Mereni Xj900 na brzde

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Mereni Xj900 na brzde

Příspěvekod Anonymous » 07.12.2006-21:59

Ahoj album z mereni na brzde u TKMoto v Uzicich u Prahy cena 500kc.
Odkaz na fotky a vysledek http://www.stavlib.hiedu.cz/~jan/akce/TKMoto0806/index.html
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 07.12.2006-23:45

Dej to prosím tě i [url=album_cat.php?cat_id=8]sem[/url].
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod TOMMZ » 08.12.2006-18:58

Tak už jsem to tam nahrál.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 08.12.2006-19:14

Na to koukám, rozumím tomu dobře, že to má ztrátu 19koní na zadním kole? Nikdy jsem tyhle grafy moc neštudoval, ale že by měl kardan takovou ztrátu? :?:
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 08.12.2006-20:10

Je to jen teoretický výpočet :lol: řídí se to koeficientem, který samozřejmě nemůže být až tak přesný. Jsou tam nejenom ztráty na kardanu, ale i prokluz zadního kola. Myslím, že výrobce udává výkon přímo na klikovce, takže se můžou připočíst i ztráty v převodovce.

Jestli vůbec ten koeficient na brzdě změnili, když tam asi moc motorek s kardanem nejezdí...
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 30.12.2006-18:09

Xjelen: ze by tocivej moment na klice a na zadnim kole byl 1:1 ? To se mi nechce verit! Vzdyt pomalu kazde pneu je jinak vysoke a jinak sjete. Prevodovka na 5 rychlostni stupen ma vetsinou primy prevod, ale klika je treba u jawy spojena s prevodovkou v pomeru 1:3 (u xj to nevim). A cim vetsi zadni kolo tim mensi sila a mensi vykon.

Tommz: pravda je to co je na zadnim kole, prepocet na motor je na kazde brzde nepresny. Presnej pomer mezi klikovkou a otackama kola se porizuji tim, ze se zjistuje kolik otacek kliky udela kolik otacek kola. Senzor na otackach kliky a senzor na bubnu z toho se to automaticky spocita. Straty nejsou nejaky procento jak tu tom naznacil. Ztraty na zadnim kole nejsou linearni a pri kazdych otackach jsou straty jine. Cim vic otacek tim je vetsi odpor od oleje v prevodovce (urcite tam bude i vic takovychto zavislich veci). Takze prepocet se ziskava tim, ze se po dosazeni max. otacek brzdi motorem az na startovni otacky mereni. A pak nejakym vypoctem, ktery neznam, se vypocte v kazdych otackach priblizny straty a ty se pak prictou ke grafu na zadnim kole * prevodovy pomer a je tu graf na motoru. Pro tu predstavu jsem to snad napsal pochopitelne.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 31.12.2006-13:47

To Havlis:
Jak říkám, nikdy jsem to moc neštudoval proto mě to zarazilo :shock:

Na brzdu pojedu až budu mít pocit, že to nějak netahá :lol: a to snad bude chvíli trvat :wink: zatím tam mám ňůtnů dost :lol:
Anonymous
 

Měření na brzdě

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2007-07:54

My to kdysi měřili na Dynojetu na srazu v Mohelnici. Naměřili mi na zadním kole 78,5 koně. Říkali že všeobecně se u kardanových mmotorek musí pro přepočet na výkon na klice přičíst 15%, což by asi odpovídalo zhruba 90 koním. Beru to ale s rezervou. Co měření, to odchylka. Jo, Suzuki 'RF co má mít 98 koní naměřili 82 na zadním kole
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník