No prostě VUL od Krnova
Napsal: 27.04.2011-20:13
Ahoj, co dodat k mému dnešnímu trapasu při návštěvě AZTuningu na seštelování podtlaků? Klidně po přečtení komentujte, ale nekamenujte mě.
Pro rychlejší a levnější seřízení jsem se domluvil, že přijedu, sám si sundám nádrž a airbox a technik JEN přijde a seřídí mi podtlaky a já si to pak zase dám dohromady sám, aby se zbytečně nezdržoval, protože mají moc práce a kdo-ví jestli by mě tam vměstnaly do srazu. Tak jsem to i udělal a po smontování všeho jsem zaplatil (pouze 130kč ) a chystal se k odjezdu. Však to umím, vždyť jsem to měl již několikrát rozebrané. Normálně jsem nastartoval a zařadil 1 a rozjíždím se a technik za mnou ŘVE jak pominutej ať vše vypnu. Všude byl cítit benzín. Zeslezl jsem a koukám že z výfuku z té odvodňovací dírky mi chčije benzín. No po proležené minutě po motkou jsem usoudil, že je to divné.
Prostě jsem debil
Namontoval hadičky podtlaku na přívod benzínu a hadičku od čerpadla na podtlak kohoutu. Jednoduše jsem je prohodil. (blbec). První válec po vyndání svíčky byl plný benzínu tak jsem dal šestku a zadním kolem jsem ho vystříkal ven. Vyšrouboval jsem šroubky na kolenách 1 a 4 svodu a vyteklo asi ještě 2deci benálu. Půl hodinky jsem nechal vše vyvětrat a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil a ona potvůrka chytla hned. (samozřejmě jsem už měl hadičky O.K. ) Nechal jsem ji ještě cca 10min brumlat na volnoběh a pak jsem vrátil NEPOUŽITÝ hasičák, omluvil se za mou debilitu a s ostudou odjel. Asi na mě budou ještě moc dlouho vzpomínat s křečovitým úsměvem na rtech.
Ale určitě nejsem první, co to tak udělal, protože by na svodech ty šroubky nebyly již od výroby. Asi yamaháci tušily, že se někdo takový najde.
A jako na potvoru si švagr co jel se mnou, koupil kameru do přilby a vše mi to natočil. Až doma mi to řekl. A chechtal se jak urvanéj a že to všechno řekne všem na srazu. Tak vás na to předem připravuji, ať pak ze mě nemáte šoky. Ahojte.
Pro rychlejší a levnější seřízení jsem se domluvil, že přijedu, sám si sundám nádrž a airbox a technik JEN přijde a seřídí mi podtlaky a já si to pak zase dám dohromady sám, aby se zbytečně nezdržoval, protože mají moc práce a kdo-ví jestli by mě tam vměstnaly do srazu. Tak jsem to i udělal a po smontování všeho jsem zaplatil (pouze 130kč ) a chystal se k odjezdu. Však to umím, vždyť jsem to měl již několikrát rozebrané. Normálně jsem nastartoval a zařadil 1 a rozjíždím se a technik za mnou ŘVE jak pominutej ať vše vypnu. Všude byl cítit benzín. Zeslezl jsem a koukám že z výfuku z té odvodňovací dírky mi chčije benzín. No po proležené minutě po motkou jsem usoudil, že je to divné.
Prostě jsem debil
Namontoval hadičky podtlaku na přívod benzínu a hadičku od čerpadla na podtlak kohoutu. Jednoduše jsem je prohodil. (blbec). První válec po vyndání svíčky byl plný benzínu tak jsem dal šestku a zadním kolem jsem ho vystříkal ven. Vyšrouboval jsem šroubky na kolenách 1 a 4 svodu a vyteklo asi ještě 2deci benálu. Půl hodinky jsem nechal vše vyvětrat a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil a ona potvůrka chytla hned. (samozřejmě jsem už měl hadičky O.K. ) Nechal jsem ji ještě cca 10min brumlat na volnoběh a pak jsem vrátil NEPOUŽITÝ hasičák, omluvil se za mou debilitu a s ostudou odjel. Asi na mě budou ještě moc dlouho vzpomínat s křečovitým úsměvem na rtech.
Ale určitě nejsem první, co to tak udělal, protože by na svodech ty šroubky nebyly již od výroby. Asi yamaháci tušily, že se někdo takový najde.
A jako na potvoru si švagr co jel se mnou, koupil kameru do přilby a vše mi to natočil. Až doma mi to řekl. A chechtal se jak urvanéj a že to všechno řekne všem na srazu. Tak vás na to předem připravuji, ať pak ze mě nemáte šoky. Ahojte.