Odškrcení motoru

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Mira XJ » 01.11.2007-06:44

Panáčku pokud budeš mít zájem,tak myslím že není problém někdy o víkendu zjistit jak to máš uškrcený. Pujčím si svoje bývalé xj (01) ,postavíme to vedle sebe a mrknem co je jinýho. to není problém. případně pokud nenajdem něco zvláštního ( podložky v sání, jiný čísla na zapalk atd. ),tak zkontrolujem trisky v karbecu. Myslím že za jeden den by se to dalo udělat. A nebo dvě odpoledne.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod PIG » 01.11.2007-18:02

Miro to by bylo SUPER!! :D na někdy se určitě mužeme domluvit, teď v o víkendu asi těžko, sobotu mám celkem našláplou a v něděli musim do práce. Pak to nějak pořešíme podle počasí a tak, oukej? Bych ti třeba napsal do osobky mobil, nebo ty mě a vidělo by se. Zatim teda Diky MOC!!
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 01.11.2007-18:44

OTIS píše:Ale karlos měl zřejmě namysli jízdu na naháči, tedy N bez jakýchkoliv plastů.
Pokud se nepletu, XJelen nemá nahatého Bandita a Bartus má štítek.


Hoši hoši hoši :roll: jestli vám dělá problém vítr ve stodvaceti, tak jste měli zůstat u fichtla, nebo si koupit skůtr s velkým plexi :shock:

A jestli to myslíte vážně, tak teda pardon :( a musím říct všem svejm kámošům s "doopravdy nahatejma" motorkama, že jsou magoři, když s tím jezděj víc než 120 :(
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 01.11.2007-19:49

Řekni a nezapomeň i na kámošky :smt091
Těm co dělá problém vítr si kupují motorky s kapotáží nebo auto :roll:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 01.11.2007-20:25

a on někomu na XJ vadí vítr???? :shock: :shock: :shock:
To nechápu. :cry: :roll: :roll:
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 01.11.2007-20:34

šak mě jako vůbec, jsem tady chtěl řešit přehazování karburátorů z otevřený a zavřený verze-asi o kilometr výš a nějak se to zvrhlo na ten vitr :D :roll:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod PIG » 26.01.2008-11:01

Zdarec draci :wink:

1. dotaz: myslite že je dobrej nápad si objednat věci na otevření 25kW XJ? aniž bych to prvně s někým trošku rozebral a podíval se co je opravdu potřeba? Stáhl jsem si ten dokument v pdf kde jsou ty informace co a jak a po přeložení jsem zjistil co na svůj typ RJ01 potřebuju, takže si myslim že bych to teoreticky mohl objednat a pak s někým kdo to umí vyměnit a je to ne. Na seřízení do servisu potom, to je mi jasný.

2. dotaz: bude ta cena dílů nějak moc jiná třeba v yamaze Donar Brno nebo Motomo Hustopeče nebo Břeclav? Nebo ceny určuje Yamaha a jsou všude stejný?
Díky za info! :)
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod OTIS » 26.01.2008-11:17

ad 2 - asi jim to Yamaha dává všem za stejnou cenu, ale v z vlastní zkušenosti mají (alespoň tehdá měli) díly u Donara levnější a mají toho víc na skladě.
A servis dle zkušeností více lidí jednoznačně nejlepší Motomo Břeclav.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod PIG » 29.01.2008-20:29

V Donaru mi řekli že ty díly (šoupata,jehly,volnoběžný trysky a pružiny) vyjdou tak na 13tisíc :shock: páč mám 25kW. a teď jsem dostal nabídku na karburátory z 95 xj za 1500 všechny. Nebude to lepší a levnější a pohodlější varianta? I kdyby byly trošku víc jetý? nevim, nerozumim proto se ptám.

Jinak chlapíka z donaru chválim, moc ochotnej a podle vinka mi řekl mnohem víc než na podzim ten týpek z prahy od dealera Yamahy.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod lynx » 30.01.2008-09:51

Pokud ti někdo dává 4 karbece za 1500, tak asi ví proč. Poradit ti můžu tady dost nepopulární radu - sáhni do kasičky a dej to do slušnýho servisu.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod PIG » 06.02.2008-21:19

Koho už s tím nasírám tak se omlouvám :wink:
Dneska jsem si všiml že mám vyražený jak přímo na rámu, tak na štítku že je to typ RJ01. Znamená to že ta motorka je škrcená už z výroby? Otevřený nemají toto označení ne?
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod David Houda » 07.02.2008-16:46

Ja ji mam taky štrcenou tak až pojedu do garage tak se ti podivam zda to tam mam taky a dam vědět.
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2008-12:39

Našel sem návod na odškrcení, je to sice v němčině, ale z obrázků je to docela jasný..
http://sauerland-mopped.de/Bilder_fuer_ ... selung.PDF
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 22.03.2008-13:37

