Stránka 1 z 1

Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 28.03.2017-18:43
od školník
Dnes jsem odpoledne jel "vycválat koně" a hned kousek od domu to začalo kuckat ,až to zdechlo úplně. Při představě, že jsem svou dnešní vyjížďku ukončil předčasně a že budu tlačit dva kiláky do kopce, se mi nelíbila, ale nastartovat to nešlo a tak jsem se pustil do hledání problému. Benzín tam je, jiskru to dává...
Ovšem nenapadlo mě, že toho benzínu je tam tak málo. A než jsem si tohle všechno dal dohromady, tak už jsem měl na chodníku rozložené nářadí a přemýšlel kde začít. No kdo vyjel nádrž až na rezervu, tak ví, že chvilku trvá než se zaplaví karburátory. Jak to dopadlo asi tušíte. Po chvilce jsem nastartoval a u nejbližší pumpy vzal plnou, a za odměnu si udělal hezkou vyjížďku. :D :D

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 28.03.2017-18:54
od Mexican
:-) mne sa stalo asi pred 3 rokmi nieco podobneho - zena sa sla previezt (Scarver) a vola mi ze to zacalo cukat a zdochlo to uplne. Ja blbec som odflakol dotiahnutie baterky a bol volny minusak. Ale kym som za nou dorazil a detekoval problem, ubehlo vela cenneho casu :-)

U XJ mi svojho casu dosiel benal (prvy krat) a aj ked som prepol na rezervu, tak sa nic nedialo. tak som tam pustil PRi a siedl som na jednu limo - po 10 minutach to uz naskocilo. Niekedy su tie poruchy fakt banalne

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 28.03.2017-19:21
od nevo7
To je pohoda. Mne už 2x došiel na rezerve. Už si dám pozor a rátam tak len 50km na rezervu. Raz som tlačil asi 1,5km na pumpu a raz asi 300m.

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 28.03.2017-22:42
od mimo
jsem rád že nejsem sám, poprvé me to potkalo při -6 stupních v zime kdy jsem tlacil moto asi 500metru k pumpe kde jsem rozebiral a cistil nadrž a pak v parnem lete Poprve jsem ji nastartoval podruhe musela na vozejk bo jsem vubec neprisel čím by to mohlo být :D Hold chybama se člověk učí .

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 29.03.2017-20:21
od xy
...já takhle onehdy přišel na to, že se ani při prázdné nádrži nerozsvítí kontrolka u mého čerstvě pořízeného fazera - liják, nabalená motorka do Alp, kamarádi které jsem pět minut předtím u předchozí pumpy poslal napřed, a tlačení skoro 2 km, většinou do kopce... :D :oops:

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-09:49
od marfyVFR
Tak se taky přiznám. Kdysi u ZZR1100 rozpojenej konektor od plováku. Nebýt to kousek od benzíny a nedojet s vymáčklou spojkou, zamykám to a jdu na stopa. Anděl strážnej na mne drží. :lol:

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-13:26
od Mazlik
Podařilo se mi něco velmi podobného. Po zimě nastartovat stroj, bláhově vyrazil jsem na první projížďku s tím že v nádrži je přeci plná ( kterou jsem tam před zimou tankoval) -- nebyla. Zapomněl jsem vyresetoval počitadlo a vyresetoval ho až doma v garáži ( bohužel to bylo už po ujetí asi 70 km ). Což jsem si vzpomněl až když to totalně chcíplo. Takže na vyjížďce mi při nějakých ujetých 230 km došel benzín. Tak jsem přetočil na Rezervu, NIC. Tak zkouška PRI a dát si limonadu v nedalekém stánku. Přepnout na rezervu a točit dokud nechytne. Baterka už má svá nejlepší léta táké za sebou takže také nic, už jsem se začínál bát že to nenaskočí. Naštěstí jel okolo dobrák na GS1200 a měl sebou startovací Pack, o to větší překvapení pro mě bylo když vytahl z kapsy Powerbanku a na ní startovací kabely. Připojili jsme to a během asi 10 s to naskočilo. Poděkoval jsem mu,( pozvání na limo odmítl ) a rozloučili jsme se. Doklapal jsme k nejbližší benzínce a vzal poprvé krásných 14.7l benzínu. Tolik jsem tam nikdy nenalil :D Skvělý začátek sezóny.

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-14:17
od Mexican
14,7l je nejak malo - bezne tankujem cez 15 litrov, rekord bol podla spritmonitoru 16.77 litra. Cez 16 litrov som za svojich asi 15 000km tankoval 5-6 krat urcite
Nadrz ma predsa 17 litrov :-)

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-15:22
od Koudy01
Taky bezne tankuju 16 a vic litru. Vim, ze od prepnuti na rezervu me zbyva jeste nejakych bezpecnych 70km a tim se ridim.
To, kdy je treba prepnout na rezervu da XJ dostatecne predem vedet. Neni to jak Jawa, ze dvakrat kuckne a stojis. XJ postupne prestava reagovat na plyn a mas na prepnuti klidne i 3km jizdy. Mozna i vic. Jeste se me nestalo, ze bych si nevsiml, ze to jede nejak divne a nestacil prepnout.

Rekl bych, ze pri hladine benzinu, ktera je v nadrzi v momente, kdy je treba prepnout na rezervu, nemuze PRI fungovat, bo uz je benzin v nadrzi pod urovni hladiny karburatoru. A musi se to natlacit cerpadlem. Kdo ma podtlakovku musi tocit, tocit a tocit...
Kdyz nefunguje cerpadlo, snizi se vyuzitelnej objem nadrze na cca 10l. Nizsi hladina uz samospadem do karbanatku netece. A pri rezerve v nadrzi chybi 13,5l.

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 30.03.2017-20:10
od Jurapee
No před lety jsem si taky po zimě vyjel na krátkou projiždku, že naberu někde u benzínky čerstvej. A nějak jsem nepočítal kilometry a najednou motorka začala ztrácet výkon, tak jsem přepnul na rezervu. A ono to stále horší a horší. Pak už to jelo jen na volnoběh. Tak jsem to docukal na jedničku a volnoběh k benzínce. Načepoval a večer napsal na forum a dostal odpověď. Trubička rezervy vypadlá a já to dojel do mrtě.:-)

Re: Pro zasmání

PříspěvekNapsal: 20.07.2017-15:56
od OTIS