Stránka 1 z 5
Yamaha XJ6 Diversion
Napsal:
09.09.2008-08:16
od lynx
http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12816Tak co vy na to? Xj v novém hávu, neboli návrat legendy
Napsal:
09.09.2008-08:20
od Bartus
Spíše nová kapitola než návrat, až na ten úzký zadek to ujde. Jak mám na takovou motorku za sebe nabalit basu piv
Napsal:
09.09.2008-08:27
od Anonymous
Lynx mě předběh
Mně se to líbí, i jistou podobu v tom vidim. Jen sem nějak alergickej na ty hnusný schovaný krabice pod motorem, kterejm řikaj výfuk... Tam podle mě nepatří... A potom, proč se tu píše, že poslední XJ měly jen 55 koní? Snad 62, ne?
Napsal:
09.09.2008-08:35
od Anonymous
no já mám třeba v techničáku uvedeno tuším 52kw, s touhle hodnotou jsem se taky ještě nesetkal.
A k tomu designu, miluju dva výfuky a musí být vidět.
Napsal:
09.09.2008-08:47
od Bartus
No moje XJ z 97-mého těch 62 by mělo mít, možná i něco navíc, ale novější už byly zase seškrcené, za 10 let přišlo xj skoro o 10koní.
PS. V mém techničáku je 44.8kw, jestli v 92 mělo xj 52kw tak kolik pak mělo v roce 03, jestli ještě vůbec nějaké mělo
Napsal:
09.09.2008-08:51
od Anonymous
Už jsem na to taky kouknul. Dle mého je to trochu převlečený slabší Fazer, ale jinak se mi líbí. Zajímavá konkurence k malému Banditu, či CBF. Jak na tom bude cena a jak cestovatelské možnosti to se uvidí.
Napsal:
09.09.2008-08:51
od zbynek
Pořád šestka. Šestka. A devítka nebude? Ne že bych na ni měl
Napsal:
09.09.2008-09:07
od PIG
Tak jako ať se na mě nikdo nezlobí ale toto
hnus.
Co to má s našim cestovatelskym XJ společnýho?? motor z nějakýho tupýho sporťáku, jeden výfuk, zadek uplně na hovno... já dávám palec dolů
A ta palubovka s tím digitálem a v plastu... mě je blbě
Napsal:
09.09.2008-09:12
od Anonymous
V dnešní době ufo designu mi to přijde hodně umírněný a je vidět, že se snažili. Ale samozřejmě pokud to postavim vedle klasickýho XJ, měl bych stejný pocity... Musíme se holt smířit, že je jiná doba a takový motorky se už asi prostě dělat nebudou...
Napsal:
09.09.2008-09:14
od Anonymous
mě taky přijde uchylný dělat tachometr digitálně.
Je to ohromný snížení bezpečnosti. U ručičky stačí mrknout a zhruba vim kolik tam mám, čísla musíš opravdu číst
podle stejně zcestná a pomatená myšlenka jako středová kaplička u aut
Napsal:
09.09.2008-09:18
od Anonymous
Jezdils někdy s digitálem? Je to jen otázka zvyku... Na 250 sem měl digi z kola, takže proti tomuhle to byly mini číslíčka a v pohodě, za chvíli sem na to mrkal stejně jak na tachák s ručkama...
Napsal:
09.09.2008-09:18
od PIG
Tak na ten střed začal být vysazenej Renault jestli se nepletu a co po takový automobilce chceš když má ve znaku to co má
Myslim že bysme si ty TDMa a XJRa měli nakoupit do zásoby do garáže z bazarů co nejdřív než nám je do budoucna uplně poserou
Já se z toho nemůžu vzpamatovat.. takhle ten model domršit.. bych chtěl vidět to cestovní pohodlí na těch super sedlech
Napsal:
09.09.2008-09:24
od lynx
A to se ještě pořádně neozvali staromilci. Výfuk pod motorem je sice věc podivná, ale tam kde zas tak nezáleží na výkonu, účelná - centralizace hmoty. Mašina bude ze zadu vypadat podivně prázdně, ale bude tam spousta místa na kufry.
BEGY: ty potřebuješ tachometr k bezpečné jízdě? K levné (sponzoring PČR) to jo, ale bezpečnost je o ničem jinym, než o neustálém zírání na jeden budík
Napsal:
09.09.2008-09:27
od Anonymous
netvrdím že ho potřebuju ale mě šlo spíš o princip (který tedy fakt nechápu a řešení se mi příčí......)
Napsal:
09.09.2008-09:34
od vilta
Je to pěknej bordel. Ty japonci jsou fakt jak ufoni. Opravdu nevim jak se tam uchytí kufry.
No bartus to bude mít asi trochu horší.
Bude to chtít i nový design bartusových padáků a nosičů. Nějakou tu inovaci. Barte holt musíš jít s dobou.
Napsal:
09.09.2008-09:36
od vilta
Napsal:
09.09.2008-09:44
od OTIS
Napsal:
09.09.2008-10:38
od Rix
už to není XJ
Napsal:
09.09.2008-11:09
od TOMMZ
Nechápu proč tumu řikaj XJ. Na cestování ta podsedlovka asi moc nebude...
Napsal:
09.09.2008-12:04
od lynx
TOMMZ: proč by ne. Posaz je cestovní a když chceš opravdu cestovat, tak to stejně musíš obrašnovat nebo okufrovat. A to by tady neměl být problém - nacpeš to na sportovnější mašiny. Problém je, že Yamaha, narozdíl od Suzuki s jejich bandaskou, plynule u XJ vývojově nenavazovala, ale zastavila výrobu a pak udělala skok.
Napsal:
09.09.2008-12:17
od OTIS
Su zvědavý, esi z toho zvládnou udělat i model N.
Napsal:
09.09.2008-13:19
od TOMMZ
Lynx:
No právě toho okufrování bych se bál. I fazer má podsedlovku z nějakejch plechů a tomu bych moc nevěřil. Pro spolujezdce to sedlo taky nevypadá lákavě....i když znám báťůžky, kterým připadá super i sedátko na Monstru...jen esli to není tim motorem.
Napsal:
09.09.2008-13:49
od Anonymous
Mne sa ta motorka paci designovo, na cestovanie by som ju vsak nechcel.
Napsal:
09.09.2008-14:54
od Mira XJ
tak nevím kam mám tuto motorku zařadit. Cestovně sportovní ani omylem. Vzhled spíše sportovní, kufry není kam dát. Nevidím jedinej důvod proč nekoupit rovnou fz6s.
Napsal:
09.09.2008-20:28
od Radimathor
Sdílím názor několika - kampak tady s kuframa( bagáží,brašnama), a to malý zadní sedlo? Nevim, nevim, a taky ňák nemám rád když chybějí ty chromovaný pěkný věci s tím nááádherným zvukem. Holt asi vývoj a pokrok
. No nic ráno jdu pohladit tu svou červenou.
Napsal:
09.09.2008-20:35
od karlos
Jen dvě slova:
...hovada bezbožný.
...myslím tím ty šikmooký
Napsal:
09.09.2008-21:45
od Rix
tak teď už snad není ani co dodat.
Re: Yamaha XJ6 Diversion
Napsal:
10.09.2008-06:43
od Anonymous
lynx píše:http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12816
Tak co vy na to? Xj v novém hávu, neboli návrat legendy
Je to kultovní vražda. Klasika má mít vzduchem chlazený motor a dva výfuky po stranách. A dva budíky. Já sice koupil FZ1000 Fazer co má digitál a fakt je údaj o rychlosti bleskurychle čitelný, ale je to naprosto odlišný typ motorky který se pohodlím, prostorem a kultivovaností od řady XJ zásadně liší. Budeme se muset bohužel smířit s tím, že normy a honba za výkony zlikviduje nejkrásnější skupinu motocyklů, která měla nádherný motory a hlavně duši
Napsal:
10.09.2008-07:31
od lynx
Pánové, pánové, pojďte z těch stromů dolů. Kdo chce "klasický" motocykl musí se podívat po jiné značce (Triumph) nebo udržovat starší stroje. Vývoj jde dál a je to dobře. XJ bylo postavené jako hodná motorka. Díky podvýkonování získalo značnou životnost a proto se začalo využívat pro "cestování". Ty uvozovky jsou tam schválně, vyloženě cestovní mašina to není, na to nemá ten výkon. U Yamahy je cestovní FJR a to ještě pouze směrem na západ. Expediční mašinu nevyrábí vůbec - pouze BMW a KTM. Pokud teď Yamaha přichází s novým XJ je to jenom dobře - pokud teda dodrží původní zadání. Hodná mašina se slušnou životností. A bude jenom fajn, když bude mít rám, co se nekroutí jak žvýkačka nebo tam budou brzdy, co skutečně brzdí
. A vzhled je otázka vkusu a hlavně marketingu. Přece jenom hlavní cílovou skupinou zákazníků jsou mlaďoši. A mlaďoch, přestože nic neumí, chce vypadat ostře a drsně i když má stroj se zrychlením koně
Napsal:
10.09.2008-09:01
od TOMMZ
Jde o to, že už prakticky není alternativa. Buď si kup zmrzlinu nebo trochu méně kapotovanou zmrzlinu(pak už jedině čopra).. A vývoj sice jde kupředu, ale motorky jsou stále hnusnější a hnusnější
Ani nevím, co bych si po catu koupil.