nové XJ
Napsal: 09.02.2009-19:34
Dnes jsem byl v Donaru v Brně a mají tam vystavené nové žluté XJ (N).
Cena 164 000kč, váha 185kg, výkon 78koní. Vzhledově je pěkné,drobné,nízké sedlo - bude se hodit pro holky,zadní část sedla je spíš nouzovka.
Měl jsem čas si ho velmi dobře prohlédnout. Takže!
- velmi jednoduchá stavba na které se nemá co podělat
- trubkový rám
- zadní kyvka je plechová bez přepákování - takže jen natvrdo tlumič jak na starém XJ.
- výměna oleje a filtru půjde velmi snadno filtr i vypouštěcí šroub je zboku
- třmeny jsou stejné jak na dvoukotoučovém XJ,fz6 atd.
Co je nejhorší je výfuk! je dole pod motorkou - je spojený se svody v jeden kus,takže výměna bude opravdu,ale opravdu dost drahá záležitost. A měnit se bude časem na 100%. Je to obyčejný svařenec z plechu a zadní kolo na něj přímo háže veškerou vodu a nečistoty. Takže pokud to není nerez (a to si myslím že není),tak po 10 letech bude děravej jak řešeto - nedej bože s tím jezdit celoročně.
Cena je poněkud vyšší,ale prodejce mě ujistil,že to je naprosto normální,protože jakmile se prodají skladovky a do evropy se dovezou nové motorky tak se nebudem stačit divit. (20-50t kč navíc za moto dle ceny) Nakupuje se totiž za eura ( což za poslední měsíc změnilo kurs o 3kč) ,ale navíc eura za jen a jen vůči euru neuvěřitelně posílil,proto se to promítne jen na motorkách které se vyrábí v japonsku. motorky vyráběné v evropě zůstanou cca stejně. (XT apod)
Cena 164 000kč, váha 185kg, výkon 78koní. Vzhledově je pěkné,drobné,nízké sedlo - bude se hodit pro holky,zadní část sedla je spíš nouzovka.
Měl jsem čas si ho velmi dobře prohlédnout. Takže!
- velmi jednoduchá stavba na které se nemá co podělat
- trubkový rám
- zadní kyvka je plechová bez přepákování - takže jen natvrdo tlumič jak na starém XJ.
- výměna oleje a filtru půjde velmi snadno filtr i vypouštěcí šroub je zboku
- třmeny jsou stejné jak na dvoukotoučovém XJ,fz6 atd.
Co je nejhorší je výfuk! je dole pod motorkou - je spojený se svody v jeden kus,takže výměna bude opravdu,ale opravdu dost drahá záležitost. A měnit se bude časem na 100%. Je to obyčejný svařenec z plechu a zadní kolo na něj přímo háže veškerou vodu a nečistoty. Takže pokud to není nerez (a to si myslím že není),tak po 10 letech bude děravej jak řešeto - nedej bože s tím jezdit celoročně.
Cena je poněkud vyšší,ale prodejce mě ujistil,že to je naprosto normální,protože jakmile se prodají skladovky a do evropy se dovezou nové motorky tak se nebudem stačit divit. (20-50t kč navíc za moto dle ceny) Nakupuje se totiž za eura ( což za poslední měsíc změnilo kurs o 3kč) ,ale navíc eura za jen a jen vůči euru neuvěřitelně posílil,proto se to promítne jen na motorkách které se vyrábí v japonsku. motorky vyráběné v evropě zůstanou cca stejně. (XT apod)