Stránka 1 z 1
Rozvodak za 10tis.???
Napsal:
15.05.2006-21:40
od Anonymous
dotaz: Zdravim, jen se chci zeptat a nevim koho. Mlati mne neco v
motoru, kazdej tvrdil neco jinyho, tak jsem to dal do servisu, borec to
rozdelal a rikal mne ze mlati primar, ale ze to nevadi, ze horsi je ze
mam vytahanej rozvodak(byl menenej???), a ze by stala 10tis. prace a
5tis. material. Je to proboha mozny? Diky, Lukas
Napsal:
16.05.2006-07:25
od Anonymous
Proboha co je to za servis? Já to dával do YAMAHY,za rozvoďák chtěli cca 1300 Kč a za práci si vzali asi 1400 Kč a to ještě poštelovali motor.
A měl by ten rozvoďák vydržet 35.- 40.tisíc km,ale teď si nejsem jistý jestli to není náhodou jen 30.- 35. tisíc km.
A napínák rozdělával? Jestli tam není třeba prasklá pružina,stojí kolem kila.
Měl jsem podobný problém a rozvoďák to nebyl. Drnčel mi plech na výfuku
.
Napsal:
16.05.2006-11:41
od Anonymous
Dik moc za tuto pozitivni odpoved! Uz sem se ptal aji jinde a taky se tomu zasmali co to je za castku. A s tim primarem je to teda jak? Vadi to ze mlati a je vytahanej? Lukas
Napsal:
16.05.2006-12:01
od Anonymous
Tak jako že dobré to není.Nevím co máš za motorku,který rok a kolik má najeto.
Já jsem ho tam měnil po cca 80. tisících.Je tam napínák,který ho dopíná tlakem oleje,nejvíc mlátí na volnoběh.
Řetěz přijde asi na 5000 Kč a napínák na 1500 Kč.
Nejhorší je na tom ta práce,musí se rozhodit celý motor a to se přijde většinou na další závady.Letos jsem to dělal a vyšlo mě to na cca 30 000 Kč.
Napsal:
16.05.2006-12:13
od OTIS
viewtopic.php?t=261
Napsal:
17.05.2006-21:28
od Anonymous
Ty vole, tak to je docela dost 30tis. To moje XJ je z 92r. a dal jsem za ni 48000, takce by to bylo decela sileny do toho cpat takovy prachy. Ma najeto asi 60tis. Jestli staci vymenit ten rozvodak, tak udelam jen to a na ten primar kaslu. Ale dik za odpoved.
Napsal:
04.10.2006-20:08
od Peta
Jak je to tedy s tím rozvoďákem? po kolika km se poprvé mnění? Jednou tu píšete 40 po druhé zase 80tis. km
Udělejte mi v tom jasno. Už ste ho někdo mněnil? Ajakým spůsobem, půlením motoru,nebo nýtováním?
A co napínak řetězu,ten se taky nějak seřizuje, nebo mnění?
Napsal:
05.10.2006-06:38
od Anonymous
V YAMAZE mi říkli že se mění po 35.tisíci maximálně 40.tisíc. Nevím mám tam nýtovaný D.I.D., to asi záleží jak kdo co preferuje. Řetěz v celku je taky navíc nýtovaný a pevný jako jeho nejslabší článek.Dle mého je to úpně jedno a navíc se nemusí rozebírat motor.Napínák se mění podle toho jak je vychozená lišta napínáku a jak jsou unavené pruziny. A pokud vím tak napínák se nijak neseřizuje.
Napsal:
05.10.2006-18:00
od Peta
po 35 tisících
, tak to mám nejvyší čas na výměnu ,zavolám do servisu a uvidíme co mi k tomu řeknou....
Napsal:
05.10.2006-18:45
od OTIS
Stav řetězu by měl zhodnotit při ventilech.
Myslím si, že ten interval je individuální. Vycházím třeba z toho (pokud se nepletu), že Faudy ve svém dlouhodobém testu nezmiňoval výměnu a to má nějakých 70 tis. km.
sjirka mi kdysi psal, že mu ho měnily v RF Holubice, tak by mohl napsat co to stálo.
Napsal:
06.10.2006-08:59
od Faudy
Tak tak, 70, rozvodak puvodni, prej jeste ok. Ale zase nejezdim dveste v meste
Napsal:
06.10.2006-09:41
od Anonymous
Cauke, rozvodak puvodni 62, to samy co Faudy, horsi jsou stupacky a levej blinkr - nic nevydrzej - v so jsem si u Pribrami ustlal
Napsal:
09.10.2006-08:36
od Anonymous
No, já si na stupačky nestěžuji...mě při ustýlání asi docela pomohly...ani se neohly
Napsal:
13.10.2006-18:13
od Peta
Tak sem koneně volal do servisu a tam mi řekli že zaleží na stylu jízdy,ale minimálně 60tis. by mněl vydžet.