Prosba o radu

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Prosba o radu

Příspěvekod Anonymous » 21.06.2008-21:42

Zdravim vás. Sem tady nováček. Muj problem: Od 7000 otáček to začíná mirně ubývat na výkonu,dostanu se sice na 9000 ale už ne tak dobře jako dřív. Začalo to dělat ze dne na den. Jinak olej mám 20W50. Yamaha XJ600N r.v.2002. Najeto 28000km. Vzduchovej filtr je ok i palivový. Čím to???? :?:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 22.06.2008-13:07

Nejsem profík, ale kdys naposledy nechal kontrolovat karburátory?
Třeba máš příliš bohatou/chudou směs.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 22.06.2008-13:57

a nejen karburátory, taky seřízení ventilů, případně výměna svíček.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Motor

Příspěvekod Anonymous » 22.06.2008-17:17

No ja to kupoval skoro nový a nejety. Svíčky tam mám tak už 13000km. Je to moc? Ventyli neklepou tak mi bylo receno abych je nechal bejt,mozna vyčistit karburatory? Nemuže to být třeba špatným benzinem.
Nechce se mi to hned dávat do servisu kde vyplaznu balik a bude to třeba blbost. Už sem vyměnil filtry,jeste zkusim svíčky.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 22.06.2008-18:35

No pokud to má 28tis, tak bych se seřízením ventilů a karbeců už nevyčkával (předepsaný interval je 24 na ventily a 12 na karbecy).
Nechce se ti vypláznout balík, ale když se ti posere něco na ventilech tak to bude pak větší balík. A ten co to pozná podle sluchu a říká ještě neseřizovat ti zcela jistě pak neuhradí opravu v případě špatného odhadu...
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 23.06.2008-07:16

Věř,že blbosti se strašně špatně hledaj. Protože nevíš ,že to je blbost.
Jak jsi poznal že vzduchový filtr je OK?
ON totiž mezi stavem OK a KO není moc velkej optickej rozdíl.
Takže bych postupoval takto, VyměŇ svíčky ,vyměň vzchový filtr,mrkni se na ventily a pak nechej seřídit karbece.
Materiál je odhadem - svíčky - 900,-; vzducháč - 600,-; ventily - dle potřeb podložek. Pak už jen záleží kdo si kolik veme za prácu za kontrolu ventilů a seštelování karbeců.

Jen tak mimochodem štelovat karburátory se zanešeným vzchuváčem a ventilama v kdovíjakém stavu moc smysl nemá.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

odpověd

Příspěvekod Anonymous » 23.06.2008-14:48

Dnes sem natankoval lepší benzín.(víc oktanovej) A udělalo mi to jednou a pak dobrý. Tak nevým. Ale určitě to nechám seštelovat,svíčky sem vyměnil a vzduchovej filtr je čistej, je bílej :?: tak nevym. Byl sem v Yamaze ve Varech, nebudu to radši komentovat to jeho chování,hruza :evil: Tak sem zajel do Kynšperka ke lhotskýmu, hned mi vyšel se vším vstříc. Zlatej člověk, tak sem se u něj objednal na seštelování ventylu, cena kolem 600kč.
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník