Stránka 1 z 2

FJR 1300

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-13:06
od Rix
Zdar chlapi,tak jsem si včera dovezl domu to fjr.Je to bomba.XJ už má nového majitele takže bude další člen klubu xj.V galerce jsou nejaké fotky tak na to mrkněte. V XJ klubu samozřejmě zůstanu :D [/albumimg]

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-15:52
od Anonymous
Neni XJ lepší? :oops: :lol: :lol:

Pěkná.

Já si všiml toho plexi na devítce, to máš to turistický s posuvným vrškem??? Já kupuji nové plexi, mám ho prasklý a taky to malinký, tak se rozmýšlím mezi turistikem a tímto posuvným.
Jaký s tím máš zkušenosti, vítr, výška, rachot, hlučnost???

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-17:59
od lynx
Rix: gratulace, pořídil sis to nejlepší mezi silničními cestovními motorkami :smt038

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-18:07
od TOMMZ
->Rix
Ta tvoje fotka v práci je super :smt023 :smt023

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-18:14
od Bartus
Tak koukám že ta motorka je tady od nás, nejmenoval se ten co ji prodával Dalibor? :wink:
Jinak gratulace. :smt023

PříspěvekNapsal: 19.01.2008-19:45
od Rix
motorka je z Ostravy a ten dotyčný se jmenoval Rosta Schramek.
Tridacu to plexi je asi trochu hlučnější a ikdyž to zvednu až nahoru tak je to stejně málo.Chtělo by ještě tak 10cm.

PříspěvekNapsal: 20.01.2008-16:51
od Rix
Tak jsem ji dnes vytáhl ven,kucííí je to masakr,mohu každému jenom doporučit.Je to prostě nádhera svést se na takové motorce :smt041

PříspěvekNapsal: 20.01.2008-17:01
od Anonymous
Moc to nerozváděj, aby ses na srazu vůbec svezl, když ji budeš muset každému půjčit. :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-12:54
od Rix
a co třeba návod k obsluze na FJR v českém jazyce,v angličtině tomu opravdu nerozumím :( :( :( našel jsem ho za 500kč,to je 15litrů benzínu

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-14:22
od Anonymous
Měl sis koupit lacinější motorku i s návodem.

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-14:30
od Anonymous
čím dražší motorka, tím dražší návod.
U fichtla byl zdarma.
Tohle si máš zjistit předtím než to koupíš. :smt021 :smt081
K čemu ti to tedko je bez návodu. :P :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-14:44
od Rix
Děkuji za rady,asi jí teda prodám :( :( :(

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-15:11
od OTIS
Konečně rozumný názor :wink:
Ti to sehnala stará myslím psals? To je tak když pošleš babu koupit motorku...

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-15:19
od Rix
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-16:13
od Anonymous
Rixi, Ty se směješ, ale Otis má pravdu, člověče :smt044 :smt040

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-17:55
od Anonymous
Rix píše:Děkuji za rady,asi jí teda prodám :( :( :(

Šunt bez návodu nikdo rozumný od tebe nekoupí.

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:06
od Anonymous
No na takhle zmršenou mašinu mi prosim tě nabídni zbytkovou cenu, já ji teda koupim, ale jenom proto, že jsi to ty. Jinak bych to do baráku netahal.

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:26
od Rix
neprodám,to si ty dvě stránky o předních tlumičích radši přeložím.
Zdá se mi že to má v předu nějaké moc měké pérování tak potřebuji pár informací,protože to tam má nějaké štelování.Kdopak z vás o tom něco ví? A má to XJ taky?
Chytráci :lol: :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:36
od Anonymous
Rix píše:Kdopak z vás o tom něco ví? A má to XJ taky?

Zkus něco zjistit od Kotěte, ten má FJRo, od nás se toho asi moc nedozvíš.
A nebo http://WWW.FUCK.FJR.CZ :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:42
od OTIS
Každá významná motorka má už webové stránky :smt045 FJR snad nemá? :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:46
od Rix
Kotěti jsem psal asi před třemi dny soukr.zprávu a nekomunikuje :?

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:53
od Anonymous
Já s ním byl v sobotu v hospodě a komunikoval tak, že jsem se skoro nedostal ke slovu.

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-18:57
od Rix
Tak budu muset asi prijet do Kadaně na pivečko.

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-19:11
od Anonymous
a co máš konkrétně štelováním na mysli. U mojí 9 je 5 stupňů nastavení tvrdosti přední vidlice, ale nevím co přesně myslíš ty?

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-19:18
od Rix
joooo,to bude ono,myslel jsem si to že na devítce je to taky ale nebyl jsem si jistej.Tak to bude něco podobnébo

PříspěvekNapsal: 28.01.2008-20:07
od Anonymous
no je tam 5 kroužků nebo rysek a podle toho kolik jich vykukuje tak jsou tvrdé vidlice. Když budeš vidět jen jeden, je to velmi tvrdé a když jich uvidíš 5 bude to houpačka.

to podobné máš i na centrální pružině vzadu.

PříspěvekNapsal: 29.01.2008-04:18
od MatějXJ
bolek_xj píše:Já s ním byl v sobotu v hospodě a komunikoval tak, že jsem se skoro nedostal ke slovu.

BEZ KOMENTÁŘEObrázek

PříspěvekNapsal: 29.01.2008-08:33
od Mira XJ
No možná ti to pomůže.
Na vidlích má celkem 3 štelování:
-předpětí pružiny
- tlumení
-odskok

Předpětí pružiny: šteluje se tvrdost pružiny . je to na víku vidlice na klíč (použij golu, klíčem to dokurvíš) čím víc je to zašroubovaný, tím víc je pružina tvrdší.

Tlumení: zezadu na kluzáku je velký šroub,má hodně poloh a při každé cvakne ( až 21 poloh!) origo se to nastavuje tak že ho dotáhneš ve směru hodinových ručiček na max. a pak povoluješ a posloucháš to kliknutí.Továrně to bývá cca 7 z maxima.

Odskok:Na víku vidle jak šteluješ předpětí,tak uvnitř té matky je šroub šteluje se to uplně stejně - taky dotáhneš do maxima a pak povoluješ a posloucháš cvakání.

Ohledně nastavení v dílenské příručce ( i uživatelském manuálu) jsou napsány tovární nastavení kolik má být kliknutí zpátky z maximálního dotažení. Já si hrál s vidlema docela dost a základ je vyměněný olej za 10W a po hodně pokusech jsem se dostal zpátky na tovární nastavení,akorát jsem přitlačil na předpětí pružiny. Pokud se ti to bude zdát pořád měkké,tak si přitáhni tlumení udělá to strašně moc.

Toto je popis pro mého litrovýho fazera, ale platí pro všechny Yamahy se štelovatelnýma vidlema.Doufám že je to srozumitelné,přeji hodně štelovacích pokusů. :D

PříspěvekNapsal: 29.01.2008-11:18
od Rix
Díky,super :smt023

PříspěvekNapsal: 04.12.2008-21:05
od Rix