Kdes to vyšťáral, taky jsou lovil takový informace a nemohl se toho nějak dobrat. To je nějakej bejvalej Jawa kutil ne :roll: jinak jako návod pro někoho kdo do toho trochu vidí by to mohlo stačit ale laik nevim nevim. Jenom mi není jasný proč měnil volnoběžný trysky když píše že má 37kW, ty se podle toho dokumentu tüv co tady visí měnily jenom u 25kW verze. A hlavně mě by teda vůbec nedělalo dobře to řezání do těch špoupat :smt078 jak to tam pak uvnitř může bezbolestně chodit? :roll:
Tuhle upravovací verzi jsem chtěl původně tady zvolit ale kvůli těm všem nesmyslům co by byly potřeba tak by to finančně vyšlo celkem draho.
Na otvírání už mám lepší fígl. Koupit karburátory z otevřenýho XJa, vyměnit, a ty zavřený zase prodat :wink:

Mimochodem, nevíte někdo kde tady v okolí Brno Znojmo můžu dát motorku na brzdu? A za kolik? díky
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod OTIS » 22.03.2008-14:16

PIG píše:Mimochodem, nevíte někdo kde tady v okolí Brno Znojmo můžu dát motorku na brzdu? A za kolik? díky


Výkon měří u http://www.triskel.cz . Když měli v minulosti nějaké ty firemní dny tak to stálo 200kč
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2008-15:28

PIG píše:Kdes to vyšťáral, taky jsou lovil takový informace a nemohl se toho nějak dobrat. To je nějakej bejvalej Jawa kutil ne :roll: jinak jako návod pro někoho kdo do toho trochu vidí by to mohlo stačit ale laik nevim nevim. Jenom mi není jasný proč měnil volnoběžný trysky když píše že má 37kW, ty se podle toho dokumentu tüv co tady visí měnily jenom u 25kW verze. A hlavně mě by teda vůbec nedělalo dobře to řezání do těch špoupat :smt078 jak to tam pak uvnitř může bezbolestně chodit? :roll:
Tuhle upravovací verzi jsem chtěl původně tady zvolit ale kvůli těm všem nesmyslům co by byly potřeba tak by to finančně vyšlo celkem draho.
Na otvírání už mám lepší fígl. Koupit karburátory z otevřenýho XJa, vyměnit, a ty zavřený zase prodat :wink:

Mimochodem, nevíte někdo kde tady v okolí Brno Znojmo můžu dát motorku na brzdu? A za kolik? díky


Jo, na tom německým foru píšou, že pro 4BRA není potřeba měnit trysky, ale pro RJ01 jo.
Už máš ty škrcený karburátory prodaný? Kdo by je moh chtít?
Jo a jen pro info, je to odsud.. http://www.xj-forum.de/bb/viewtopic.php?t=2482
maj tam i jiný zajímavý témata ;)
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 22.03.2008-16:51

Chce je jeden nějakej poctivej týpek co nemá papíry na všechny kubatůry a xj má otevřený a chce jezdit legálně :wink: neuvěřitelný ale je to tak. Je to v jednání, přes kamárády atd, takže čekaj v krabici v garáži.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2008-17:32

A to mu pak Yamaha vydá nějakej ten papír, aby s tim šel na úřady a napsali mu to do techničáku? A tys to měl škrcený na 25kW?
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 22.03.2008-17:34

no Yamaha ne, to musí někam po technických nebo kam aby mu někdo dal papír že to ten malej výkon má a pak zase po úřadech a ti mu přepíšou techničák. Nevim nerozumim. Já jsem ji měl 25kW. TeĎ už není :D jenom musim změřit výkon ať vim kolik skutečně je. Ještě se mi totiž lišilo označení jehly, ale to je možná jenom kvůli tomu že jsou z jinýho roku výroby.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2008-17:46

No protože v německu se škrtilo na 37kW například. To do toho chudák ještě asi nacpe peněz. Já nevim, proč si tyhle začínající jezdci s papírama do 25kW nekoupěj rovnou motorku, která to má v papírech..a u XJ zrovna není problém takovou najít.
Jinak v tom návodu ten němec píše, že původní "škrcený" trysky měly označení "6J15", ty nový na sobě měly "17,5", jinak byly prakticky nerozeznatelný na pohled.
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 22.03.2008-18:10

hele já ji mám z Německa a byla to 25kW a ještě se tak vyváželi do jiný země, který nevim. Nenacpe nic, vymění karburátory a je. Jako já. Nebo by mohl řídící jednotku ale to mu vyjde finančně na stejno. Jo, ty trysky na otevřený jsou 17,5, na zavřenou 15,5.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2008-18:23

Jestli máš napsaný v techničáku 25, tak je to tak, nehádám se.. :) A myslel sem to tak, že do toho nacpe za ty razítka.
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 26.03.2008-05:47

OTIS píše:
PIG píše:Mimochodem, nevíte někdo kde tady v okolí Brno Znojmo můžu dát motorku na brzdu? A za kolik? díky


Výkon měří u http://www.triskel.cz . Když měli v minulosti nějaké ty firemní dny tak to stálo 200kč


Info: Na mail mi odpověděli že chcou za měření 500,- a pak práce mechaniků jako je seřizování atd je hodinová sazba 380,- Po domluveném termínu si můžu počkat a zase odjet
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník