Stránka 1 z 1
Jak na 25 kw?
Napsal:
16.08.2008-16:27
od Anonymous
Nevíte někdo jestli je těžký papírově udělat z otevřený zavřenou na 25 kw? Kámoš by to ocenil. Shání i 25 kw, ale neni jich moc.
Napsal:
16.08.2008-18:35
od Tommy XJ
Já, když jsem sháněl 25kW verzi, tak jsem problém neměl. Zkus napsat na
http://www.aaamoto.cz, dovážejí motorky na přání hlavně z Německa, kde těch zavřených verzí je opravdu hodně. Pak se koukni na pár známých internetových bazarů (motoinzerce.cz, tipmoto.cz, motorky.com, motorkari.cz/bazar) - nevěřim, že bys nic nesehnal. Přeji hodně štěstí.
Napsal:
16.08.2008-18:45
od Tommy XJ
Napsal:
16.08.2008-18:57
od Anonymous
já měl za to, že je v sání restriktor. Takže cena úpravy vpodstatě žádná. Ovšem nevím jak je to potom s nastavením karburátorů
Napsal:
16.08.2008-19:25
od Anonymous
Záleží na modelu a stáří motorky, ale pozdější škrcení se často provádělo difuzorama, třeba moje XJ bylo v roce 1993 seškrcený difuzorama 15mm na válec(dneska už samozřejmě léta opět otevřená). Cena je vysoká kvůli administrativním obíhačkám a ceně práce servisu za takový nestandartní krok, aby to nedělal každej sem a tam.
Napsal:
17.08.2008-09:37
od Anonymous
Taky jednu prodávám kdybys měl zájem ozvi se.
http://www.tipmoto.com/motorky...25-kw.html
Napsal:
17.08.2008-11:05
od Mira XJ
není problém motorce zmenšit výkon,problém je to zlagilizovat,aby to zapsali do techničáku. Zavřít to musí ofiko zástupce výrobce,tan by vám měl dát lejstro a stímto lejstrem vám to zapíšou na magistrátě. Jo jen tak mimochodem Yamaha u nás nezavírá motorky na 25kW!
Re: Jak na 25 kw?
Napsal:
17.08.2008-21:06
od PIG
David Šubrt píše:Nevíte někdo jestli je těžký papírově udělat z otevřený zavřenou na 25 kw? Kámoš by to ocenil. Shání i 25 kw, ale neni jich moc.
Můžu ti prodat zavřené karburátory na Xjo, na těch 25kW
tak se mi ozvy a nějak to pořešíme
sundal jsem je na jaře když jsem svou otvíral. Jsou vyčištěné, a jeli na tom 20tis km.
Žádnýma jednoduchýma nesmyslama jako se tady občas dočteš to fakt škrcený není. Z výkonu 45kW na 25kW je těch uprav v karburátorech docela dost a to s těma deseti tisícama za součástky aby ses dostal na 25kW je celkem pravdivá informace bych řekl. Když teda půjdeš do Yamahy.
A u nás to vážně nedělají to škrcení. Asi hlavně z důvodu že do té doby co se XJ dělaly tak nebylo tohle blbý omezování v řidičácích takže Yamaha neměla důvod k nám dodávat škrcené motorky.
Napsal:
18.08.2008-06:07
od Anonymous
Díky za nabídku, ale tohle mi moc nepomůže. Já to potřebuju papírově. Ono když je to tak jak jsem si myslel, drahý a náročný = zbytečný, tak budem koukat po 25 kw. Díky moc.
Napsal:
18.08.2008-06:27
od PIG
No stejně to bude pak otvírat protože to nejede a akorát to žere jak tank, takže pak ho ta uprava taky bude stát. Takhle by mohl vybírat s většího množství XJéček a pak jenom přehodit karburátory a oblítat uřady.
Toť vše, ať se daří
Napsal:
20.08.2008-07:35
od Anonymous
Asi bych volil dovoz z Nemecka, tam se 25kW verze najdou a to i jen papirove skrceny, je tam zcela bezny nasledny skrceni, jak kvuli ridicaku, tak i pojistce. Dovoz dneska stoji 3500 cca + naklady na dopravu cca 2000/400km a clovek dostane s velkou pravdepodobnosti mene ojetou motorku jak u nas, ale samozrejme zalezi na tom na co se natrefi.
PIG: no, nevim, na seskrceni staci dat destriktory za karburator a v karbu maximálně vyměnit trysky, pokud by byly restriktory pred karburatorem, znamenalo by to jiny trysky automaticky, ale asi fakt nema cenu to delat sam, bude to horsi jak najít motorku nebo si ji dovezt z DE treba
Napsal:
20.08.2008-08:01
od PIG
Jo kámo, asi tě zklamu, ale seš pěkně vedle. Musim o tom bohužel něco vědět protože jsem tohle řešil u své dost dlouho páč jsem měl taky 25kW. A to z německa.
Takže pro zopáknutí: jinak je toho plný jedno téma tady.
Nějaký restriktory asi těžko, zase to nění tak jednoduchý jak si každej myslí a vesele tady vykládá. Nic takovýho v hrdlech a podobně tam není. Je to celý v karburátorech. jsou tam jiný: volnoběžný trysky, šoupata, pružiny, a samozřejmě jehle. u 25kW teda. 37kW jsou myslim jenom v špoupatech a pružinách. že nevyjedou uplně a neotevřou to celý. Všechno z mojí strany. je to smůla ale kutily zklamu. nic co je mezi karbecem a motorem na kuchání nožem tam není. chce to trošku odbornější zásah.
Napsal:
20.08.2008-12:14
od Anonymous
Proc by se melo neco prorezavat? nevidel jsem gumovy prechodky mezi hlavou a karbem u diversiona ale resi se to tak ze tam je vlozka v prechodce, sehnat trysku je problem?? zmenena je kdyz uz tak pouze jehla, zadnou pruzinou zdvih soupatka neomezujes .... tam jde o to ze restriktor zmensi pruchod smesi a tryskama/jehlou se dozene bohatost na patricnou hodnotu, zdvih soupatka s tim nema nic spolecnyho ....v mojem XJ byly vlozky o vnitrnim prumeru 15mm ....byla tak zaskrcena taky proto ze se slabsi verze nedelaly a byla to dodatecna uprava .....jinak skrceny verze z fabriky jsou skrceny vackam, CDI, prepazkama ve vyfuku a jeste karbama(nebo ruznejma kombinacema uvedenych) a to je pak na masli a konecna.
Napsal:
20.08.2008-13:07
od PIG
nechci se hádat ale musim. Pružiny tam prostě jsou jiný, to si zavolej třeba do yamahy a kdyby to špoupě nemělo na nic vliv tak by jen tak pro nic za nic nejezdilo jenom do půlky a u 37kW do tříctvrtin zdvihu. Jinak už k tomu nic nemám.
Napsal:
20.08.2008-13:15
od Anonymous
Já tomu taky trochu rozumím a myslím, že vačkama jsou škrceny jen dvoutakty.
Napsal:
20.08.2008-22:06
od Anonymous
skrceny verze jsem myslel samozrejme obecne vsemozny 4T japonce .....zdvih soupatka ma jedinej vyznam a to prevest podtlak na vysunuti jehly a tim realizovat podle jejiho profilu udrzet danej pomer benzinu, takze jestlize se snizi zdvih soupatka tak to ma vliv na to, ze se omezi akcni delka regulace jehlou, je to nesmyslny opatreni(presnost regulace) .....nevim jak jsi prisel k tomu ze zdvih je 1/4 treba
pokud si nemel motor na brzde tak neuvidis, jakyho zdvihu na plny plyn pod zatezi soupatko docili, jediny duvod ktery bych pochopil je mozny vetsi docilovany podtlak a tak udrzet stejny zdvih pro maximalni zatizeni.
Bolek_XJ: smysl pro humor se ceni
Napsal:
21.08.2008-05:53
od PIG
Já nemluvim všeobecně ale o XJ. Na těch špoupatech jsou jakýsi nálitky a výstupky který tomu nedovolí chodit až nahoru. Mám je doma rozdělaný, tak jestli máš potřebu pořád diskutovat tak ti je pošlu a můžeš si to osahat sám
Napsal:
21.08.2008-10:17
od Anonymous
Já nechci mnoho polemizovat, to mi nepřísluší, ale rád si představuji reál a když si představím, že jdou šoupátka jen o 1/4 nebo dokonce do poloviny a dále nejdou, tak jedinej výsledek je, že motor půjde jen na 1/4 nebo poloviční otáčky. Není to trochu špatně??? Pokud nejdou šoupátka nahoru a jen jdou do poloviny, jak píše PIG, tak motorka jde jen tuším na 4500 otáček????? To je blbost ne?
Napsal:
21.08.2008-10:19
od PIG
Asi to není blbost. Sám to nechápu ale je to tak. Ten motor mi normálně chodil dost vysoko, normálně to mělo ten výkon psanej i v papírech v nějakých 8000
to je teda blbost
Napsal:
21.08.2008-10:51
od kodl
otáčky nesouvisí s otevřením šoupátka, ale se zatížením motoru, takže naprázdno se ti motor roztočí na max už na čtvrt plynu (možná i na míň)
akorát tomu pak chybí v těch vysokejch otáčkách krouťák - a to je to omezení výkonu. Něco podobnýho sem dobrovolně provozoval v autě s karburátorem s membránou jak u motorky - na dvoulitrovým motoru karbec z 1,6 - lepší krouťák od spodu, od 4000 ot ztráta krouťáku - spotřeba max 8l při jakýmkoli stylu jízdy....
Re: to je teda blbost
Napsal:
21.08.2008-11:02
od Anonymous
Asi bych s Tebou souhlasil s tím volnoběhem, ale on se právě výkon měří při zatížení a pokud je napsáno 25kW při 8tisících, tak by mne zajímmalo jak těch 8 tisíc docílí. A při rozjezdu je to možné vyzkoušet kdykoliv u čehokoliv, tento systém, dát jen kousek plynu a rozjíždět se, ono když nejde šoupě výš, tak to tak nějak nejede do otáček vůbec.
To co si popsal jsem tedko vyzkoušel u své devítky, mám ji u sebe tedko a bohužel to asi tak nebude, protože jsem dal plyn na volnoběh asi na polovinu a ono to na volnoběh točí 4,5tisíce, trošku plynu točí na 2 tisíce, asi třičtvrtě točí na 6 tisíc. Je to na volnoběh. Takže př půlce plynu nejde motor na plné otáčky.
No a můj názor, pokud by to omezení nebo sundání výkonu u 6 bylo takto jednoduché, proč by se s tím dělali takové výměny, testy, zkoušky, úpravy. Stačí zkrátit krok plynu na polovinu aby nešly šoupátka výš a je vyřešeno. Podle mne to není forma uškrcení motorky.