Stránka 1 z 1

Jak jsem nedojel!

PříspěvekNapsal: 31.03.2006-14:06
od Anonymous
Dnes jsem svou vyjížďku zakončil potupnou jízdou Fordem Tranzit s naloženým XJ :oops: . Vůbec nevím co se stalo. Motorka šlapala jak hodinky a najednou když jsem předjížděl kamion a byl jsem už u kabiny tak najednou přestala jet. Co bylo lepší tak do protivky jel autobus a XJ pořád ne a ne se rozjet. Brzdit se nedalo. Všichni začali troubit a nakonec jsem se tam nějak dopředu dostal. Asi kamion přibrzdil. Věřte že to nebylo vůbec příjemné. Jen , aby jste věděli tak za normálních okolností by to bylo úplně bezpečné předjetí. Jsem hodně opatrný. Po předjetí motor zdech úplně a tak jsem zastavil u krajnice. V první chvilce jsem myslel, že to je benzín tak jsem přepl kohout a zkusil to natočit jenže nic. Vzpoměl jsem na Otise a jeho poškozený kohout a vyjetou nádrž do sucha tak jsem se radši přesvědčil, ale v nádrři byla nejméně polovina. Po dalších marných pokusech stroj oživit zdechla i baterka. Naštěstí má otec služebního tranzita tak mě po hodině vyzvedl. Po příjezdu domů jsem jen tak zkusil zatočit a moto chytlo na drb :evil: . Nevíte co se mohlo stát? Já bych řekl karburátory, ale nejsem si jist.

PříspěvekNapsal: 31.03.2006-14:24
od Mira XJ
Může to být tuna věcí. Hledej věc co je společnýho pro všechny 3 válce. elktrika,nějakej skřípnutej podtlak ,benzín.
1,zkontroluj jestli jsou dobře dotažený kontakty na baterce.
2, jestli není skřípnutá odvzdušňovací hadice na nádrži.
3, jestli není v háji hadička mezi difuzorem a ventilem na benzín - je ovládaný podtlakem a pokud to máš zapnutý na ON,tak pokud se ti stratí podtlak,tak prostě vyjedeš benál z karbeců a finito.
4, zkontroluj kontakty na benzínové čerpadlo + filtr na benál

Může toho být opravdu spoooousta. A máš uplně nejhorší závadu. Závada,která se projeví jen občas a zrovna v tu nejnevhodnější dobu.

Může to být i třeba snímač polohy klikového hřídele (že by nějak zablbl) Pak motorka normálně zdechne - ale pokud by byl v háji uplně, tak motorka neháže jiskru.

PříspěvekNapsal: 31.03.2006-15:00
od Anonymous
Teď jsem rozdělal kohout a je čistej. Tyčinky tam taky drží pevně. Těma skříplejma hadička si nemyslím že to může být. Mám najeto něco přes 250km a zatím bez problému. Podtlaková hadička byla sundaná a nasazená takže by to mohlo být tak v pohodě, ale bojím se aby to nebyla teda elektrika. Už jsem tady psal, že mi to jeden den jelo na tři válce. Měl jsem venku i svíčky a byly dosti černý a to jsou nové. Možná špatná směs.

PříspěvekNapsal: 03.04.2006-07:13
od lynx
Značně mi to připomíná problémy co jsem měl s autem. Nakonec zdechlo úplně. Chyba byla v elektrice - rozdělovač (v konečné fázi odstřelil i cívku). Pokud se ti to stane znovu vyčisti svíčky a nech to vychladnout. Ovšem to je jen dočasné, servis tě nemine.

PříspěvekNapsal: 24.05.2006-15:22
od kubik1
takhle nejak mi blblo moje bejvaly GPXko. menil jsem casto svicky jinak slo na 3 valce, po vymene svicky prestala palit zase ta druha od te stejne civky :? jednoho opravdu tepleho letniho dne mi to v praze na hlavni v odpolednim provozu uplne chciplo. behal jsem kolem ,potil se a zkousel fsechno mozny. po pul hod stani najednou frnk a zase bezelo. ale nez sem dojel domu chciplo to jeste 3x . ve vyssich otackach to se to zacalo hadat a pak to najednou chciplo. rucicka otackomeru si litala nahoru dolu nezavisle na ot motoru.
poslal sem zapalko do ignitechu na promereni-OK
v praci sem meril civky-v limitu
kabely+fajfky-taky v limitu
jenom snimace otacek mely vetsi odpor,ale zase naprosto stejnej..
tak sem ho prodal mekomu se znamejma v ignitechu a oni mu to prej spravi A koupil jsem si stary XJcko 600 :D
mam ho 3dny

PříspěvekNapsal: 25.05.2006-06:54
od sjirka
S XJ dobré rozhodnutí
gratuiluju :lol: