Stránka 1 z 1

volnoběh

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-15:58
od Anonymous
pořád laboruju nad nepravidelným volnoběhem.
Nejdřív jsem oběvil zlomenou fajfku. Vyměnil jsem zapalovací cívku s oběma fajfkama a je to stále stejné.
Když dám při volnoběhu ruku za pravý výfuk (2 a 3 válec) slyším krásné pravidelné TRTRTRTRTRTRTRTRTRTR
když dám ale ruku za levý (1 a 4 válec) je slyšet D D D D D D D jakoby pálil jen jeden

je to normální? (myslim že né)
karburátory jsou seřízené, už pomalu nevím co dál.

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-18:58
od Rix
Pokud jseš si jistej že máš vše v pořádku,tak si nech změřit tlaky,těsnost ventilů a taky ventilové vůle. Může ti tam třeba podfukovat nějakej ventil.

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-19:51
od Anonymous
vůli ventilů jsem měřil a je v toleranci.
Co se týče komprese tu skusím asi o víkendu. Snad najdu starou svíčku abych z ní udělal redukci na měřák
co mám zkušenosti tak aby nepálil beznín kvůli tlakům tak už to musí být někde hodně v pytli.

celkem mě zarazilo že při sundaném airboxu nejde motor vytočit nad cca 8tis, začne se to "dusit". Přitom během jízdy jde motor do otáček nádherně

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-20:05
od Rix
ono to ten benzín spálí ale třeba ti vzniklej tlak při hoření utíká do vejfuku a to pak dělá takový ten zvuk jako když to jde na tři.
Říká se tomu podpálenej ventil

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-20:35
od Anonymous
Koukni na svíčky. Jestli je jedna uchcaná, může to být vadnou svíčkou.
Může být i vadná fajfka. Fajfka by měla mít okolo 2 kohmů. Jestli má víc, vyhodit a koupit novou.

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-21:34
od kaplos
Na přesné určení, který válec pálí nebo nepálí existuje jednoduchá metoda a to odpojování válců. Nastartuj a začni postupně jeden válec po druhém odpojovat a připojovat. Pokud narazíš na fungující válec poklesnou otáčky nebo motor zhasne, pokud narazíš na nefunkční válec změna nebude žádná. Pro potvrzení svíčky si ji z jednoho válce přehoď na druhý. Pokud najdeš jednu vadnou, tak je stejně vyměň všechny. Pro odpojování kabelů použij aspoň hadr nebo lépe pracovní rukavice - vysoké napětí.

PříspěvekNapsal: 13.03.2009-21:46
od Anonymous
Nebo cákni po staru vodu na svody a ten, z kterého se voda neodpaří, bude v prdeli.

PříspěvekNapsal: 14.03.2009-08:06
od Anonymous
s tím odpojováním válců to není tak jednoduchý.
pamatuju u starý škodovky když odpojíš třeba třetí válec tak to motor pomalu ani nepozná, když odpojíš první budeš mít problém ho udržet při životě.

spíš bych potřeboval aby někdo z vás nastartoval motorku, dal ruku za výfuk a poslouchal jestli je prdění z výfuků stejný nebo ne.

snad to půjde stáhnout. Tady jsou zvuky z mý motorky:
http://88.103.64.126/drupal6/soubory/1+4.wav
http://88.103.64.126/drupal6/soubory/2+3.wav

PříspěvekNapsal: 14.03.2009-08:37
od Racek
bolek_xj píše:Nebo cákni po staru vodu na svody a ten, z kterého se voda neodpaří, bude v prdeli.


Já na ně sahal , nedoporučuju :D ... pak sem plivnul , taky nedoporučuju , zustal tam flek kterej sem pak musel čistit (ani jednou sem se netrefil na poprve :lol:) ...takže ta voda bude asi nejlepší , taky sem na to přišel :twisted:
Stačilo vyměnit nový svíčky DENSO za starý NGK a mam pokoj...teď po zimě se mi to u jednoho válce zase stalo , tak sem to nechal ohřát a chytnul se sám , nesmím dát plnej sytič ...taky můžeš mít zvodnatělej benzín po zimě , já s tim měl hodně starostí když sem jí koupil , ujel sem od koupě asi 3 km a konec , museli sme přivézt novej a ten starej vypustit, ale jestli si měl přes zimu plnou báň tak by to mělo bejt v klidu.

PříspěvekNapsal: 14.03.2009-08:40
od Anonymous
kdyby měl někdo dlouhou chvíli, dnes se v tom budu hrabat tady na dílně

Loc: 50°3'57.311"N, 14°17'28.894"E

(tel 739279225)