XJ 750 a pneu

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

XJ 750 a pneu

Příspěvekod davidari » 19.01.2015-15:57

Ahoj, koupil jsem si xj 750 z roku 84 a mám určité problémy. Můžete mi poradit? Možná to už někdo z vás řešil. Rád bych věděl jak moc široká guma se vejde na zadek bez ohledu na TP či technickou atd. Momentálně tam mám 120 a rád bych tam dal třeba 130, 140 či širší. Je tam limitovaný prostor na kardan. Díky za info
davidari
 
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2015-15:44
Kraj: Středočeský
Typ XJ: Yamaha XJ 750
Rok výroby XJ: 1984

Re: XJ 750 a pneu

Příspěvekod Jarek » 19.01.2015-20:17

Ahoj,
to jsi asi na špatném fóru, tuzing, prznění motorek, a nápady náctiletých se řeší na motorkari.cz
Motorky jsou život. Všechno, co se děje předtím nebo potom, je jen čekání.
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Re: XJ 750 a pneu

Příspěvekod davidari » 20.01.2015-09:43

Pokud přestavba motorky je pro tebe prznění tak tvůj názor přijímám, ale nesouhlasím s ním. Spíš jsem očekával reakci a radu od lidí, kteří s tím mají určité zkušenosti.
davidari
 
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2015-15:44
Kraj: Středočeský
Typ XJ: Yamaha XJ 750
Rok výroby XJ: 1984

Re: XJ 750 a pneu

Příspěvekod Radimathor » 20.01.2015-14:24

Ideální je si změřit kolik tam máš prostoru a od toho se vše odvíjí, ovšem pozor, jestli dáš širší gumu třeba 150 místo 120 na původní ráfek tak je to k hovnu vzhledem k tomu jak se změní její profil a zakulacení, je to o hubu.
Všudezdejší
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Re: XJ 750 a pneu

Příspěvekod Jarek » 21.01.2015-06:52

750 je krásná motorka, už jich moc nejezdí a tak je škoda ji nedat do původního stavu. Zhruba za stejný peníze a námahu co narveš do stavby, ji v origo stavu budou obdivovat i další generace. Kdežto vlna jednosicových kafáčů, nebo ve tvém případě dle řídítek cafe-dirtbike, brzo odezní.

Jinak na tvoji otázku ti fundovaně odpověděl Radimathor, jen doplním že pokud je motorka jen showbike tak máš možnost distanční podložkou vyosit kolo doprava a vznikne ti další místo (vzhkledově ty max 2cm nikdo nepozná). Jestli to myslíš vážně a má to být opravdová přestavba, tak se fantazii meze nekladou, řetěz, řemen, dvakrát zalomený kardan, jednostranná kyvka, rozsířené ráfky a vysněná 300 guma. :D
Motorky jsou život. Všechno, co se děje předtím nebo potom, je jen čekání.
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron