Se prostě musím pochlubit...

Se prostě musím pochlubit...

Příspěvekod Drobeček » 19.02.2008-14:51

Na tomto stroji jsem strávil několik večerů během letošního ledna a února, aby mohl být konečně toto pondělí veřejně představen světové veřejnosti.

Pro neznalé podotýkám, že jsem se podílel s dalšími lidičkami na vizuálním provedení stroje.
Pracovní verze
Obrázek
Finální verze při tiskovce
Obrázek
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Bartus » 19.02.2008-15:14

Tak a Drobeček už je slavný a bude včil jezdit s Lukášem po světě a na nás si už nevzpomene. :lol:
Jinak pěkná práce, doufám že mu nové barvy přinesou štěstí. :smt038
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Tomáš » 19.02.2008-15:18

Krasavice inteligentní!!! :smt038 :smt038
Tomáš
 
Příspěvky: 75
Images: 4
Registrován: 11.08.2006-13:32
Bydliště: Železný Brod

Příspěvekod Anonymous » 19.02.2008-15:19

Taky Lukášovi držím palce, bude to mít v 250 dost těžký.
Moto ste udělali pěkně. Tak ať to jede.
Anonymous
 

Příspěvekod Pavel » 19.02.2008-15:50

Drobečku :smt023 a Lukášovi ať to jede
Pavel
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 158
Images: 79
Registrován: 11.07.2005-17:48
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kraj: Vysočina
Typ XJ: bmw 1150 rt
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod David Houda » 19.02.2008-16:11

Pěkná je, ale hlavně je potřeba také dobré výsledky. To se ale vše ještě ukáže.
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod TOMMZ » 19.02.2008-17:08

Jsem to viděl ráno v novinách a přijde mi to moc nudné, ale co taky chtít, když je tam česká pojišťovna(snad se nepletu) :wink:

Po technické stránce to bude asi bezchybná prácička jako u firemní fábie :smt023
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 19.02.2008-17:30

Pro nezasvěcené:
Na závodních strojích jde především o viditelnost a velikost loga.
Každý čtvereční centimetr plochy na motorce jezdící v Moto GP stojí neuvěřitelné peníze. Každý ze sponzorů (platících zákazníků) chce mít své logo co největší a nejviditelnější za co možná nejmenší peníze.
Pokud jich tam je více tak si dovedete představit ten "boj". No a z tohoto musíte dát ještě dohromady nějaký alespoň přijatelný design.
Proto se to může zdát nudné a nevýrazné, ale při této práci nejde o krásu ale o účelovost.
Také by se lépe tvořil design kdyby byl jen jeden sponzor, ale to si mohou dovolit jen tovární teamy REPSOL, DUCATI, KTM, ostatní jsou vázaní na spousty sponzorů na jednu sezónu :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 19.02.2008-18:02

Je to bohužel přesně tak... Přesto všechno se podařil pěkně vypadající výsledek. Snad jen možná škoda, že podklad tvoří bílá barva, tam by možná šlo výsledný dojem ještě zlepšit. Jinak kdo sleduje rally, letošní barevná kombinace Fordu je zase druhej extrém, skoro odstrašující, tak tam se prosím neinspirovat! :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Tommy XJ » 19.02.2008-18:52

pekna prace, drobecku jestli to chapu dobre ty se staras o tu designovou stranku motorky? ze je zde vyuzit kazdy centimetr vim, avsak mi to neda a dovolim si jednu stouravou otazku- proc neni vyuzita plocha na nadrzi- proto ze ji pri jizde zakryva jezdec ci to ma jine vysvetleni? bocni plasty se mi libej avsak mi to trochu kazi ta bila na nadrzi :)
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod Drobeček » 19.02.2008-20:59

No o design jako takový se nestarám, to si určuje vedení teamu a hlavně požadavky sponzorů.
Co se týká nádrže, tak je to přesně jak říkáš. Při závodech není skoro vůbec vidět a tak se ta plocha nevyužívá. Je totiž většinou zakrytá jezdcem.
Možná ještě během roku dozná změn (barva základu), ale jak říkám u závodních motorek jde krása až na konec a řeší se jen velice málo.
Já jsem od toho abych vyrobil a realizoval do finální podoby to co si vedení teamu přeje.
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod MatějXJ » 20.02.2008-03:35

pěkná práce!!! Hlavně ať to nepoloží, to by jsme Drobečka už vůbec neviděli :lol:
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod lynx » 20.02.2008-08:30

Drobečku, už jsem psal na motorkářích :smt023 . S tím vzhledem je to jak říkáš, hlavně že Luky ty sponzory sehnal - ona ta loňská Valentýnova "fiatka" taky nabyla žádným extra estetickým zážitkem, ale díky ní mohl alespoň zaplácnou svoje daňové nedoplatky :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 20.02.2008-11:46

Bílá je dobrá, aspoň Lukáše nepřehlédneme jak se bude drát kupředu 8)
Anonymous
 


Zpět na Jen tak

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků

cron