Stránka 1 z 1

Ztrácí výkon... XJ600N'94

PříspěvekNapsal: 17.04.2007-12:16
od Anonymous
Ahoj, občas se mi stává, že začne ztrácet výkon a to tak brutalne, že to vypada žě běží na tři nebo i na dva valce... na volnoběh je vše ok a bez zatiženi jde bez problemů do maximalnich otáček...

PříspěvekNapsal: 17.04.2007-12:22
od OTIS
Napadá mě, že ti třeba nestíhá dotékat benzín do karbeců... Ucpaný nebo nevhodný palivový filtr, problém v kohoutku...

PříspěvekNapsal: 17.04.2007-12:43
od Anonymous
Ted jenom jak to zjistit... cely sem to rozebral a jedine v palivovy kohoutek byl na strane podtlaku mirne zaroseny, jinak to vypada, ze prutok do karburatoru je ok.... nevis kolik benzinu ma prepumpovat?

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-11:28
od Anonymous
presne takyto problem mam aj ja, v nedelu islo XJ600N('01/'04) uplne krasne, po priblizne 350km strata vykonu, 3 krat strelila do vyfuku, ale potom uz bola v klude, do 4tis ide stale v poriadku, ale potom zacne vibrovat, do otaciek ju vyzeniem, ale vykon nema, na plny plyn na 2 mozem pustit lavu ruku z riaditiek, jednoducho stratila tah.

Masina je doma cca 2,5 mesiaca, ako som si vsimol, nepoznala udrzbu, ale mala iba 17tis. povodna retazovka, filter olej... olej+ olejovy filter sa menil hned, vzduchovy filter je tiez v pohode, dovolil by som si povedat, ze je o nu postarane dobre. Akurat som si nie isty, ako je to s karburatormi, resp s podtlakmi, ale behom 100km sa hadam nemozu naraz rozstelovat. Bolo pri rozjazdoch pocut divne razy oz zadneho kolesa, myslel som si, ze to robi lozisko o ktorom som cital, ze byva poruchove, po dojazde domov som dal dole zadne kolo, skontroloval loziska v rozete aj v kolese, vsetko ocistil a namazal litiovovym plastickym mazadlom. ocistil retaz a takisto namazal sprejom na to urcenym, razy od kolesa prestali, ale stale nema tah. Po zahriati nasledujuci den som skusil ist na dialnicu, a viac ako 130 som z nej nedal, nejazdim tak, ale vklude som mal lavu ruku iba polozenu na riaditkach, tah stale chyba.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pri kupe sa dbalo na origo stav. Momentalne ma 20300, asi na povodnych svieckach, s menenym olejom a dozivajucou retazovou sadou podla zubov na vyvodovom kole. Co by som mal skusit? Nastavit podtlaky?

tie foto budu asi velke, prepacte...

PříspěvekNapsal: 22.05.2007-12:14
od OTIS
Tu řetězovku bych nehodnotil jen podle zubů kolečka. Pokud není nerovnoměrně vytahaný, neteče kolem o-kroužku rezavá sračka, není moc volný na rozetě tak bych ještě s výměnou počkal. Vycházím z to, že mě vydržel přes 30 tis., věřím že na doraz tak 35 tis.

A jeté koupils moto, nevíš kolik má skutečně najeto...
Určitě vyměň svíčky, nech zkontrolovat ventily, podtlaky - na co čekáš?. Taky vypusť komory od karburátorů, jednu sundej. Když tam bude bordel, tak je všechny vyčisti. Případně vyměň palivový filtr. Ten vzduchový filtr bych taky vyměnil.

PříspěvekNapsal: 07.08.2007-18:50
od Anonymous
Ty jo jsem nevěděl že taky NIKE dělá řetězovky :lol: . To rozetové kolečko je uplně hyn. To už to má za sebou.

PříspěvekNapsal: 07.08.2007-20:25
od Mira XJ
Benálu máš dost? Střílí to do výfuku,když nemá benál. Takže prvně zkus přepnout kohout na PRI a zkus to projet. Hned po tom bych tipoval karburátory - podtlaky. A taky bych mrknul na ventili už mají čas.

PříspěvekNapsal: 07.08.2007-21:10
od Anonymous
Napadá mne jen nedostatek benzínu ( kohout, filtr ) a nebo jsem zažil jednoho chopera, jak špatně nasadil vzduchový filtr a jak mu to sálo falešný vzduch, tak mu to netáhlo. Vzduch do motoru musí mít taky nějaké parametry, ani moc, ani málo.