Tak pokud jsem pochopil máš XJ750 což je naprosto shodný model jako mám já, akorát motor je 750 ccm. U tohoto modelu kabely JDOU z cívek vyndat a vyměnit. Je to trochu "porod" ale jdou vyšroubovat (uvnitř je podobný "trn" jako ve fajfce). Chce to použít hrubé násilí, otáčet kabelem a vytahovat.
Já jsem zvolil klasické kabely (červené) a ty jsou o něco silnější a tak jsem je musel trošku ořezat v místě co se cpou do cívky a také jsme je namazal olejíčkem aby tam šli lépe nasunout.
Nezapomeň si pořádně před rozebráním označit která cívka jde na jaký válec a také si podle toho udělat tu délku kabelů. .
Jinak ještě ke kabelům, ty opravdu za nějaký čas "spuchří" a začnou nasakovat vlhkost jako houba. Potom už proudy neběhají uvnitř ale část jich běhá po vnějším obalu kabelu a nestáčí to dávat tolik proudu do svíčky.
Pokud máš ještě původní (1984) tak je vyměň všechny!!! Kabely budou totiž už "po smrti"