čau kolego
hele nemáš pravdu s tím že tady nejsou konkrétní rady. Např.: ten výkon: vem si pětistovku a nech si ho změřit a víš na čem jsi. Podle toho co píšeš za max rychlost, tak ji máš uškrcenou na 25kW. Ano, může to být chyba nějakýho uředníka, nebo někoho na evidenčce, nebo technické když to sepisoval po dovozu. Asi. Za druhý: jak odškrtit: Podle VIN u nějakýho dealera Yamahy zkusit zjistit způsob škrcení. U mě to třeba nikdo nevěděl. Takže máš možnost buď koupit karburátory z otevřený verze jako já a nechat vyměnit. Což je podle mě nejlevnější varianta. A nebo to nechat v servisu aby ty tvoje rozdělali a vyměnili v nich co se má (šoupata, pružiny, jehle, volnoběžný trysky) u originálních dílů je tohle balík jako sviňa.
A nebo ještě jedna horší možnost, že máš třeba kombinaci v omezení v karburátorech a pak ještě v řídící jednotce, když píšeš že to točí 7500. Mělo by to jít v poho až nadoraz jako mě. Právě to že se to zastaví na těch otáčkách může dělat podle mě ta jednotka.
To znamená: rozbij prasátko a běž s tím na brzdu kde zjistíš výkon a ty otáčky a pak k ofiko dealerovi Yamaha a když budeš mít štěstí na ochotnýho prodavače tak ti z jijech počítače o té motorce něco zjistí.
Je to málo rad a postupů? myslm že ne. Nic jiného se tady asi nedozvíš.
Čus a hodně štěstí
Jo jinak karburátory od 2000 nahoru myslim a jednotka na eBay se dá kolem 100e