Stránka 1 z 1

motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 23.10.2011-18:27
od Zajda_912
Zdravím, mám XJ 600 (1999),
vím, že se to tady řešilo už mnohokrát a snad ze všech stran, ale tohle, co mě zajímá, jsem se nikde nedočetl.
Na motorkářích jsem našel příspěvek jednoho člověka, který psal, že má verzi Seca II (pro ameriku) která má mí údajně 55kW. Nejdřív jsem si myslel, že se jedná třeba jen o chybu přepisu, nebo přepočtu jednotek, ale on s tím byl prý na brzdě a opravdu mu naměřili nějakých 54kW.
Já mám tu verzi "německou" která má prý 37kW.
Nevíte někdo, čím se ty motory liší?? Kde je ten výkon? Na karbcích? V čem?
Koketuju s myšlenkou sehnat si někde ty díly a namontovat je tam. Přeci jen by nebylo vůůbec od věci mít nějakých těch 25 kobylek navíc.
Byl jsem se ptát v prodejně Yamaha (motocentrum Hradec Králové) a pán na kase... Slušně bych to shrnul tím, že jsem arogantnějšího člověka už dlooouho neviděl. Takže tam se nic nedozvím. Zkoušel jsem to, ale bylo mi řečeno že to neví, a vědět nechce, že ho to nezajímá a rozhodně to nebudu řešit a jestli mám problém s výkonem, tak ať nevysírám a koupim si novější, výkonější mašinu...
Zvědavost mě žere.
Pokud se to tu už někde vyřešilo, předem se omlouvám, ale nenašel jsem.
Předem dík

Re: motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 24.10.2011-14:46
od Koudy01
Jedna z veci bude asi tohle (2. a 3.):
http://www.motocomponents.cz/motor/prir ... nd=Odeslat

Dalsi nevim, jenom tusim, ze to je kvuli emisim ci co. Pak sem nekde na motorkarich cetl, ze v karbecech je najakej plastovej doraz, kterej brani, aby se soupatko nebo klapka ( z kontextu sem nepochopil co) neotevrela naplno.

Re: motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 24.10.2011-15:19
od xy
...už se to tady před lety řešilo, tuším tu kdysi byly i karburátory na prodej, zkus pohledat ve starších tématech

...já tedy měl taky 37 kW z Německa a nemyslím si, že by měla proti otevřené verzi nějak výrazně méně výkonu...(tedy napadá mne snad jen jeden okamžik- cesta ze slovenského srazu s bolkem a spol., tam ovšem ta stošedesátka na dálnici nevadila ani tak motorce jako spíš mně a batůžkovi :oops: )... 190 to umělo taky :wink:

něco málo třeba tady: viewtopic.php?f=4&t=760&p=7046&hilit=37+kw%2C+otev%C5%99en%C3%AD#p7046

Re: motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 29.10.2011-22:38
od Zajda_912
Ale tohle tam nikdo neřeší.
Pokud dobře koukám, řeší se jen obecně "otevření" Ale to většinou znamená na těch 45kW. Ale co těch 55? Na čem je to tak moc otevřené?

Re: motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 30.10.2011-23:23
od petrsa
moc tomu nevěřím, prohledej secaII forum (http://seca2.forumup.org), jsou tam grafy z brzdy us modelů, případně se tam poptej.

Re: motory 55kW vs. 37kW

PříspěvekNapsal: 31.10.2011-16:26
od Radimathor
Měl jsem SecaII (us verze) měla psáno 55kw motor měl značení 4DU, ty evropský měly 4BR. Elektriku - blinkry - jsem měl předělanou na evropský standard, akorát přední světlo se při nastartovanym motoru nedalo vypnout.