozvor! A to je ten největší rozdíl. Hornet je krátký s ostrým úhlem řízení = velmi hbitá motorka do města a v zatáčkách.Tam kde se s busou budete motat jak nervy v kyblu, tak hornet už bude o 2 zatáčky dál.
Busa má delší rozvor a tupější úhel řízení = velmi stabilní v přímém směru.
Vše je o váze a geometrii podvozku. XJčko je nenáročná,velmi jednoduchá motorka, ale už dáááávno překonaná. S ostatníma šestistovkama rozhodně nemůže soupeřit. Snad jen s tou spolehlivostí, designem a vhodností pro začátečníka.(i když to je jen ve spojení mezi rukou a mozkem :D )

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-12:52
od Mira XJ
Sem tomu dal,co? Toto psát na XJweb. :smt040
Budu vyhoštěn a seberou mě průkazku "S XJčkem forever". :smt033

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-19:03
od Anonymous
Mira XJ píše:Sem tomu dal,co? Toto psát na XJweb. :smt040
Budu vyhoštěn a seberou mě průkazku "S XJčkem forever". :smt033

No to sis teda dovolil dost :lol: mě už usměrnili, to jsem zvědav co provedou s tebou 8) . Ty wogo říct tady, že to není nejúspornější. Počkej oni ti to vysvětlí :lol: Ale pššt, nebo dostaneme ban :roll:

PříspěvekNapsal: 18.12.2006-20:26
od OTIS
Tak s tou spotřebou se taky budu hádat, asi budu muset někdy pozvat kamaráda 636 na nějaký ten srovnávací výlet. Jinak je tu taky možnost souboje nožem nebo mám i vzduchovku :roll:

XJelen píše: Počkej oni ti to vysvětlí :lol:


Ano správně to napsal "oni". Chlapec již pochopil, že je z XJ kola ven Obrázek

PříspěvekNapsal: 19.12.2006-04:36
od MatějXJ
Jak již se psalo, tak XJ 600 je perfektní přechod z Jawky. Spotřeba je malá, ale když se jede s nějakým sportem,tak sport žere míň. Sám mám zkušenost s kámarádem na ZZR 600. Stejná rychlost, stejný km a vždycky tankoval asi o 40-50 Kč míň :smt017 . Ale o proti choprům jsem zase tankoval já míň :smt038
Teď jsem zvědavej na spotřebu u 900 :smt102 .

PříspěvekNapsal: 19.12.2006-07:31
od OTIS
Pánové tak ono to vypadá, že to bude s tou spotřebou nejspíš rukama :smt017
Ale v tvém případě se hádat nebudu, protože ty starší modely jsou o něco žíznivější.

Jinak co se týká spotřeby XJ 900, ve Francii to bylo tak, že jsme na tu nádrž ujeli zhruba stejně. Jinými slovy sežrala o 6l více.
To ber je pro představu - on to totiž často vedl Zdeněk a on si s předpisy moc hlavu neláme, takže to nebylo moc pohodové cestovní tempo.

PříspěvekNapsal: 21.12.2006-10:46
od Faudy
Na dalnici pri stejny jizde zralo fjr min nez ja, pri litani po okreskach tak o deset pct vic. Ale musi se jet podle me a ne podle fjr, neby by me to asi sezralo, nebo bych to spis nekde prehral nebo vystoupil v zatacce do poli...
Xj ma nekolik vyhod z toho ta nejvetsi je, ze mi stoji v garazi, muzu na ni jezdit kdy se mi zachce a nemusim nekde pobihat po bazarech, inzeratech, ouradech a podobnejch blbostech. Na to zase az tak blbe nejezdi, abych podstupoval tohle martytium pro motorku, na ktery se svezu na dovolenou a pak tak asi 10x za rok nekde okolo.
Dalsi edvantyc je pouzitelna spotreba vseho, mam ji docela udelanou a tak trochu vim co tam kde co je. Sice projizdka je jak sex po dvacetiletym manzelstvi, ale kdyz si clovek nechava odstup mezi cislama, tak je to fajn :D
Jinak to nejede, krouti se to, boli z toho obcas prdel, neda se to poradne naklopit, je to tezky, zere to obcas olej, ma to slaby alternator, malo to sviti, zadni guma neni sexy 8), caka voda na nohy, vibruje to, tahne na tom jako v pruchodaku... Proste ma Beruska dusi. Kdyz ji milujes, neni co resit :smt007

PříspěvekNapsal: 21.12.2006-15:29
od TOMMZ
ále klopit se dá :lol: Odzkoušeno

PříspěvekNapsal: 21.12.2006-21:16
od Mira XJ
Je vidět,že Faudy jezdí taky na XJčku. :D

PříspěvekNapsal: 04.01.2007-18:54
od Tomáš
Tohle jsem dnes objevil na netu.http://www.autosoft.cz/motosport/index.php

PříspěvekNapsal: 05.01.2007-19:02
od Anonymous
Že se tak ptám, Matěji, za kolik jsi koupil svojí devítku? A jak na tom byla? Těch 65 mě dostalo...

PříspěvekNapsal: 06.01.2007-12:20
od Anonymous
Když vidím jaké jsou ceny tak si pomalu začínám rozmýšlet ten velký servis. Příští rok bych chtěl asi XJ po sezoně prodat a myslím, že by nikdo 20000,- investici neocenil a dostal bych za něj kulové. Lidem jde bohužel především o cenu a to, že by byla mašina skoro jak po generálce už nikdo na začátku neřeší :cry:

PříspěvekNapsal: 06.01.2007-23:32
od MatějXJ
Frenx píše:Že se tak ptám, Matěji, za kolik jsi koupil svojí devítku? A jak na tom byla? Těch 65 mě dostalo...

65 sedí a byla ve stavu jak ji vidíš. Akunrát jsem přidělal boční kufry
http://matej.xf.cz/galerie/thumbnails.php?album=23