[quote="OTIS Já to vidím, že
má lepší podvozek, brzdy, je výkonnější, rychlejší, modernější - to však neznamená že je spolehlivější.
Taky je oproti XJ menší, méně pohodlný, žíznivější, servisní intervaly má kratší...
Pokud budu převážně sportovně jezdit tak je lepší, ale jinak je horší.[/quote]
Já věděl, že se chytíš
nechci nijak znevažovat, tvé zkušenosti, ale takhle to vypadá, že jsi na nic jiného než XJ nesedneš.
Zkoušel jsi někdy třeba toho Horneta? Pokud mu budeš dávat za uši a budeš s ním lítat tak jak se něm lítat dá, tak skutečně bude žrát víc, ale pokud na něm pojedu tak jako na XJ, tak ti garantuju, že ta spotřeba bude nižší. Nebo si opravdu myslíš, že ti Japonci to dělají schválně užranější, aby pomohly třeba Shellu s hospodářskýma výsledkama? Zkus s XJ držet krok třeba s Fazerem, a sežere tě taky. Je to o tom v jakém režimu ten motor poběží.
O pohodlí sedačky na XJ mám taky svůj názor, ale to je spíš o tom jak komu co sedne. A servisní intervaly? Moje XJ bych nikdy nehnal 10tis do oleje a můžou si soudruzi v Yamaze říkat co chtějí. Ale tohle třeba spoustu začínajících vůbec nezajímá, kolik z nich udělá desítku za rok? Já měl za rok něco kolem 6500km, nepopírám jsou lidi co najezdí mnohem víc, ale nepozoruju ve svém okolí, že by někdo měl nějak extrémně přes 6tis. A nechat to bejt a dělat servis třeba v červenci, to mě přijde lepší udělat to přes zimu a pak můžu lítat
Ale jinak jsou všechny Hornety, Fazery, ZR a možná i Bandasky horší a v podstatě na ně na evropských silnicích nenarazíš.
Jinak Nic ve zlým, musel jsem si do tebe šťouchnout
když ty jsi takový XJ fundamentalista
Alespoň trocha zábavy v hektickém předvánočním shonu. Mimochodem už máte napečeno?
Veselé Vánoce bando motorkářská