volnoběh

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

volnoběh

Příspěvekod Anonymous » 13.03.2009-15:58

pořád laboruju nad nepravidelným volnoběhem.
Nejdřív jsem oběvil zlomenou fajfku. Vyměnil jsem zapalovací cívku s oběma fajfkama a je to stále stejné.
Když dám při volnoběhu ruku za pravý výfuk (2 a 3 válec) slyším krásné pravidelné TRTRTRTRTRTRTRTRTRTR
když dám ale ruku za levý (1 a 4 válec) je slyšet D D D D D D D jakoby pálil jen jeden

je to normální? (myslim že né)
karburátory jsou seřízené, už pomalu nevím co dál.
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 13.03.2009-18:58

Pokud jseš si jistej že máš vše v pořádku,tak si nech změřit tlaky,těsnost ventilů a taky ventilové vůle. Může ti tam třeba podfukovat nějakej ventil.
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Anonymous » 13.03.2009-19:51

vůli ventilů jsem měřil a je v toleranci.
Co se týče komprese tu skusím asi o víkendu. Snad najdu starou svíčku abych z ní udělal redukci na měřák
co mám zkušenosti tak aby nepálil beznín kvůli tlakům tak už to musí být někde hodně v pytli.

celkem mě zarazilo že při sundaném airboxu nejde motor vytočit nad cca 8tis, začne se to "dusit". Přitom během jízdy jde motor do otáček nádherně
Anonymous
 

Příspěvekod Rix » 13.03.2009-20:05

ono to ten benzín spálí ale třeba ti vzniklej tlak při hoření utíká do vejfuku a to pak dělá takový ten zvuk jako když to jde na tři.
Říká se tomu podpálenej ventil
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Anonymous » 13.03.2009-20:35

Koukni na svíčky. Jestli je jedna uchcaná, může to být vadnou svíčkou.
Může být i vadná fajfka. Fajfka by měla mít okolo 2 kohmů. Jestli má víc, vyhodit a koupit novou.
Anonymous
 

Příspěvekod kaplos » 13.03.2009-21:34

Na přesné určení, který válec pálí nebo nepálí existuje jednoduchá metoda a to odpojování válců. Nastartuj a začni postupně jeden válec po druhém odpojovat a připojovat. Pokud narazíš na fungující válec poklesnou otáčky nebo motor zhasne, pokud narazíš na nefunkční válec změna nebude žádná. Pro potvrzení svíčky si ji z jednoho válce přehoď na druhý. Pokud najdeš jednu vadnou, tak je stejně vyměň všechny. Pro odpojování kabelů použij aspoň hadr nebo lépe pracovní rukavice - vysoké napětí.
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 13.03.2009-21:46

Nebo cákni po staru vodu na svody a ten, z kterého se voda neodpaří, bude v prdeli.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 14.03.2009-08:06

s tím odpojováním válců to není tak jednoduchý.
pamatuju u starý škodovky když odpojíš třeba třetí válec tak to motor pomalu ani nepozná, když odpojíš první budeš mít problém ho udržet při životě.

spíš bych potřeboval aby někdo z vás nastartoval motorku, dal ruku za výfuk a poslouchal jestli je prdění z výfuků stejný nebo ne.

snad to půjde stáhnout. Tady jsou zvuky z mý motorky:
http://88.103.64.126/drupal6/soubory/1+4.wav
http://88.103.64.126/drupal6/soubory/2+3.wav
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 14.03.2009-08:37

bolek_xj píše:Nebo cákni po staru vodu na svody a ten, z kterého se voda neodpaří, bude v prdeli.


Já na ně sahal , nedoporučuju :D ... pak sem plivnul , taky nedoporučuju , zustal tam flek kterej sem pak musel čistit (ani jednou sem se netrefil na poprve :lol:) ...takže ta voda bude asi nejlepší , taky sem na to přišel :twisted:
Stačilo vyměnit nový svíčky DENSO za starý NGK a mam pokoj...teď po zimě se mi to u jednoho válce zase stalo , tak sem to nechal ohřát a chytnul se sám , nesmím dát plnej sytič ...taky můžeš mít zvodnatělej benzín po zimě , já s tim měl hodně starostí když sem jí koupil , ujel sem od koupě asi 3 km a konec , museli sme přivézt novej a ten starej vypustit, ale jestli si měl přes zimu plnou báň tak by to mělo bejt v klidu.
Naposledy upravil Racek dne 14.03.2009-08:45, celkově upraveno 1
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 14.03.2009-08:40

kdyby měl někdo dlouhou chvíli, dnes se v tom budu hrabat tady na dílně

Loc: 50°3'57.311"N, 14°17'28.894"E

(tel 739279225)
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník