motor-kosmetika

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

motor-kosmetika

Příspěvekod atonal » 19.08.2013-08:50

zdravím,
po banálním pádu proražená nádrž a .. hořelo skoro vše, prosím o radu jak vyleštit nebo nalakovat díly motoru aby se na něj znovu dalo koukat
atonal
 
Příspěvky: 1
Registrován: 19.08.2013-07:19
Kraj: Olomoucký
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1986

Re: motor-kosmetika

Příspěvekod jawarmaniak » 01.09.2013-15:21

No je to trochu složitější...

1. sundání VŠECH původních vrstev a nánosů a odmastit, ideálně opískovat
2. žáruvzdorná vypalovací základovka na silikonové bázi
3. vrchní lak, tady záleží, jakou barvu motor měl (černá/šedá). Každopádně vypalovací barvu na silikonové bázi

Je nutné nanášet co nejslabší vrstvy, protože silné vrstvy zhoršují prostup tepla.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron