Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 06.12.2010-18:20
od felika
Urobil som si v Exceli takú hračku a tam si zaznamenávam každý úkon, napr. kilometre, tankovanie, náklady, údržbu, konkrétne opravy atď. Začal som s tým v roku 1982, keď som si kúpil svoje prvé auto - Š100 a odvtedy mám záznamy o všetkých mojich vozidlách, bývalých aj terajších. Teraz by mi už bolo ľúto s tým prestať. Byrokracia, ale sám som si to vymyslel a baví ma to :D. A samozrejme si to archivujem snáď až do vypuknutia tretej svetovej...

Pri výmene brzdovej kvapaliny sprosté slová nepotrebujem, ani pri žiadnej manipulácii s motorkou. Robím to totiž s láskou :smt049, nech sa deje čokoľvek :wink:

PříspěvekNapsal: 06.12.2010-18:41
od Bic0
felika: to mas taky chlapsky menstruacny kalendar :-) Inak ja ta za to chvalim, aspon mam o svojej moto dobre informacie. Ja si o moto zatial take zaznamy sice nevediem (zatial vsetko pamatam) ale na udaje o svojich beznohych zvieratkach som si napisal online apliakciu kde si vediem udaje.

moto asistant

PříspěvekNapsal: 06.12.2010-20:09
od DickSz
Koho to baví nebo neslouží dokonale paměť, zkuste MOTO ASISTANT.
Už nevím kde jsem to stáhnul, ale protože jsem bordelář tak to používám.
Počítá spotřebu, hlídá kilometry ... Určitě toho umí víc, ale - jsem bordelář :oops:

PříspěvekNapsal: 07.12.2010-14:11
od zirklev

PříspěvekNapsal: 07.12.2010-14:53
od Zdeněk
Tak jsem si to stáhnul (díky) a vyzkouším.
A ten můj réjpanec byla pochvala, jen se divím, že tě to od r 82 furt drží. Málokdo má takové supr informace. Jen tak dál. :D :D :D

PříspěvekNapsal: 14.12.2010-23:20
od roman3297
teda klobouk dolů, já jsem schopnej tak akorát vynulovat při natankování počítadlo a než bych došel z garáže ke kompu, tak ten lísteček kam bych si to napsal už dávno nemám a najdu ho za 2-3 měsíce a to už si nepamatuju co ten údaj měl znamenat :lol: tak se radší o nic podobnýho ani nesnažím

PříspěvekNapsal: 15.12.2010-07:25
od Zdeněk
Tak nějak mě to nechytlo. Zkůšal jsem to a mám taky problém v lístečkách mezi autem a klávesnicí u PC :? :? :? . Akorát si pamatuju, že jsem dnes natankoval asi 30 llitrů nafty a na tacho mám asi 110500km+-. Takže mám asi 300km čas.
Přeju hezké vánoce všem.

PříspěvekNapsal: 15.12.2010-12:17
od Bic0
Pre tych ktorym sa nechce viest papierovu evidenciu a maju pravidelny pristup na internet - existuje stranka http://www.spritmonitor.de na ktorej je mozne po registracii viest zaznamy o roznych vozidlach. Zaroven je mozne aj porovnat spotrebu s inymi majitelmi rovnakych modelov ci pozriet ine typy. Kedze som programator a obcas sa po veceroch nudim zacal som pracovat na niecom podobnom.

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-16:51
od mistrhroch
Ogaři poraďte:
Už jste se někdo setkal se ztrátou brzdové kapaliny ze spojkové nádobky, ale nádobka i pístek těsní a dole pod motkou jsem nenašel loužičku??? :? :smt017

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-18:39
od Hynek
mistrhroch píše:Ogaři poraďte:
Už jste se někdo setkal se ztrátou brzdové kapaliny ze spojkové nádobky, ale nádobka i pístek těsní a dole pod motkou jsem nenašel loužičku??? :? :smt017


U XJéčka je lanko a s toho kapalina asi nepoteče!!!! :cry: :? :lol: Ale pokud je kapalinová spojka a strácí se kapalina tak většinou teče do motoru do oleje.

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-18:53
od Bartus
Hynek píše:U XJéčka je lanko a s toho kapalina asi nepoteče!!!! :cry: :? :lol:


Jenže on má XJR :wink:
Pokud nemáš nic na nádobce, tak hledej jak píše Hynek na opačné starně.

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-19:18
od mistrhroch
JJ, asi máte pravdu-už naháním vědomosti-něco píšou tady:http://www.yamaha-xjr.cz/clanek-9
Zkusím tedy jíti "druhou stranou" + v Chomutově objednat těsnění... :?
Zatím díky a přeji klid "kolesovým zbraním"...(i když jsem minulý týden viděl jezdit několik skútrů a jednu jawku!) :shock:

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-23:09
od kodl
to bylo první co jsem měnil. Ta brzdovka nikam nevyteče, skončí na řetězu a v bordelu okolo řetězovýho kolečka, na zami taky nic nebylo. Jo a až budeš měnit olej, bacha na káblík od motoru, vede těsně kolem víčka olej. filtru, pokud ho tam skřípneš, olej je po nastartování venku do minuty všecek, a pokud to dotáhneš nadlidskou silou, tak celý víčko filtru sprasíš a musí se vyměnit (zkušenost z vlastní blbosti.)

PříspěvekNapsal: 09.01.2011-23:19
od mistrhroch
Díky za radu-dám si bacha.
Ještě se chci zeptat, jestli má někdo zkušenost s vrtáním aretačních otvorů do řidítek a nebo jestli je lepší aretační piny odbrousit a utáhnout ovladače a rukojeti "natvrdo"? :roll: (Koupil jsem si širší řidítka).
A zatím poslední otázka-už někdo zkoušel do originálních držáků GIVI nacpat nějaké neoriginální kufry?(Jde mi o všechny tři-vrchní i boční...) :oops: A nebo dobrý kup v akci...
Díky.

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-00:02
od Jiri BN
Ty piny na ovladačích rozhodně neodřezávej. Nejdřív si nastav řídítka do požadovaného úhlu a dobře si to odměř od kraje řídítka (velikost heftu + vzdálenost pinu od kraje ovladače) a pak vrtej.
Pokud dáváš o hodně širší řídítka tak si vyzkoušej zda nebudeš mít krátký hadice a lanka při max. natočení řídítek.

Kufry jsem vyřešil koupí bazarových (top Givi, boční Kappa)
např. http://www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/kufry/
nebo Louis
http://www.louis.de/_40c96bc580db911078 ... =0&typ_id=

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-00:45
od mistrhroch
Bazarové mi stačí.Bohužel všechny tři musím mít Givi-bo jsem koupil originál držák Wingrack Givi.
A ještě teď navíc budu muset vymyslet a dořešit upevnění zadních blinkrů, bo se tam teď nevejdou :evil: (a to jsem pracně sháněl chromované originální blinkry :evil: :evil: :evil: )!
Zítra vracím kufry z Aukra(sice psali "jako Givi", ale upevnění není shodné).Proto teď raději půjdu do jistoty... :smt021

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-10:36
od TOMMZ
Do ploten/nosičů Givi pasuje hromada čínskejch kufrů za pár stovek...viz. odkazy-kufry.

Kód: Vybrat vše
******KUFRY, BRAŠNY, NOSIČE******
České tankvaky, motobrašny - http://ewog.websnadno.cz/ (Havířov)
České tankvaky, motobrašny - http://lojzo.cz/ (Rymářov)
Kappa - kufry, brašny, tankáče - http://www.paolo.cz/ (Brno, Praha, Ústí n/O, SK)
Givi - kufry, nosiče, brašny, tankáče - http://www.motosp.cz (Beroun)
Nayka - kufry, nosiče - http://www.mcf.cz/ (Slušovice)
Nonfango, Oxford - http://www.denicol.cz/ (Chrudim)
Tankvaky, potahy na nádrž BAGSTER - http://www.jpmoto.snadno.cz/ (Praha)
Tankvaky Cameron - http://www.motoshop-lt.cz/ (Litoměřice)
Hliníkové kury, nosiče - http://www.bighusky.cz/ (Petřvald)
Nosiče Motech - http://motorkar.net/ (Brno)
Nosiče Motech - http://www.motoskaut.cz/ (Svitavy)
Kufry, tankvaky, nosiče Kappa - http://www.kappamoto.cz/ (Ústí n/L)
Výroba nosičů (i dle individuálních požadavků) - http://www.bartus.ic.cz/ (Petřvald)
Kufr za nízkou cenu - http://www.maxeuro.cz/ (Olomouc)
Kufr za nízkou cenu - http://www.ultimateracing.cz/p...a-operkou/
Kappa, Motech, GIVI (-za dobré ceny) - http://www.motorkar.net/ (Brno)

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-10:51
od Bartus
Ono ty kufry můžou být jako givi, jen nemáš monorack ale monokey. Všichni to upínání od givi kopírujou.

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-11:15
od Jiri BN
Jak píše Bartus. Wingrack má uchycení systémem Monokey a na něj pasujou kufry všech výrobců co dělají systém Givi- Monokey.

Nejlevnější origo. Wingrack blinkry:
http://www.kappamoto.cz/?p=productsList ... dily-KAPPA

Společnost Airoh (dovozce Kappy) má do 21.1. slevu na vše 17%
http://www.paolo.cz/
Kufry Kappa Monokey
http://www.paolo.cz/kufry-monokey-bez-plotny,78.html

PříspěvekNapsal: 10.01.2011-12:52
od Mira XJ
Na givi držáky ti budou pasovat kufry: motodetail, kappa, givi.(Dá se říct že srovnatelná kvalita).
V ŽÁDNÉM případě aretační kolíky nepiluj. Jeden ten ovladač stojí 3x víc než nové řidítka a ovladače tam máš dva. Tož jak bylo řečeno výše: naměř sklona jak ti budou vyhovovat a dírku pro aretační kolík udělej co nejtěsnější.

Zadní brzda

PříspěvekNapsal: 18.01.2011-20:36
od Anonymous
Zdravím, provedl jsem výměnu brzdové kapaliny na zadní brzdě podle prvního článku na této stránce a po výměně mi přestala fungovalt zadní brzda. Několikráte jsem provedl výměnu kapaliny a vše odvzdušnil, kdy přes písty nešel žádný vzduch. Na zadní brzdě mám dva písty. Poradí mi někdo?

PříspěvekNapsal: 18.01.2011-22:23
od PIG
A pedál brzdy je tvrdej nebo ho prošlápneš?
Brzdový destičky měls dole a čistil pístky jestli chodí ??

PříspěvekNapsal: 19.01.2011-00:56
od TOMMZ
Co to odvzdušnit znova a lépe :wink:

Brzdy

PříspěvekNapsal: 24.01.2011-14:02
od Anonymous
Zdravím, již jsem to odvzdušňoval několikráte, i celou brzdovou kapalinu jsem znovu vypustil a napustil a porad nic. Zadni kolo jsem venku neměl, s brzdovími destičkami jsem nehýbal a na ty písty jsem nekoukal, ještě to udělám. Pedál prošlápnu až dolů. Prostě to vypadá, jako by tam někde byla nějaká bublina vzduchu, které se nemohu pořád zbavit, i když to odvzdušňuji a měním celou brzdovou kapalinu, jěště jsem se s tím nesetkal...

PříspěvekNapsal: 24.01.2011-16:47
od Hynek
Zkus natahnout brzdovku do injekční stříkačky ,povol odvzdušnovák a natlač kapalinu odvzdušnovákem až do nádobky.musíš ale mýt pedál až nahoře jinak kapalina neproteče. Pak to odvzdušni.

PříspěvekNapsal: 24.01.2011-18:45
od Mira XJ
udělej to přesně obráceně.:o) Vem velkou stříkačku - v lékárně třeba naprůplach uší (stojí pár korun) naplň nádobku na motorce až po okraj, povol odvzdhšňovák a přes hadičku kterou budeš mít napojenou jedním koncem na tu stříkačku a druhým na odvzdušňovák tu vrzdovku nacucni. půjde i vzduch:o)ale dávej bacha na to aby jsi nevysál tu nádobku celou. pak dej vědět.

PříspěvekNapsal: 24.01.2011-18:51
od Mira XJ
ještě jednu drobnost - odvzdušňuješ nejprve jeden a pak druhej odvzdušňovák?

Brzdy

PříspěvekNapsal: 29.01.2011-11:15
od Anonymous
Ahoj kluci, díky za rady, nejprve jsem to zkoušel prvně popsaným postupem, že jsem měl kapalinu v injekční stříkačce a tlačil jsem jí tam do doby, než byla nádobka plná. Během příštího týdně zkusím druhý postup, kapalinu z nádobky nasaju do stříkačky. Jinak jsem odvzdušňoval oba ventily, ale pořádně nevím postup, řekl bych že nejdříve ten co je dále od nádobky ( jako je to u auta ). A když budu tu kapalinu nasávat z nádobky do stříkačky, jaký ventil mám vzít první? Ten dál od nádobky nebo ten blíže? Díky za rady...

PříspěvekNapsal: 29.01.2011-12:21
od kubik1
ahoj kucí, řekl bych že si budeš přes závit odvzdušnováku přisávat vzduch :roll: když jsem to zkoušel naopak protlačit tam mi to právě prolínalo kolem a když sem se konečně dotlačil do nádržky vystříklo to tim mrňavým otvůrkem na bandu a řidítka :oops:

PříspěvekNapsal: 21.03.2011-20:12
od mistrhroch
Tak nakonec jsem sehnal dva boční kufry Givi a jako hlavní kufr-nějakou Polskou náhražku, ale ta aspoň sedla na držák GIVI!http://czesci-moto.pl/index.php?p156,kufer-50l-na-dwa-kaski
Předtím jsem musel dva kufry vrátit, bo vůbec nepasovali na držáky Givi, i když byly velice podobné-pozor na to!
Sice to číňani kopírují, ale upnout na GIVI nelze.Jedině použít jejich plotnu.Ale to jsem nechtěl.
Jo a ještě pozor-plotna k tomu polskému je plastová... :cry: :? :smt018