Stránka 1 z 1

karburátory

PříspěvekNapsal: 12.10.2012-00:53
od jirka4137
Ke konci sezony mi začal protékat karbec.Teče to na řetěz a z něj se dostává maz na zadní kolo.Protože nechci jezditzatáčky smykem začal jsem hledat příčinu toho průsšvihu.V pondělí jsem komplet vyměnil membrány a těsnění pal. kohoutu (nevím proč ale mám tam z viraga 88).Po nalití benálu opět kaluž.Rozebral jsem teda karbce vyčistil a vyměnil Okroužky pod polovákama na válečcích které zachytávají nečistoty sítkkem a zavírají přívod paliva.Jeden starý kroužek vůbec netěsnil tak jsem myslel že je závada vyřešena.
Bohužel dnes večer opět kaluž jak hrom.Jestli někdo znáte možnou příčinu a odstranění dejte prosím vědět.Venku je ještě fajn a bylo by škoda zapíchnout sezonu tak brzy.Dík Jirka xj 600 r.v.86 . :roll:

Re: karburátory

PříspěvekNapsal: 14.10.2012-11:12
od kodl
tipoval bych ten palivovej kohout - odpoj hadičku z karbecu, a nesmí nic týct. Když zkusíš nacucnout z té podtlakové hadičky, musí týct benzín z vývodu pro karbec, ne z podtlaku - to je pak špatná membrána, řešil jsem na xj 900f -1988 , po tom, co sem za drahý háky koupil novej kohout, na mě odkudsi jukla ta membrána a asi někde po baráku je jeden kohout zrenovovanej.

Re: karburátory

PříspěvekNapsal: 17.10.2012-22:00
od jirka4137
Palivový kohout jsem zrepasoval dal jsem do něj nové membrány i těsnění.Tím už to být nemohlo.Závadu jsem nakonec vyřešil byla špatná jehla karburátoru.Taková ta potvůrka co zastavuje přívod paliva když ji plováky vytlačí nahoru proti tomu mosaznému válečku kolem kterého je gumový kroužek co byl K.O..(Nad ním bývá u starších mašin většinou zanesené sítko na hrubé nečistoty.)
Nové jsem dal pro jistotu všechny čtyři na motoconponents po 122kč.Ty staré jsou ale pořád v lepším stavu než gumové věci které jsem měnil na Jawce z r.91. a to moje XJ z r.86 pamatuje ještě Šemíka jako hříbě :lol: