Zazimování

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Zazimování

Příspěvekod Anonymous » 17.10.2005-14:37

Bohuzel,dnesnim odevzdáním TP do depozitu koncim sezonu, tak se chci zeptat, co a jak udelat pred zimou.Samozrejme vyndam AKU,utesnim vejfucky apod.Spis si moc nevim rady,zda vypustit benal nebo dat plnou (snad benzin za tech par mesicu "nezvodovati")?Rad bych vycistil i karbece,mate nejaky finty jak na to a cim to cistit?/Myslim ze Otis to zde popisoval/Je to hodne manualne narocny? :) Mam oddelat benzinovy hadicky na kohoutu nebo radeji odpojit od karburatoru?Nerad bych to nejak rozhodil :D Dik za info
Anonymous
 

Příspěvekod Ales » 17.10.2005-15:47

Nádrž rozhodně plnou, o ostatním se taky nechám rád poučit. :shock:
Ideální mi přijde nezazimovávat, ale na suchu a při při přijatelné teplotě projet.
Ales
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 176
Registrován: 01.07.2005-21:07
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Mira XJ » 17.10.2005-15:57

Sám píšeš o pár měsících,tak proč dáváš značky do depozita? To ušetříš opravdu tolik na povinném ručení? :shock:
Já teda se projedu skoro každej měsíc i v zimě.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 17.10.2005-16:38

No par mesicu je u nas pul roku:-)Tzn.1200kc na pov. ruceni.Do brezna mam na silnici pred barakem snih a v prikope je az do do dubna,takze to asi malej smysl ma :? Jde mi hlavne o to jak vycistit karburatory,protoze bych to mel radeji prevetivne v cajku aby se nekde uprostred sezony neucpaly trysky :shock:
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 17.10.2005-18:34

Jedno takové téma už zde je: viewtopic.php?t=257&highlight=
Co se týče karbeců jenom vypustím benzín z komor - to dělám 2x ročně. Ale před zimou ještě sundám plovákové komory - jestli tam není nějaký bordel.
Kdo nevypouští karbece tak tam něco asi mít bude. Toť vše, to je jen o šroubování. Jinak sem nic víc nečistil.
Můžeš čistit jak chceš, ale pokud budeš mít bordel v komorách tak si zaděláváš na ucpání kdykoliv :?
Jo jinak minimálně 1x měsíčně vyjedu - u nás tolik sněhu nemáme.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 18.10.2005-08:58

No to se nekdo ma,kdyz si muze v zime 1x za mesic vyjet, to ja bych musel upgradovat pneu nastrelenim hrebiku :) Jinak dik za rady o vikendu se do toho dam,doufam ze to nezk*rvim :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 19.10.2005-11:58

Co já bych ješte doporučil, tak před zimou ještě vyměnit olej. Starý může přes zimu zvodnatět a vytvářet usazeniny. Ucpávat na zimu vejfuky? To jsem v životě neslyšel :shock:
Naposledy upravil Anonymous dne 27.10.2005-17:09, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 24.10.2005-23:14

Pred zimou menit olej ?....proc proboha ?....normalni servisni interval 6000...
Ucpavani vyfuku ?...na co ? ( v plasti mas ze spoda dirky na odtok vody a kondenzatu ), takze logika mne trosku chybi...
Nejlepe nezazimovat....:)
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 25.10.2005-20:29

Logiku doplním! :D Na výfuky by se měl dát neprodyšnej obal právě kvůli tomu aby se přes ně nedostal do válců vlhkej vzduch. Ale to je zazimování tak na 10 let :D :D :D Nikdo to nedělá.
Olej klidně vyměň až najaře. Ale samozřejmě po tom co XJčko někde slušně protáhneš a vyplavíš usazeniny v motoru.
Já raději měním před zazimováním" ,protože motorku ještě párkrát v zimě protáhnu,tak ať to je s čistým olejem.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 26.10.2005-00:29

Ty vejfuky mi byly doporuceny delat i na jawe,tak je to takova rutina,aby se nedostala vlhkost na válce,ale mas pravdu ze to nema asi vyznam,kdyz tam jsou ty "dirky":-)

Cistil jsem ty plovakovy komory o vikendu -teda jenom 2,protoze mi zbytek nesel bud rozdelat-(strasne dotazeny srouby nebo alespon 1 ze 4).Kdyz jsem vypoustel benzin tak z komor tekla takova hneda sracka-jak olej,ale ne tak mazlava(asi nejak emulze s benzinem)je to nomalni???
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 26.10.2005-05:13

Pokud to vypouštíš po dlouhé době tak asi ano. Já sem vyčistil nádrž a za půl roku tam bylo toto:Obrázek
Buď rád, že se to nedostalo do trysek :? Asi bys měl sundat i ty ostatní komory - v garáži to půjde určitě líp než na silnici 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 26.10.2005-19:45

Jo mas pravdu,ale ty mosazny srouby jsou hodne mekky a je to tak zasroubovany ze se pri pouziti vetsi sily zacinaji deformovat,a to by nebylo prijemny zkurvit sroubek na karbeci 8) Necham to byt,alespon to jezdeni bude trosku adrenalinovy,nebo az na jare dam sestelovat karburatory,dam to i vycistit at to kdyztak zmrvi v servise,pak na nich budu vymaha novýho fejzra jako satisfakci :D
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 27.10.2005-16:04

PokuĎ ten šroubek nejde povolit,tak na něj přes šroubovák pořádně klepni kladivkem. Pak pujde lehce - vyzkoušej - uvidíš.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 28.10.2005-09:59

Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron