Faudy to popsal až moc detailně a u koupě starší motorky (najeto 20 000km a víc) už 80% toho neplatí.
rkni na kotouče jestli nemaj moc velkou hranu u 40t. už nějaká bude ale nebude to žádná katastrofa.Pokud to byla bouračka,tak jdi od toho - nevěřím tomu,že někdo bude kvalitně opravovat motorku za 75 000,-!!!
Už jsem opravoval a vím kolik to stojí! Nehledě na to kolik stojí dovoz a přihlášení.Všímej si ulámaných a prasklích plastů. Pohlaď zespoda stupačky jestli nejsou ubroušený.(Ničem to neva,ale aspoň uvidíš jak stím někdo jezdil palbu) Jo a ještě co bývá docela drahý,tak jestli je to otevřená verze - 44kW. Němčouři to totiž poměrně často mají zavřený jn na 37kW a to bývá poměrně drahý na otevření. Testík : Motorka musí jet na 5tku 180 a na 6tku o pár kiláčků víc (190)!!!
Na čem jde sundat cena:
- pneu (nové 5000 - 6000,-)
- řetězovka (nové 3500,-)
- jestli nekmitaj řidítka - blbá finta - u 90% XJček kmitaj řidítka (stačí
blbej vzorek na přední pneu nebo volnější ložisko na krku řízení) Ničemu to neva! Test: Na rovinve ozjedeš motorku na 5tku zhruba na 90km/hod a pustíš řidítka,jak bude klesat rychlost rozvibrujou se řidítka - buď nachytanej je chytnout jinak hodíš tlamu.

Zároveň takto vyzkoušíš,jestli motorka nikam netáhne.