Stránka 1 z 1

No prostě VUL od Krnova

PříspěvekNapsal: 27.04.2011-20:13
od Zdeněk
Ahoj, co dodat k mému dnešnímu trapasu při návštěvě AZTuningu na seštelování podtlaků? Klidně po přečtení komentujte, ale nekamenujte mě.

Pro rychlejší a levnější seřízení jsem se domluvil, že přijedu, sám si sundám nádrž a airbox a technik JEN přijde a seřídí mi podtlaky a já si to pak zase dám dohromady sám, aby se zbytečně nezdržoval, protože mají moc práce a kdo-ví jestli by mě tam vměstnaly do srazu. Tak jsem to i udělal a po smontování všeho jsem zaplatil (pouze 130kč ) a chystal se k odjezdu. Však to umím, vždyť jsem to měl již několikrát rozebrané. Normálně jsem nastartoval a zařadil 1 a rozjíždím se a technik za mnou ŘVE :smt088 :smt088 :smt088 jak pominutej ať vše vypnu. Všude byl cítit benzín. Zeslezl jsem a koukám :shock: :shock: že z výfuku z té odvodňovací dírky mi chčije benzín. No po proležené minutě po motkou jsem usoudil, že je to divné.
Prostě jsem debil
:smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021
Namontoval hadičky podtlaku na přívod benzínu a hadičku od čerpadla na podtlak kohoutu. Jednoduše jsem je prohodil. (blbec). První válec po vyndání svíčky byl plný benzínu tak jsem dal šestku a zadním kolem jsem ho vystříkal ven. Vyšrouboval jsem šroubky na kolenách 1 a 4 svodu a vyteklo asi ještě 2deci benálu. Půl hodinky jsem nechal vše vyvětrat a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil a ona potvůrka chytla hned. (samozřejmě jsem už měl hadičky O.K. :smt023 ) Nechal jsem ji ještě cca 10min brumlat na volnoběh a pak jsem vrátil NEPOUŽITÝ hasičák, omluvil se za mou debilitu a s ostudou odjel. Asi na mě budou ještě moc dlouho vzpomínat s křečovitým úsměvem na rtech.

Ale určitě nejsem první, co to tak udělal, protože by na svodech ty šroubky nebyly již od výroby. Asi yamaháci tušily, že se někdo takový najde.

A jako na potvoru si švagr co jel se mnou, koupil kameru do přilby a vše mi to natočil. Až doma mi to řekl. A chechtal se jak urvanéj a že to všechno řekne všem na srazu. Tak vás na to předem připravuji, ať pak ze mě nemáte šoky. Ahojte.

PříspěvekNapsal: 27.04.2011-20:33
od Drobeček
:lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru a tak prohození nehrozí :wink:

PříspěvekNapsal: 27.04.2011-23:03
od Radimathor
No co stane se holt i v lepších rodinách 8)

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-05:06
od OTIS
Drobeček píše::lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru

Aj u diversionů je to tak.

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-06:30
od Drobeček
OTIS píše:
Drobeček píše::lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru

Aj u diversionů je to tak.


Hele a jak se toho tedy dá dosáhnout to takto prohodit?
Já bych prostě mechanicky ani nemohl nasadit hadičku od podtlaků na benzínový výstup na kohoutku, který má totiž o dosti větší průměr.
:roll:

Re: No prostě VUL od Krnova

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-13:07
od mahomaho
Zdeněk píše:...a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil ...


U teto věty jsem se neudržel :smt082

Ale máš bod za toho vola, takhle veřejně.

Apropo taky už jsem kutil až jsem se styděl..

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-13:55
od Zdeněk
Jo ty koncovky na hadičky mají trochu rozdílný průměr, ale když mi to tam tak pěkně pasovalo hned napoprvé!!! Podtlakovou hadičku mám trochu většího průměru a stahuji ji sponkou. A benzínovou hadičku mám tu typickou "jawáckou" průměr 6mm. Chtěl jsem origo hadičky, ale u nás je nemohu sehnat. Jen ty jawácké a ty se na podtlaku utavují po cca 40kmjízdě. Loni jsem je tam měl a zůstal jsem vyset v Opavě, bose utavila, tak jsem doma dal zpět tu širší.

A co se týká toho "vola" ----- stejně i kdybych to veřejně nenapsal, tak by jste si to stejně všichni řekly. ::: No to je vůl, on je prohodil :lol:

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-14:40
od mistrhroch
Teď je prý moderní tunning, kdy šlehají plameny z výfuků... :lol: :lol: :lol:
Ještě, že jsi neuhořel... :wink: 8)

PříspěvekNapsal: 28.04.2011-23:42
od zbynek
Z prdele klika, protože jinak bysme se na TV Nova dozvěděli o flambovaném motorkáři.
Pro jistotu bych vyměnil olej.

Drobečku, jak vidíš, všechno jde, když se chce... :-)

(Jenom mi nejde do hlavy ta nutnost sundat airbox.)
----
edit: Jo, už mi to došlo, Diversion má airbox NAD karburátory, kdežto babičky ZA. Sorrry.
----
edit #2: Tys asi odjížděl s kohoutem na PRI, že?

PříspěvekNapsal: 29.04.2011-16:05
od Zdeněk
Olej je O.K. Šlo to jen jedním levým sáním do válce a pak do laufu. Zkoušel jsem to i pořádněji protáhnout a jízda je zcela stejná jako před tím. I studené starty jsou stejné.
Kohout byl na normal, ale podle mě když jsem nastartoval, tak karbce si braly z hadičky benzín a ten utvořil mírný podtlak, který otevřel kohout na plno a kohoutem tekl benál rovnou do sání.

Jestli se najde dobrovolník, tak mu to na srazu ukážu. Samozřejmě na jeho motce. Ještě bychom ale potřebovaly dalšího s hasičákem, kdyby se náhodou flambovalo. :lol: :lol: :lol: