Opet mam par dotazu. Byl bych moc vdecnej, kdyby se nekdo vyjadril a poradil jinak nez "dej to do servisu". Svou motorku mam rad a rad si na ni delam veci sam

Rozpulil sem motor a narazil sem na par veci:
1. dotaz: jak poznam na primaru, ze je vytahanej? prikladam fotky, vim ze tam toho nejde moc videt, ale de z tohodle vyvodit jestli je vytahanej a zralej na vymenu nebo to tahle soudit nejde? pripadne, cim se mam ridit, abych poznal, ze je v riti?
http://blackfiat.ic.cz/motorka/8.jpghttp://blackfiat.ic.cz/motorka/9.jpg2. dotaz: opotrebeni napinaku - vypada takhle moc opotrebenej napinak a nebo je v cajku?
http://blackfiat.ic.cz/motorka/10.jpg3. toto by mel byt regulator mazani. ale pri demontazi sem narazil na problem. regulator v prevodove skrini vubec nedrzel a mel docela vuli(normal sel upa lehce vysunout - opotrebovanej o-krouzek - kdyz si predstavim jakej tlak oleje tam je, aby to procestovalo vsechny ty kanalky, tak to muselo docela brutalne protikat a netesnit a regulovat uplne blbe - mam pravdu? preci ten o-krouzek by ten regulator me drzet, tak aby sel ven ztuha a ne jak po masle a hlavne tesnit..to by mohlo mit i vliv na ten olejovy napinak primarniho retezu ne? (nedostatecny tlak - malo napina) a taky malo maze celej motor. obcas me problikla na chvilicku kontrolka mazani, tak bych videl tohle jako pricinu. je to mozny?
http://blackfiat.ic.cz/motorka/11.jpg4. dotaz: o-krouzek na onom regulatoru vymenit - to je asi jasne. ale - mam vymenit i o-krouzek na napinaku primarniho retezu? a je za hodno vymenit asi i gufero na klice a u osky na hnaci kolecno retezu, kdyz to mam rozdelany ze?
Nejsem uplne blbej, ale nechci to podcenit a rozdelavat znovu a rad bych se poradil s nekym, kdo uz tohle nekdy delal a priblizne vi co a jak, tak snad pochopite moje "stupidni" dotazy a pripisete nakou radu nebo nazor. Diky