Otevření na plný výkon

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Otevření na plný výkon

Příspěvekod Anonymous » 30.10.2006-08:36

Zdravim chtěl bych si koupit xj 600 diversion ale když už se mi nejaká líbí má 25 nebo 37Kw (z Německa). Tak by me zajímalo jestli náhodou někdo nevíte za kolik a kde bych ji mohl nechat otevřít. Dík
- Spíš mě zajímá ta cena otevrění!
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 30.10.2006-20:08

Nemyslim, že by byl problém sehnat diversion s 25kW v tp, přitom plně otevřenou.. Například já mám v techničáku-původní výkon 37kW, omezený na 25kW, ve skutečnosti ale 45kW(to už tam ale nemám) :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 30.10.2006-23:20

kakabus píše:Nemyslim, že by byl problém sehnat diversion s 25kW v tp, přitom plně otevřenou.. Například já mám v techničáku-původní výkon 37kW, omezený na 25kW, ve skutečnosti ale 45kW(to už tam ale nemám) :lol:

Akorát pak nevim jak při koupi zjistim zě je opravdu otevřená když bude mit v techničáku třeba 25 kw !nemám s tímto žádné zkušenosti!
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 30.10.2006-23:43

25kW má podle papíru jet jenom 140km/h, takže když to pojede 150 a víc by měla být otevřená. ..je to jen má čistá teorie.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod MatějXJ » 31.10.2006-03:17

Když jsem byl se 600 v servisu, tak mi říkali, že je otevřená a poznali to podle gum co drží vz.filtr na karbeci. Byli tam větší díry normálně vyřízlí nožem. O kolik to nevím, protože jsem neměl s čím porovnat. Prý se takhle otvírali doma.
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod TOMMZ » 31.10.2006-07:18

To ale asi nebude vidět bez rozebrání, což se při koupi asi dělat nebude...
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 31.10.2006-08:26

No a nemáte teda někdo představu kolik to otevření může stát. Nechtěl bych něco prořezávat doma.
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 01.11.2006-21:07

Na cenu a podrobosti otevření se poptej přímo v Yamaze. Na kolik je otevřená bys měl poznat podle maximálky.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 01.11.2006-21:13

Jiri BN píše:Na cenu a podrobosti otevření se poptej přímo v Yamaze. Na kolik je otevřená bys měl poznat podle maximálky.

Do Yamahy sem psal pred 14 dny a jeste neodpovedeli :(
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 01.11.2006-21:20

Čento píše:
Jiri BN píše:Na cenu a podrobosti otevření se poptej přímo v Yamaze. Na kolik je otevřená bys měl poznat podle maximálky.

Do Yamahy sem psal pred 14 dny a jeste neodpovedeli :(


Jestli se chceš něco dozvědět, volej..na maily se všeobecně kálí, podle mojí zkušenosti :x
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 03.11.2006-03:47

Kamarátovi otvaral xj 600 a mne LS 650 mechanik čo nám opravuje mašiny. Nemyslím si že v tom je nejaký problém. Aj keď sám by som to nezvládol.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.11.2006-08:05

Mám někde papír co se má měnit když jí otevíráš. Ale je to německy a díly jsou popsaný asi značením YAMAHY.
Když to zjistíš napiš prosím sem jak se to otevírá.
Asi taky ještě nějakou přivezu.
Anonymous
 

Odškrcení...

Příspěvekod Anonymous » 29.11.2006-12:08

S tím otevřením je to trochu složitější - závisí to na tom, jestli motorka byla seškrcená už od výroby, nebo dodatečně.
Mám XJ600/1998 původně z Rakouska. V Techničáku 25KW. Koupil jsem jí s tím, že je otevřená. Byla, ale jen na 37Kw (to je to odstranění záslepek v sání).
Průběh z brzdy je tady: http://album.volny.cz/pilda/view.php?album_id=33090&view_page=0&browse_page=0#img
- moje je ta červená křivka.
Další omezení bylo v karburátorech na šoupátkách (plastová část šoupátka vyčnívá nad membránu, takže šoupátko nemůže vyjet úplně nahoru). Jak je vidět z grafu omezení týká spíše vyšších otáček, při "běžné jízdě" se to moc neuplatní.
Při prohlídce teď po sezoně jsem to nechal odstranit (odsoustruží se ten vyčnívající kousek šoupátek-je riziko poškození membrán) v Yamaze ve Staré Boleslavi.
Zatím jsem to ale nevyzkoušel, jak moc je to poznat - uvidíme na jaře.

Zdraví Pilda
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 29.11.2006-17:59

U mě to moc poznat nebylo...ale je fakt, že se to dělalo přes zimu a já nejsem takovej znalec, abych po dvou měsících poznal rozdíl pár koníků.

Průběh z brzdy je tady: http://album.volny.cz/pilda/view.php?al ... page=0#img
- moje je ta červená křivka.


Až moc velkej krouťák ne?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Re: Odškrcení...

Příspěvekod Anonymous » 29.11.2006-19:19

Pilda píše:Průběh z brzdy je tady: http://album.volny.cz/pilda/view.php?album_id=33090&view_page=0&browse_page=0#img
- moje je ta červená křivka.


Rozumím tomu dobře, že červená je naměřená a modré jsou výkon a krouťák podle výrobce? :?: :roll:
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 29.11.2006-19:36

Ja bych si tipnul, že spíš podle Dynojetu na zadním kole a nizozemskýho XJ z roku 95.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 03.12.2006-18:29

A nevíte kolik by to tak +- mohlo stát?Docela by mě to zajímalo....
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 03.12.2006-18:38

Já bych si tipnul, že tak 2000 až 8000. Podle toho, kdo ti to bude dělat a jestli to zkontroluje i na brzdě.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 05.12.2006-10:34

Ahoj,
s tím grafem je to asi tak, jak uhádl TOMMZ. Je stažený odněkud z nizozemských XJ stránek a vím o něm jen to, co je na tom obrázku.
Tu červenou křivku jsem tam dokreslil já podle měření na brzně (měřeno na zadním kole, přepočteno na motor). Měřili mi to u. Kasalického, originální protokol příležitostně nascanuju.
Jak sme psal, oddškrcení mi dělali teď v Yamaha-Ulrich, stálo to ani ne 1Kkč (pěkná cena:).
Na brzdu jsem to znova nedával, tehdy u p. Kasalického (http://www.kompletanew.tkmoto.cz/) to stálo cca 500kč.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.12.2006-19:01

Dostal jsem mailem:
Dokument, který se týká otevírání XJ na plný výkon.
Já neumím ani německy takže nevím jestli toto někomu pomůže.
Měl jsem před měsícem hovor s vedoucím servisu Yamaha a ten taky nevěděl co a jak se má vyměnit a ani kde to zjistit.
Honza Klein


_jine/ruzne/OTIS_TUV%20yam2.pdf
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 10.12.2006-18:42

Ahoj,

tak jsem to dneska byl po odškrcení prvně (a pro letošek asi naposledy)projet. Odpovídá to tomu grafu, zhruba do 6000 ot. je to stejné, ale pak to s rostoucími otáčkami táhne dál.
Tedy, poznat to je, pokud to vytočím přes těch 6000. Ale při běžném cestování se toho asi moc neužije.
Ještě připojuju scan měření od p. Kasalického - je to před tím odškrcením. Je to tady:

http://album.volny.cz/pilda/view.php?album_id=33090&view_page=1&browse_page=0#img

Zdraví Pilda
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník